1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon met die 3 ventjes gepraat (je moet filthy lizard aanklikken) en toen mochten we weg.

    Die agent hoef je niet te doden. Hij staat trouwens in de St. Olms Waistworks. (Weet even niet meer hoe die heet) Als je tegen hem praat zegt hij dat hij zijn "vriendin" Addrannhir zoekt. Dan moet je antwoorden dat je haar hebt zien vertrekken naar het vasteland.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  2. Wolfblade12

    Wolfblade12 anti discriminatie

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar de Bandits grot zit? ik kan hem niet vinden!!'
    en die guard zegt over de brug rechts en dan over de hill.(daar word ik niet echt wijzer van!). plz help!
     
  3. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eens met de main quest begonnen en ben nu bij de missie dat je in dat kamp moet komen. Nou ben ik daar en moet ik die boog (Bonebiter) gaan zoeken. Ik heb die hele tombe doorzocht maar ik kan die boog niet vinden. Kan iemand vertellen waar die ligt?
     
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    In die tombe is ergens een kamer waar een ancestral ghost rondvliegt. Hij heeft die boog bij zich.
     
  5. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    De boog ligt in de het Juno gedeelte van de tombe, meer weet ik niet. In ieder geval ligt dat kamertje heel diep (ik heb ook net de quest gedaan en gehaald)
    Je moet in een kamer komen met 4 toegangen, dan moet je levitaten naar de hoogste deuren, vervolgens kun je naar die deuren toe ( neem dus de Juno deur ofzo)
    Wat een klote kleren krijg je trouwens van Caius (sorry voor de spoiler)
    Nog bedankt Master Chief
    Bij de weg, ik ben NEREVARINE!!!!, weet iemand wanneer de mensen je ook hortotor Nerevarine gaan noemen?
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  6. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het gedetailleerder weet? Ik zei al dat ik de hele tombe heb doorgezocht (dus ook het Juno gedeelte) Dus aan Spawn's aanwijzingen heb ik weinig. En ik ben maar 1 ancestral ghost tegengekomen en ik dacht niet dat die een boog bij zich had.
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij gebruikt die boog niet, die ligt op zijn lijk. De betreffende ancestral ghost heeft trouwens een naam. Ik ben de naam effe kwijt, maar het is een zogenaamd 'Named creature'.
     
  8. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik die zeker nog niet tegen gekomen. Ik ga er dus nu vanuit dat die boog ergens in de Juno Burial ligt en dat een soort van ancestral ghost hem heeft. Dit is het verste waar ik in het Juno gedeelte ben gekomen (misschien is er een geheime doorgang): aan het einde zijn twee steunbalken in deze vorm:
    pilaren
    | | | |
    grotwand-|----|--------|------|-grotwand
    | | | |

    En zo twee achter elkaar. Duidelijker kan ik het niet maken. Kan iemand mij vertellen hoe ik verder moet?

    Edit: De streepjes verschuiven maar je moet de verschoven streepjes boven en onder de andere verticale streepjes zetten.
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    [​IMG]
    Nu moet het toch lukken.
     
  10. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er wel komen maar ik zie die boog nergens liggen. Er staan 2 mummy's maar die hebben hem niet en voor de rest die steunbalken-pilaren. Maar geen boog. Maar heel erg bedankt Benneke.

    Edit: Ik kom daar ook geen Ancestral Ghost tegen met een naam.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  11. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij zit in een kamertje heel erg achteraf, meer kan ik je echt niet vertellen
     
  12. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een vraag hebt, kun je dan ook vermelden voor welke guild in welke plaats. Morrowind is zo groot, met zoveel opdrachten en grotten dat we nu echt niet weten welke jij bedoelt.
     
  13. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    kijk eens wat die ghost bij zich heeft;)
     
  14. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom toch geen ghost tegen. Ik ben er maar 1 tegen gekomen en volgens mij was dat in de Karma Burial. In ieder geval niet in Juno. En die had ook geen naam.
     
  15. Spawn

    Spawn Live! - SpawnHeretic

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zul je het zelf moeten vinden, ik kan je niet verder helpen
     
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien nog een save voordat je de grot in ging? Dan zou ik die ff terugpakken en dan opnieuw de grot inlopen en doen wat hier gezegd wordt, misschien heb je ondertussen iets verkeerd gedaan in die grot.
    Of ben je misschien al eens eerder in die grot geweest? Het zou kunnen dat je toen die ghost al gedood hebt en dat die nu weg is. Als dat het geval zou zijn moet je helemaal terug naar een save voordat je dat deed (als je nog zo'n save hebt)
     
  17. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nooit eerder in die grot geweest maar ik zal eens kijken naar een save voordat ik die grot inging.
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    offtopic

    1000 posts :eek:

    /offtopic

    ontopic.

    Er is misschien een kleine kans dat je een bug hebt. Het kan namelijk voorkomen dat characters weg zijn. Net zoals je soms armorhebt dat je niet ziet. Heel vervelend als dit bij jouw het geval is. Ik hoop het niet.
    Ik zou doen zoals da_master_chief al zei. Een oude save opstarten.
     
  19. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik al mee bezig. Het zou echt klote zijn als die ghost weg is. Ik ben nu weer bij die grot dus ik zal binnenkort wel eens kijken.
     
  20. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bugs komen vaker voor, daarom maak ik om de zoveel tijd een nieuwe save aan. Als er dan iets echt fout is zodat ik niet meer verder kan. Een oudere save oppakken en kijken of het daar nog wel gaat.
    Het is iedereen aan te raden om meerdere saves te gebruiken.

    Offtopic, gefeliciteerd Benneke met je 1000 (1007 onderhand) posts. Ik moet er nog iets minder dan 250 om je te evenaren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina