[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thnx maarre wat als je na honderd keer drukken nog taunt fail heb staan?

2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon door drukken, doe ik ook altijd (ookal word ik er gek van) Ze word een keer boos. Maar je moet wel een beetje speechcraft hebben anders moet je 1000 keer drukken.8) 8)

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    euhm ik heb speechcraft 6, schiet dus echt niet op

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dan zou ik voortaan maar gewoon briben

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar of hoe kan je speechcraft trainen?

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Oooh, da's lastig. uuuhm..... Doormiddel van briben,taunt,intimmidate,admire. En er zijn sommige ventjes die dat trainen(ik weet niet welke)

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    In de thieves guild in balmora staat een gast die speechcraft en mercentile traint, moet je dan ff zoeken

8. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx ga ik doen :)

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    you're welcome!

10. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net Dagoth Ur vermoord. Kun je nu niks meer doen voor de verhaallijn, want ik heb het vijfde, zesde en zevende trial nog niet gehaald. En je kan Dagoth Ur niet joinen. Als je in die kamer komt (Dagoth Facility) kun je hem vragen stellen en hij stelt jou vragen en dan moet je hem afmaken.Ook ben ik nu Operative bij de Blades, maar als je dan bij Next Rank kijkt staat daar Agent. Hoe kun je dan Agent worden? Want Caius Cosades is weg. Weet iemand al van de opdracht van het Imperial Legion?

Laatst bewerkt: 14 aug 2003
  11. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Hu? Toen ik bij Dagoth Ur was zij ie tegen mij: Welcome, But why did you came unprepared???!! WTF!!!

12. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat doet hij als je de Kagrenac Tools niet bij je hebt. Dat zijn bijzondere artefacten. Als je de mainquest uitspeelt zul je het wel zien.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hm dit spel wordt precies nog cool:) Ik zal me er morgen nog eens mee bezighouden maar ik heb precies geen tijd in de vakantie:mad:

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    maaruh, wat = eigenlijk de mainquest, Moet je dan alle opdrachten van casius cosades vervullen ofzo? 8) 8) 8)

15. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eerst is het Caius Cosades, dan ga je naar een groep Ashlanders, dan naar een priester en uiteindelijk (dacht ik) dat je weer bij de Ashlanders uitkwam.

16. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik weer!
    Weet iemand waar je de Dragonbone Cuirass kunt vinden? Ik heb al een Daedric Cuirass met Feather 50 pts + Greaves met feather 50 pts, ik heb de Cuirass of the Savior's Hide al, en Lord's Mail, alleen kan ik de Dragonbone Cuirass niet vinden. Bij de weg, de Daedric Daikatana rules!

17. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het handig om bij de imperial cult te gaan, en moet je dan echt naar gnisis toe of kan je je ook ergens anders aanmelden... Ik was namelijk bij dat ford en ik kan die man waar je je aan moet melden nergens vinden |:-

18. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    dat fort is van het imperial legion....je moet inderdaad bij gnisis joinen.

wat is "sanctuary" en "burden"?

19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er nu in maar ik heb nu al problemen met de eerste "order" ik moet de deed van het landhuis van Widow Vabdas zien te verkrijgen maar ik snap niet hoe precies omdat het niet bij die vrouw zelf kan...

20. gadaleon

gadaleon dark lord

Leuk Bevonden:
    0
    in het zuidwesten van ebonheart is een grot onder water in die grot moet je heel zwemmen dus neem scrolls of potions mee aan het einde van de grot vind je dragonbone cuirass

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina