1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst de dragonbone cuirass (213lvl) gevonden, alleen waar ook alweer.. Ik zal voor je proberen te achterhalen waar ik hem vandaag heb geplukt.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De man van die vrouw is door iemand van de Legion vermoord. Je vindt die iemand in de Gnisis eggmine. Het is een orc, en valt je direct aan zodra hij je ziet (hij telt eerst tot tien). Er zit in diezelfde ruimte ook nog ergens een ancestral ghost, er wordt een gespreksvenster geopend zodra je in de buurt van hem komt. Hij vertelt je dan hij de geest is van de man van Widow Vabdas, en dat hij door die orc is vermoord en dat op de bodem van het water de bijl ligt, waarmee die orc dat heeft gedaan. Zoek dan die bijl en laat hem Darius zien. Als het goed is zegt hij dan dat ze de deed uit respect en medeleven laten voor wat het is.

3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx, maar ikhad het al anders aangepakt... Ik was naar de vrouw gegaan van wie dat huis is en ik heb r gesmoked ;) nu heb ik de missie gewoon volbracht

4. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem gewoon gestolen. Dat mens zegt er niks van? ;)

Je kunt trouwens wel missies doen bij andere forten (niet bij Pelagiad)

5. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer zijn jullie eigenlijk aan de cassaius missies begonnen??

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik rond lvl 30 dacht ik. Kweet niet precies, is al heel lang geleden:D

7. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste missies (dus naar Caius toe en dat van die Dwemer Puzzle Box) heb ik tussen level 1 en 5 gedaan (was in die Dwemer Ruin nog wel moeilijk) De rest heb ik vanaf ongeveer level 25 gedaan. Tussendoor heb ik nog heel veel andere missies gedaan. Ik was klaar met de mainquest rond level 40.

8. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind.Best.Game.Ever:)
    Ik ben denk ik nog nooit zo lang en intensief bezig geweest met 1 spel, hulde! Diegene die de Dragonbone cuirass zoekt PM me even

9. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds op zoek naar de verkoper die 10.000 Gold bezit? Weet iemand waar ik deze verkoper kan vinden?

10. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de talking mudcrab. Als je naar Vivec gaat moet je naar het noordoosten gaan, naar de Daedric Ruin Ald Sotha, dan naar het zuidoosten. Maar ik heb hem ook nog nooit gezien dus vertrouw me maar niet. Dit is alleen wat ik gelezen heb.

11. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Wolf! We gaan die pratende krab zoeken..

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kreeg het spel van Sinterklaas, en begon met Cassius' opdrachten in maart. Dus ik heb eerst 3,5 maand andere opdrachten gedaan. Ik was toen rond level 30.

13. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Sinterklaas kent zijn klassiekers!

14. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu gevonden. Ik zal even een wat betere beschrijving geven:

Ten noordoosten van Vivec is een daedric ruin genaamd Ald Sotha. Als je vanaf dat punt naar het zuiden gaat kom je bij de "zee". Ga een stukje zwemmen (of water walken). Je komt nu op een redelijk groot eiland. Nu moet je naar het meest noordelijke punt van dat eiland (ongeveer ten noordoosten van het punt waar je aan land bent gekomen als je van Ald Sotha recht naar het zuiden bent gegaan) Nu moet je naar het oosten, naar het volgende eiland van een beetje formaat. Op dat eiland is een dwemer ruin genaamd Mzahneh (of Mzahnch). Als je nu naar het oosten kijkt (met een heel klein beetje zuid) zie je een klein eilandje. Ik zag er gelijk een mudcrab lopen maar ik weet niet of dat bij jullie ook zo is. Die mudcrab is de talking mudcrab.

Edit: Volgens mij koopt hij gewoon alles voor de volle prijs hoor (net als de Creeper in Caldera)

Laatst bewerkt: 16 aug 2003
  15. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Wolf!

Ik ga het zo gelijk proberen! Maar het is dus echt een krab?:confused:

16. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een mudcrab. Hij is zo'n beetje de enige die niet diseased is daar dus misschien kun je hem daardoor goed onderscheiden. Je moet gewoon op hem richten en dan op use drukken.

17. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bloedhekel aan mudcrabs en een tijdje geleden begon ik dan ook aan een grote mudcrabruimings campagne, nu maar hopen dat ik hem bespaard heb!

18. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ze spawnen toch weer heel tijd opnieuw, dus ik denk dat je actie weinig zin heeft. Maar ik denk niet dat de talking mudcrab opnieuw spawnt.

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan ik bevestigen, Vivec spawnt toch ook niet opnieuw als je 'm vermoord? De talking mudcrap moet je eigenlijk gewoon zien als een mens, maar dan ik een dierenpakje.:+

20. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom staat er dan niet een enorm verkeersbord in Seyda Neen dat zegt: Wij adviseren u de pratende modderkrab met rust te laten!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina