1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolfblade12

    Wolfblade12 anti discriminatie

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe join je het redoran Huis? bij wie?
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    die kan je joinen in de scar. In Ald'Ruhn, als je binnen bent moet je rechtdoor lopen tot de drie deuren. Daar staat ergens een vrouw.
    Weet iemand waar je trouwens de hiervu locket kan vinden? Moet deze missie voor de molag mar doen. Hij ligt ergens in de venim private quarters liggen:confused: maar waar
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    In de guard quarters. In een van die kamers.
     
  4. Y.R.

    Y.R. Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, nu heb ik alle opdr88 voor die Orc gedaan, maar nog geen 1 voor Hard-Heart, dus de Thiev Guild blijft leven, maar hoe loopt het dan af, moet je die Hard-Heart in elkaar slaan?
     
  5. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik weer, het is een beetje vreemd dat elke keer als je je post probeert te editen, hij weer een nieuwe post creëert.
    Waar zit die Gentleman Jim precies? Ik heb nog een klein tipje, ga naar Suran, daar zit een trader, vermoord hem en betaal de premie (ongeveer 40 goudstukken), op zijn desk liggen 5 ebony darts ter waarde van 2000 per stuk. Ik kan de man met het Umbra Sword nog steeds niet vinden, weet iemand of je eerst een opdracht moet halen om hem te kunnen zien?
    Ik ben nu in dat ene kamp waar getest wordt of je de Nerevarine bent. Ik geloof dat je eerst een aantal cadeautjes moet geven aan iedereen voordat je toegelaten wordt in die hut waar de leider zit. Ik geloof ook dat de Daedra´s steeds sterker worden naarmate je verder komt in het spel. Nog een ding, ik ben vergeten waar je een cure blight disease on target of on touch scroll kan kopen, als iemand het weet, vertel het maar.
     
  6. Wolfblade12

    Wolfblade12 anti discriminatie

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar de eggminer zit in gnisis (die ene die je moet inhuren om je stronghold the upgraden)? ik kan hem niet vinden

    bvd!
     
  7. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    hij zit in een grot tussen de tempel en de mijnen in. En voor die umbra gast. Gewoon over de heuvel heen, daar moet hij ergens staan.
     
  8. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Pft ik ga net naar die Emusette Bracques ofzo omdat ik twee mensen bij elkaar had gebracht en die mevrouw zij dat wij wel met elkaar zouden opschieten ofzo. Ik ga er dus naartoe(heb gezwommen van sadrith mora:)) en wat blijkt? Ik krijg drie stomme potions!!!Da's al! Da's wel HEEL erg stom vind ik...
    Nuja ik ben ff bezig met opdrachten voor de mage's guild in sadrith mora. Nu moet ik weer een boek zoeken. Die opdrachten voor caius ga ik nog wel ff mee wachten. Hij zei dat ik hem eerst iets moest laten bestuderen en dat doe ik dus :)
     
  9. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vragen

    vraag 1 : Hoe de fuck kan je je eigen stronghold krijgen (door alle mannetjes erin en erom heen dood te maken ofzo???)
    vraag 2 : waar zit er in handelaar met meer dan 1500 gold want ik moet van een greater soulgem van 60000 af (winged twilight) en van 2 saints shields
     
  10. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    vraag 1: moet je een van de drie houses joinen. Als je hogerop komt wordt het wel duidelijk.
    vraag 2:Je hebt in caldera een wezen genaamd creeper (hij heeft 5000 en van alles gaat er geen waarde vanaf) Ten oosten van Vivec en ten zuidoosten van die dwemer ruin zit mud crab. Hij heeft 10000 maar bij hem gaat er wel waarde vanaf.
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan gewoon editten hoor :confused:

    Gentleman Jim Stacey zit in de underworks of Canalworks in de foreign quarter. Die ene met de watervalletjes in bakken langs de zijkant. Daar ligt ergens de boekenwinkel waar hij zich verbergt.

    Om Umbra te vinden moet je gewoon naar het noorden lopen. Rechts om de bergen boven Suran heen en dan meteen weer links de berg volgen. Umbra staat ergens in een inham tussen de bergen.
    Umbra
    ----------- (berg
    Suran
    Duidelijker kan ik t zo niet maken.

    Een deadra blijft een deadra. De skills blijven gelijk. Maar volgens mij krijgen ze wel sterkere wapens als jij ook sterker wordt.

    Rilm's Gift (cure blight en common disease on touch)

    Ald'ruhn Folvys Andelor Tempel, Upstairs

    Molag Mar Saras Orelu Temple

    Tel Uvirith Name Tunila Omavel Omavel's House (Telvanni Stronghold lvl :cool:

    Alle spells zijn te vinden op http://home.twmi.rr.com/hanu9/mwind/spellsearch.htm

    Tronky, ik zei o msn toch al dat die kleine opdrachten niks opleveren:p
     
  12. Curare

    Curare Xbox junk

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoog

    Hoe hoog moet ik dan zijn nu ben ik een warlok in the mages guild
     
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    De magesguild is wat anders dan een house, leg t wel ff verder uit op msn.
     
  14. Y.R.

    Y.R. Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook Boss worden van een van de Houses? En als Dagoth Ur House Bos is van de Sixth House, moet iemand anders die plek tog kunne innemen of heb ik dit helemaal verkeerd van de Houses?
     
  15. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze quest wel eens eerder gehaald, maar ik ben nu opnieuw begonnen, en weet het niet meer?? Ik moet nu een census of excise agent vinden/wegjagen/dooien ofzo??
     
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    net zoals bij de guilds wordt je als je de opdrachten gedaan hebt uiteindelijk hoofd van de guild. Of dat ook met de sixth house het geval is weet ik niet. Volgens mij ben je dan gewoon de echte Neravarine.

    Kun je iets preciezer zijn xboxrullez? Het komt me bekend voor maar weet niet precies waarvoor het is.

    Hier kom ik met eens een vraagje: Ik moet voor de Imperial Cult 5 Cyrodilic Brandy halen. Ik sta nu in de Council Club, maar de voorraad die daar moet liggen heb ik al een keer geplunderd toen ik die ventjes vermoord heb. Waar kan ik nog Brandy vinden, ik ga zelf nog wel ff opzoek bij alchemists, maar ik denk niet dat ze er daar veel hebben.
     
  17. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Nalcarya of White Haven (Balmora) die heeft er volgens mij 2 (het kan zijn dat ze die na 24 uur steeds opnieuw krijgt weet ik niet zeker) Die kun je kopen maar ook stelen. In Eight Plates was het dacht ik (of Razor Hole) kun je er 3 kopen.
     
  18. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet van casius cosadus 3 lui opzoeken in vivec. (1 van de eerste opdrachten) 1 moet je van die lui ompraten want ze mag niet weg, 1 is in de tempel van vivec en die andere staat bij de underwaste works en ze wil pas mee als je die agent dood.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo'n beetje iedere tavernee verkoopt dit. En ook sommige normale traders (die van Seyda Neen heeft het). De alchemist verkopen alleen genezende potions endergelijke, dus daar hoef je niet te gaan zoeken.

    @xboxrullez.

    Wat is je vraag?
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat een ventje juist na die persoon. Praat er mee en je moet hem briben. Dan kan je gewoon vertrekken met die kerel. (je moet dan naar jobasha's rare bookstore gaan) ofwel kan je ook vechten maar ik heb gebribed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina