1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hij zit niet in seyda neen, hij zit ten oosten van vivec. Dan zouden ze dat bord in vivec moetne neerzetten:+

2. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee in Seyda Neen omdat dat de plaats is waar je begint en om te weten dat daar de verkoper met 10.000 gold zit is toch belangrijk..

3. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou "sanctuary" en "burden"? plz help bvd.....

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    'Sanctuary' is dat je niet kan worden geraakt, bijv. als je 100 pnt sanctuary hebt, dan kun je niet meer worden geraakt:)

'Burden' is dat je gewicht erbij tovert bij anderen (of bij jezelf:p) zodat hun niet meer kunnen bewegen:)

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    AAAAH dus daarom ben ik soms overencumbered bij een gevecht!!!! Zo laf van die ventjes! Hahahaha.

6. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    haha, ik heb al de vaults in vivec geplunderd door alle ordinators te taunten en vervolgens hun sleutels af te pakken, ik heb nu de hlaalu vault opgeeist, daar liggen nu spullen als de Chrysamere, Daedric Dai-katana, Daedric Claymore, Daedric Crescent, Lord's Mail, Cuirass of the Savior's Hide, Daedric Greaves, Daedric Cuirass, volle Ebony armour, Deadric Daggers, allerlei soorten daedric wapens etc. Is wel handig, ik heb ook een eigen fort laten bouwen.

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een eigen fort???

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je hoog in rang komt bij een van de 3 Dunmar Houses, krijg je een eigen fort.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    eventjes offtopic jongens maarre...

dit topic is echt KAPOT GROOT!!!!!!!!! ik weet nog dat ik in het allereerste morrowind help topic vragen postte..

misschien ga ik het ook maar weer eens een keer spelen.

10. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is net zo groots als het spel:D

11. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die de talking mudcrab nog steeds niet hebben kunnen vinden, hier enkele "Engelse" hints:

"I don't think so but there is a drunken,talking mudcrab merchant northeast of Bal Fel......He's got unlimited money......and yes.....a drunk talking mudcrab"

"yes there is but it's not a guy, it's the talking mudcrab and he is located east of the dwarven ruin Mzahnch, he buys stuff for 10 grand and every 24 hours he has a new 10 grand so if you sleep for 24 hours on the island then yopu can resell more stuff the next day, now if you buy something from him for 10 grand then he can buy something from you for 20, it's kind of a trade off where you still get your 10 back plus his 10, if you need better directions to him contact me and I will help you out."

PS:

"And Theres An Ashkan In The Zanaib Camp With 10000 Gold. But He's Gotta Like You Alot. Hahaha Get Working On Your Personality Then...."

"The armorer in Mournhold has 10,000 gold."

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Mornhould komt uit Tribunal, dus daar heb je (nog) niet zo veel aan.

13. SlaVesOnDope

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd handig om te weten toch:)

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Meschien een domme vraag, maar waar kan je een spell/scrol kopen waar je mee van de deuren met een 100 lock open kan krijgen?

Ohja, en maakt het uit als de ordinaters je aanvallen als je zo'n armor aan hebt gehad, want ik vermoord nou gewoon elke ordinater die mij aanvalt...

15. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    opening

Zorg voor een soulgem met een beest erin, zorg voor 25.000 en ga naar een enchanter (je moet wel eerst een open spell hebben) Enchant dan een item met open on touch 100/100. Dan kan je zelfs bij vivec inbreken!
    Als je niet zoveel geld hebt moet je scrolls kopen zoals Ondushi's Opening, die opent 50 tot 60 of 70 ofzo. Je heb t ook nog Strong opening (spell) die 50 tot 60 opent) en wild opening die 1 tot 100 opent. Anders kan je nog een master's lockpick kopen.
    Ik hoop dat dit genoeg info is

Ik geloof ook niet dat het uitmaakt als de ordinators je aanvallen, zij vallen jouw tenslotte als eerste aan.

Weet iemand waarom ik telkens door de guards in Balmora word aangevallen terwijl ik geen bounty heb?

Laatst bewerkt: 17 aug 2003
  16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Je kunt ook zelf je open door lvl 100 spells maken.
    dat je wordt aangevallen door ordinators maakt volgens mij niet uit, Het ligt aan jezelf of je dat irritant vindt, want je komt er niet meer van af..

17. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon eerst Ondushi's open door gekocht en toen een spell laten maken die 100/100 opent. Is niet zo duur (ongeveer 500).

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een trainer die je longblade skill tot 80 kan trainen? (hij staat bij mij op 70)

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Die vent is Ulms Drathan in de Armigers Stronghold in Molag Maar

20. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand een lijstje van alle Master Trainers? Tot welk level kunnen de Master Trainers je trainen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina