[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik weet dat het hardstikke fout is: ik heb de PC versie. Voor dat we gaan flamen, ik heb wel een xbox hoor anders zou ik hier niet eens durven komen. Dit is een goede site en aangezien er hier zo'n grote thread is... Volgens mij is het zo dat die TES-map niet in de PC versie zit want ik weet niet wat het is. Kan iemand of uitleggen wat het is als ik hem heb en zoniet dan zeggen waar die cavern is?

2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dit:
    Maakt geen f*ck uit, (Ik heb namelijk ook de pc versie)
    Wat een TES-map =......... Geen flauw idee

3. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de pc versie hoor.....

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    PC of Xbox maakt echt niks uit hoor. Als je geen xbox had kwam je hier echt niet voor hulp in morrowind.

Die TES map is een map die je kunt downloaden op het internet, met deze map kun je in/uit zoomen, plaatsen zoeken, kijken hoe je ergens het snelste kunt komen etc.
    In deze thread staat de site al een paar keer gegeven. Ik zoek nog wel ff wat de site is. (Staat dacht ik ergens rond de blz 170)

5. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt. maar zo wordt het spel toch wel makkelijk of niet? Maar mij gaat het toch niet om het zoeken (soms is dat juist irritant)

6. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel wordt er wel een stuk makkelijker door, maar het is ook niet de bedoeling dat je dat meteen gebruikt als je ergens naar toe moet :eek:. Ik gebruik het als ik na lang zoeken die grot maar niet kan vinden. Of als ik in een stad ben en naar een andere stad moet. Ik weet ze wel te vinden, maar zo zie je hoe je het snelst kunt reizen via magesguilds, boten en silt striders.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, heb je gelijk in, maar dat raadsel van the cavern of the incarnate was zo'n beetje onmogelijk om te doen, ik heb 5(!) uur gezocht en ik kon het niet vinden, totdat mij een keer de TES map werdt voorgelegt. Zalig ding is dat toch:9

8. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook voorgenomen om hem alleen te gebruiken als ik iets echt niet kan vinden. En wat betreft de routes, die ken ik wel en anders dan reis ik een beetje, tot nu toe heb ik geen problemen gehad om naar een dorp of stad toe te reizen.

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Het irritantste reizen vind ik nu de Imperial Cult in Ebonheart. Je kunt alleen met de boot reizen. Maar na een tijdje spelen weet je wel ongeveer hoe je overal kunt komen en dan heb je hem idd niet meer zoveel nodig.

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Waar krijg je die TES-map dan?

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens tussen blz 150 en 170 :+, maar ik zoek nog wel een keer en edit deze post daarna.

/edit, hier de link naar de _O_ TES_Map

/edit2, de link staat in mijn sign. Als iemand hem nog ooit nodig heeft, zoek mijn posts :+

Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    THANKS!

*EDIT*
    Maaruh, hij kan de server nie vinden|:- |:- |:- |:- |:-

Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  13. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Anders moet je bij Google even zoeken op morrowind mim-hi. Je krijgt dan allemaal russische sites maar ik kwam er wel uit.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, die site is soms een beetje down. Gebeurt regelmatig.
    Zoek anders op google naar dit: UESP.

(Unofficial Elder Scrolls Pages)

15. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij het Imperial Legion gegaan (je moet toch wat). Ik heb nu in Gnisis alle missies gedaan en ben nu in Ald'Ruhn. Ik heb nu een missie gekregen dat ik een of meerdere Dwemer Artifacts uit dat huis moet halen, maar er ligt er geen. En Drinar Varyon (de man van wie ik moet stelen) is er niet. Mensen zeggen dat hij gearresteerd is en naar een gevangenis gaat. Waar moet ik dat Dwemer Artifact halen?

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu mn 4e missie bij de fightersguild en ik moet nu dat codeboek ophalen... Alleen ik krijg haar niet overgehaald... Moet ik haar dan briben of iemand een beter id?

17. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg even van welke Guild want waar je normaal begint met de Guilds (in Balmora), daar is de vierde missie het vermoorden van een Orc.

18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in balmora begonnen en ik had eerst die met die ratten toen de missie met de egg poachers en toen moest ik 4 gasten bij een mijn afmaken en toen kreeg ik deze...

edit: fightersguild dus...

Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al, ik heb me er blauw aan betaald maarja ik wil verder :cool:

20. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    duhh, voortaanmaar ff op de knop 'taunt' drukken (heel lang drukken maar het lukt wel) want dan worden ze na lang drukken heel erg boos en gaan ze met je vechten. Het kost je dus HELEMAAL niets. En omdat zij begon met aanvallen hebt je geen bounty. Remember that! O-) O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina