[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    In het zuid/westen van Ebonheart ligt een grot onder water. De grot doorlopen en dan kom je hem ergens tegen. De naam weet ik zo ff niet van die grot.
    Wat voor soort wapen wil je hebben? Kan moeilijk alle sterke wapens op gaan sommen.

2. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kick op longswords, 1 handed 2 handed, maakt nix uit.
    Ik had op mijn vorige save bij Urshilaku Camp een glazen zwaard gevonden in een grot waar je een boog moest zoeken.
    En ik kom er net 8er dat ik geen schild heb |:- .
    Bedankt voor de info van de Dragonbone.

3. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    De Chrysamere (2-handig, gebruik ik nu). Die kun je vinden in Abanabi. Ligt Noord-oosten van Tel Fyr (vlakbij Sadrith Mora)
    Umbra. Bij Suran over/langs de bergen naar het noorden gaan. Daar staat een Orc met Orcish armor die met je wil vechten.
    Noord westen van Hloa Oad ligt een Shrine in het water. Als je daarvoor een quest doet krijg je Goldbrand, die kun je ook nog upgraden tot eltonbrand.
    Met deze zwaarden kun je wel ff vooruit :D

4. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BEDANKT, ik ga zometeen ff zoeken:9
    Maar ik heb het 1 en ander gelezen over shrines, in de shrine van het Puzle Canal Vivec Foreign Quater, moet je een zilver zwaard brengen ofzo, maar ik ben daar naar binnen gegaan en het werd een knokpartij, maar hoe werkt dat nu met een shrine??

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tegen het beeld praten (heb zelf nog geen shrinequests gedaan, dit is wat ik gelezen heb daarover) en dan krijg je daar de opdracht van.

6. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK, dat is wat ik er ook van snapte, ik vind het maar rare dingen, maar er zijn altijd wel sterke mensen die wille knokke :9
    Is het zo dat als je voor de Fighters Guild, eerst opdr88 doet voor Guild Balmora en dan voor de Guild Vivec bij de Orc en daarna voor de Fighter Guild Boss ( een Nord ) en die Nord heb vermoord als hij je aanvalt, geen opdr88 meer kunt doen in de andere steden met Fighter Guilds?? Je bent namelijk Fighter Guild Bos als je de Nord inelkaar heb gemept.

7. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    als je eenmaal de baas bent van de fightersguild krijg je idd geen opdrachten meer. Dus als je gewoon alles wilt doen, eerst ff overal de opdrachten doen en dan pas bij die Nord. Is btw bij alle guilds. Zodra je baas bent krijg je geen opdrachten meer.

8. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Morrowind pas 2 dagen. Heel cool spel enz. Nou moet ik een dwemer puzzle box halen. Deze heb ik gevonden maar nou weet ik de weg terug niet meer (uit de mijn). Ja ik ben een n00b enz. Kan iemand mij vertellen hoe je terug moet komen? Ga er maar vanuit dat ik op de plaats ben waar die puzzle box ligt.
    O ja weet iemand nog goede short swords en light armor te vinden/ kopen. Ik ben namelijk assassin en dus kan ik niet zo veel dragen en ben ik beter met short swords (daarvoor 53 nu, ben nog niet zo ver)

Edit: Ok, ik ben er al uit. Je moest naar boven met een trap die ik eerder niet gezien had (slaat zichzelf voor z'n kop) Blijft mijn vraag over de light armour en short sword staan.

Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Een goed shortsword weet ik zo niet. Maar als je sloten van locklvl 100 open kunt maken moet je ff naar Ald Ruhn gaan. Daar is in de fightersguild als je de trap naar beneden af gaat een deur met een hoog locklvl. Daarbinnen gaan en dan liggen daar stukken glass (beste lightarmor) en orcish (behoorlijk goed medium) armor. Wel ff van te voren saven. De kans dat je gezien wordt is erg klein, maar is er wel. Dit is makkelijk te bereiken als je een laag lvl bent.

10. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Welk level voor security moet je hebben om level 100 open te maken? Volgens mij kan ik 75 nog niet (eens) open maken. Ik heb ook gehoord dat er een of andere spell voor is, maar waar kan ik die krijgen en kan ik die wel gebruiken (ben immers assassin)

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Bij de spells staat ook hoeveel je kan openen. Zo bestaat er bijvoorbeeld een 'open 100', waarmee je dus een level 100 locked door kan open krijgen. :cool:

Wat voor lockpick je moet hebben en waar je die kan krijgen weet ik zo niet uit m'n hoofd. :eek:

12. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe heten die spells dan? En waar kan ik ze krijgen?

13. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Bitten Wolf: Als je nog een goed zwaard zoekt: In Balmora, East Guard Tower, boven in, boven op de kast een White Whoe zwaard, als je iemand ermee mept gaat er bij die persoon voor iets van 30 sec. health af.

14. Y.R.

Y.R. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tip voor sneak level up: Ga in sneak positie 8er iemand staan, blijf een tijdje zo staan, telkens als het icoontje komt dat je onopvallend bent ( dat gele icoontje met zak en handje ) komt er bij je sneak +2 voor elke sec. dat je onopvallend bent, doe dit ongeveer 2 uur en je bent master sneak. Je kunt dit bijhouden bij je stats menu en dan bij sneak.

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan me helpe??

Ik moet voor het Huis van Redoran de suport van zo'n counsler krijge, om de suport van Athyn Sarethi te krijgen moet ik zijn zoon (Varvur Sarethi) bevrijden. Varvur zit gevangen in de Venim Manor. Hoe doe ik dit? ik ben door heel Venim Manor gelope en ik kon Varvur niet vinden. Ik kan het ook niet aan iemand in dat gebouw vrage, want ze antwoorde allemaal: That's none of your buisness...goodby (ook als ze je heeeeel aardig vinden). Dus als iemand weet hoe ik verder moet, please reply dan... Thanks

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    De spell die je kunt kopen heet Undushi Open ofzoiets. Gewoon in de magesguild kijken, daar kun je hem wel ergens kopen denk ik. Die eerst kopen en daarna moet je zelf een spel laten maken met minimum en maximumwaarde 100. Je skill daarvoor meot dan wel in de 40 zijn om de spell af en toe te laten lukken. Of je kunt een item laten enchanten met open 100/100, maar dit is erg duur.

Een spell kun je altijd gebruiken, als je skill maar hoog genoeg is. Trainen is heel makkelijk, gewoon een spell maken die 1 magick nodig heeft en dan blijven casten (is wel heeeeeel saai)

@ dahouseman, die quests heb ik niet gedaan, maar waarschijnlijk heb je van je opdrachtgever wel een hint gekregen wat je moet doen. Misschien ergens een geheime hendel (kan me herinneren dat ik een keer een skelet op moest pakken en dat daardoor een luik openging. Is niet bij deze opdracht gebeurd, is een voorbeeld)
    Als je niks in je dagboek hebt staan, ff teruglopen naar je opdrachtgever en nog ns alle onderwerpen langsgaan.

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit daar ook, waar ligt die box ergens???Ik zit nu bij lava maar het kan zijn dat ik die box ergens ni gezien heb...
    Na een tijdje loop je toch in een cirkel, niet?

Edit: GRRRRRR!!!!!!!!!!!!!Net bijna een uur gezocht!!!!Ik heb die grot gvd al vijf keer doorlopen zonder resultaat! Ik zoek een faq en daar staat dat die box in the cells of hollow hand ligt, een kamer. Maar daar ligt gvd GEEN box!!!Er staat ook in dat er een ventje in die room zit die boss citra heet en als je die niet hebt zit je in de verkeerde room. Ik heb daar 1 ventje vermoord en die heet niet boss citra. Misschien heb ik bij boss citra dispose corps genomen, ik weet het niet meer. Maar de room heet 100% zeker zo en op die rekken ligt 99% zeker niets!!
    Wat moet ik doen? Help!!!Ik heb zeker al 100x op die rekken gekeken( ja alle drie de niveaus van elk rek zorgvuldig afgespeurd)...

Laatst bewerkt: 26 jul 2003
  18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Got it!:):):):):)Er zijn twee kamers die dezelfde naam hebben!
    Kut kut kut kut kut, maar toch wel blij nu :)

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    een grandmasters lockpick

20. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    voor de deur van zijn kamer hangt een doek.weet niet meer precies waar het was maar het was als het goed is in een klein dood lopent gangetje met zo'n doek aan de muur. duidelijker kan ik helaas niet zijn :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina