Die kaart is een rare bug die soms voorkomt. Bij morrowind zit een blaadje waar een code op staat om het terug te krijgen. Ik heb m maar ff voor je opgezocht. Eigenlijk overgetypt van mijn blaadje. Gelukkig heb ik typles gehad, anders was ik nu nog aan t typen.
In sommige situaties kan het voorkomen dat de mini-map (HUD) en de grote gedetailleerde map (toegankelijk via het optie menu) niet zichtbaar zijn. WIj hebben daarom een toetscombinatie toegevoegd, zodat de map weer zichtbaar wordt. Wanneer je dit probleem ondervindt, ga dan naar het Morrowind titelscherm en wanneer de 'Press START' boodschap verschijnt druk dan tegelijkertijd de linker trigger button + de rechter trigger button + de witte knop in, laat ze daarna los. Wacht een paar seconden en schakel je XBOX vervolgens uit. Wanneer je de XBOX weer aandoet, zal de mini map weer volledig werken.
Je moet een Great House joinen (Telvanni, Redoran of Hlaalu). Hier moet je missies voor doen. Redelijk snel kun je dan een Stronghold gaan bouwen.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2003