1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    mm ik heb nu een 2e char. en dat is wel mijn beste vind namelijk een dark elf en heeft nu rond de level 20 (nog niet veel nee maar kben pas een week of 3/4 bezig) en die heeft 60 security en ik ben deze keer Hlaalu gejoined en ik kan nergens meer in balmora en omstreken een gastje vinden waar ik mijn levels kan kopen boven de 60. ik heb die namelijk nodig om hoger in rang te stijgen bij hlaalu

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je toch nog maar eens goed kijken in balmora. Hecerinde is de mastertrainer van security. Ze leeft in Hecerinde's House. Hier kun je je skill helemaal tot 100 trainen.

3. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hoger dan 10.000 Gold gaat geen een koper? Dus voorwerpen met een enorme waarde maar die ik zelf bijvoorbeeld niet kan dragen verkoop ik dan met enorm veel verlies.. Welke verkoper bezit trouwens 10.000 gold?

4. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    10.000 is idd het meeste wat een verkoper heeft, maar je kunt wel door eerst een aantal dingen te verkopen iets duurders verkopen.
    Je verkoopt eerst bv een armor van 10.000, rust een dag en verkoopt dan iets van 20.000, om toch aan de 10.000 van de verkoper te komen koop je die 2 armors terug. Zo kun je doorgaan tot je genoeg verkocht hebt om iets terug te kopen.

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    tja je kan naar gamefaqs en daar het lijstje met de mastertrainers bekijken. maar je kan em natuurlijk ook zelf zoeken zoals da master chief al zegt is het hecerinde in balmora

verder is de talking mudcrap degene met 10000 gp die zit op het eiland onder de tweede H van Mzahnch dat is een dwemer ruin in de zee ten oosten van Vivic moet je maar even zoeken (dit is trouwens alweer honderduizend keer vertelt)

en dan moet je inderdaad die truuk van da master chief gebruiken

en dan nu dat van da master chief, je had waarschijnlijk een bounty van 5 gp ofzo dan komen die guards niet achter je aangerent maar als je met ze praat ben je wel de lul. Wat je hebt gedaan is inderdaad een goede manier om niet al je gestolen spul in te leveren, alleen wat omslachtig. Je had ook lid kunnen worden van de thieves guild en dan de bounty voor de helft van de prijs laten verwijderen door een van die kerels (in Balmora die gozer achter de bar bij de southwall corner club). wat dus wel handig is als je iemand hebt moeten vermoorden.

Laatst bewerkt: 20 jul 2003
  6. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bounty was idd erg laag. Na al die tijd nog wat geleerd over MW :+
    Ik kan btw de thievesguild niet meer joinen, heb de codebook voor de fighters al gehaald en kwam daarna er pas achter dat je dan niet meer kun joinen. |:- |:-

7. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is idd wel een beetje nep dat je dan niet meer kan joinen bij de thieves guild,

Lichte Spoiler
    de fighters guild is namelijk een beetje een anticlimax vanwege het einde wat er komt met die grote fighters club baas (ben naam kwijt), hij valt je gewoon aan |:-

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ey ik heb ook morrowind maar kan iemand mij vertellen waar je vampieren kunt vinden? ik wil er ook een worden kunnen jullie mij dus vertellen waar ze zitten?

BVD.

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een maarten met een xbox _O_

Aundae clan zit in Ashmelech tomb
    Berne clan zit in Galom Daeus (dwemer ruin)
    Quarra zit in Drucashti (dwemer ruin)

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

bedankt maar kun je mischien ook zeggen waar die precies een beetje zitten in welk gebied dus?:)

XBOX RULEZ_O_

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ehhhh, een paar blz terug staat ergens een map die je kunt downloaden. Ergens tussen de 1 en 10 blz terug. Als je die ff downt kun je de naam invoeren en zie je precies waar die staat.

Ik kijk wel ff waar die staat en edit deze post zo wel ff met de link

12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ok thanks

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

he maarten weet jij ook toevalig waar het sterkste wapen ligt?

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat voor wapen wil je, short long blunt?

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eum hoe moet je dit spel saven???

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Welk wapen zou je willen hebben? Het is aan te raden om te kijken welke wapenskill je het best getraind hebt (meestal die in de major of minor skills)
    Welk lvl ben je btw? Sommige wapens zijn nog te moeilijk om op een laag lvl te halen.

Antwoord al gevonden in de andere thread zag ik net. Ben benieuwd of je het al haalt naar Balmora zonder door een rat vermoord te worden :p. In het begin lijkt het idd erg druk en moeilijk om te kiezen, maar je meot je gewoon op een guild of andere groep richten (je merkt zo vanzelf wat ik hiermee bedoel). Dan lukt het vanzelf.

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat spel is fucking weird!!! Ik heb EINDELIJK die stomme ratten gedood!!! Ik moest dat van een of andere madam doen( ik ben bij die fighters guild). Ik heb een wapen gekocht maar da's echt heel slecht, een silver sword ofzo. Maar dat heeft me wel 160g gekost! Dan had ik een soort stok die je met twee handen kan vasthouden en daarmee gingen ze er wel vlug aan.Nu zit ik in een mijn en daar kwam ik opeens twee ventjes tegen die me gingen aanvallen... Zo donker dat het daar is! Wat is het beste wapen? En waarom als ik een potion ofzo neem krijg ik bijna niets van levens terug? Misschien een paar milimeters.
    Het is wel een cool spel alleen is het donker en is het vechten ambetant.
    Enkele tips voor een beginner?

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pft net gehad dat het spel vastliep, dan erna dat ik niet meer kon bewegen... Da's wel heel erg kut eraan. En dan het HEEEL lange loaden...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina