[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ivohansen

ivohansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak je nou een constant enchante item

2. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor voordeel heb je met zo'n deadric face of ...?
    K heb de deadric face of terror en behalve een hoge armor rating en een (vind ik) gaaf uiterlijk is het eigelijk nix bijzonders of wel?

en btw hoe maak je een amulet/ring met 1/3 points healing Constant? Een ring heb ik, een soulgem met golden saint ook maar wat voor spell heb je hiervoor nodig?

Thanx!

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk kun je het daar joinen, want daar lope altijd Telvani guards rond:confused:

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    je moet in Sadrith Mora joinen, kan nergens anders. Het is in een gebouw aan het water waar je met een brug naar toe moet. Niet die midden in de stad.

5. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet zoveel uit denk ik, met die Deadric face of God/Inspiration , ik heb alleen nog maar face of inspiration en hij staat best cool zo boven me lords mail :D

6. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej masterchief, hoe word ik in telvanni mouth, ze zeggen dat ik eerst mijn patron ofzo moet vinden, maar waar vind ik die, en wanneer ken ik me eige stronghold laten bouwes, ik heb alle missies algedaan bij bijna alle mouths ik moet alleen de laatste nog?

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nope,kzit op level 80, kheb nauwelijks 160K meer , dusss...
    nee het word te makkelijk:D }:]

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ten eerste een Soulgem met een goldensait er in, dan moet je op enchanten klikken, als t goed is ken je dan costant ffect aanklikken, en als spell moet je gewoon een healing spreuk nemen, en dan moet je selecteren onself etc, snp je hem?

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey , bij de mainquest als Caius net Balmora heeft verlaten komen er telkens van die ash slaves naar mijn stronghold en als ik slaap vallen ze me aan:confused:
    Caius zei ook iets over "another sixth house base is nearby..."':{

10. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je alle opdrachten van de mouths gedaan hebt, praten ze over een patron. Ik ben naar de patron in Tel Vos gegaan (weet niet of je ook andere kunt kiezen). Als je daar mee praat krijg je een opdracht. Als je die voltooid wordt hij je patron.

Je krijgt je stronghold als je klaar bent om Wizard te worden. Om die rang te krijgen moet je een stronghold bouwen. Je moet dan naar Sadrith Mora naar een vrouw toe (zit best wel verstopt in de counsel hall) Je moet haar twee sterke soulgems geven en de bouwvergunning die je in Ebonheart kunt halen. (dit zeggen de mensen dus het wijst zich vanzelf)

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hey bestaat er ook een ebony claymore?

en waar kan ik die face of god/inspiration hale?
    sorry als dit pas geleden nog gevraagd is (aangezien jullie er over praten)

12. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik ben nu lvl 48 en heb zn beetje bijna alle factions uitgespeeld maar weet iemand nog een leuk nieuw geheim plekje ergens zoals die gezonken dwemmer+deadric ruines? en als je een slaaf koopt kan je die dan ik je huis laten blijven en hem/haar een armor geven?

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    we merken dus duidelijk dat Sneltje morrowind aan het spelen is:D
    niet veel posts, das zeker:p

14. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    je kan em helaas geen armor geven.
    volgens mij kun je wel tegen em zeggen datie ergens moet wachten (travel together afzeggen )

ik zelf (lvl 61) heb ook nie veel meer te zien, als ik weer iets wil doen ga ik gewoon weer naar de Red mountain, meestal zie ik daar wel een cave ofzow waar ik nog nie geweest ben.

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog antwoord hierop?

16. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nog nooit gezien, maar dat wil niet zeggen datie nie bestaat, en op de andere vragen kan ik ook geen antwoord geven omdat ik geen helmen kan dragen dus ik ze ook niet hoef te zoeken, probeer:
    http://www.buttersky.com/morrowind/

daar kun je de meeste dingen wel vinden

17. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    geen helmen KAN dragen??

vertel...

18. DarkRyder

Leuk Bevonden:
    0
    check m'n sig

beast races kunnen geen full helmets of boots dragen

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    oooow ik zie het.
    kut is dat.....

20. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Voor face of inspiration::

Pak je map, en zoek "The Ashlands" op ten westen van de "e" en over de bergjes daar zitten een paar Deadric ruines,
    En als je dan nog wat verder loopt. Ten westen van die ruines zit een grot genaamd: Mamaea, Sanctuary of Awakening.
    Daarbinnen moet je ff op zoek gaan naar een deur met Shrine of Pitted Dreams erop. Daarbinnen ligt die Deadric helm: Face of inspiration. > Die helm ligt in een open kistje samen met Ebony boots en nog een leuke dagger (11-20 dmg / 20-40 shock dmg)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina