1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig geen scrolls/spell van Almsivi Intervention of Divine intervention ? of misschien Recall spell?

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Solstheim is de plaats waar Bloodmoon zich afspeeld. Dus alleen voor pc-spelers. Nog 3 kwart jaar wachten, en dan kunnen wie die kaart ook gebruiken.:9

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n ring laad vanzelf op. Rust een paar uur, de kans is groot dat het skelet dan weer weggelopen is en je kunt dan ook weer fireballs casten.

4. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar met een vijand in de buurt kan je niet rusten

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    |:- |:- Dan MW maar een uurtje aan laten staan en dan terugkomen om je ring te gebruiken 8)

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    jah heb ik uiteindelijk gedaan, dat skelet heeft een uur tegen die deur aan staan lopen, maar met een fireball of twee was ie kapot.

Ik moet nu een orc leader killen voor the fighters guild en ik kan hem maaar niet vinden, dus dat wordt nu even zoeken

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Aannemend dat je bezig bent met de fighters guild quest in Balmora.

Je moet richting Suran gaan. Vlakbij the fields of kuumu ligt een kleine hut met een stukje akker. Praat met de eigenaar (Alof). Hij zegt je waar je de orc's kunt vinden.

8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar er waren dus twee ingangen in die grot en bij ervan kom je gelijk de orc leider tegen maar bij de ander krijg je eerst een heleboel andere orcs. Die had ik dus verslagen en toen pakte ik een parel van het altaar en toen werd ik aangevallen door een deadric lord (ofzoiets), dat ding had me met 1 knal dood, dus ik vraag me af of dat wel de bedoeling was dat dat ding kwam :D

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Yup, als je waardevolle dingen bij het altaar pakt, komt er bijna altijd een DREMORA tevoorschijn. Glad to be a dark elf:D

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die dingen op een hoger niveau makkelijk te verslaan dan?

11. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    rond level 15/20 en met het umbra zwaard eet je dremora's als ontbijt

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Een deadric daikatana met 40 frost on strike wou ook nog wel eens werken:+
    Of Eltonbrand..:cool:

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Tegen de tijd dat je een deadric daikatana hebt, heb je al dremora's verslagen. H

Het gaat vooral om het level, en om je skill level voor een bepaald wapen. Een goede meetfactor is dit, zodra je ze 'in het wild' (buiten dus) tegen gaat komen kun je ze aan.

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    uhm misscien een domme vraag, maar als je eenmaal een vampier bent, hoe kun je dan weer normaal worden?
    En heeft vampier zijn verdere gevolgen?

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als vampier kun je 11 extra missie's krijgen (8 als je geen lid bent van een van de 3 clans) en Eltonbrand. Heb je die gedaan? Ga naar Bal Ur, het shrine. De priesteres zegt je daar wat je moet doen.

Heb je die 11/8 missie's nog niet gedaan? Waar wacht je nog op? Vooruit, ga die opdrachten doen. Ze zijn het waard, je krijgt extra goodies. En je kunt niet meer vampier worden als je eenmaal genezen bent.

16. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik ben nog geen vampier geweest eigenlijk. elke keer als ik er 1 tegen kwam net op het randje ontweken. zullen we morrowind maar weer eens uit de kast halen en die lieve vampiertjes opzoeken!:D

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je goldbrand al? Je kunt als vampier goldbrand upgraden tot eltonbrand. Maar goldbrand kun je alleen krijgen als je nog normaal bent.

18. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Dat klopt....

Maar darn mensen ik dacht kom ff niet op deze forum zal wel niet hard meer gaan dat was 30 pagina's terug .....

LOL

Ik wacht nou ff op de nieuwe versie van morrowind met Tribunal en Bloodmoon zou eind dit jaar moeten verschijnen.

dan ga ik weer verder met mijn assasin lvl 230 ..... ik heb plus minus 1530 uur er op zitten ... dus kan wel ff zonder.... LOL....!!!

mensen ik speek jullie later ok.... mot weer werken en das toppie op mijn werk... hi hi laters

19. gadaleon

gadaleon dark lord

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me helpen bij de main quest.
    Ik moet een opdracht doen daar voor moet ik een raadsel op lossen voor de wise woman ze zegt iets over the star of azura is the key ?????
    Ik snap er niets van.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet naar de cavern of the incarnate. Dat is een grot die oostwaarts ligt van het Urishilaki kamp. Je volgt de kust lijn totdat je bij een deadric ruine komt (zargonipal ofzoiets). Loop dan even door en je zult een kloof naar het zuiden zijn, met bij de ingang 2 pieken. Volg die kloof, totdat je bij een deur komt. Azura's star is de sleutel van die deur. Dat wil zeggen dat de deur alleen om 6 uur 's morgens en 's avonds opengaat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina