1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor Bitten wolf:mad: maar dat had ik al gezegd:mad:

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ey!
    ik hoor van jullie dat er in grot onder het water is bij ebonheart maar waar? ik ben al een rondje onder water gezwommen maar ik zie niks!!!
    en oh ja kan je ook zo.n dwemer beesten summonen dat lijkt me namelijk wel kewl8)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 aug 2003
  3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vanaf seyda neen (als je zin hebt) loopt naar Ebonheart, als je dan Het kasteel eenmaal ziet, kijk dan goed aan de rechterkant van de weg en je ziet een deur die je ook bij alle mines ziet

*EDIT* Makkelijker = het als je Ebonheart uitloopt richting Seyda neen en als je over de brug bij Ebonheart bent dan moet je goed aan de LINKERKANT kijken en dan zie je een houten deur onder waterO-)

Laatst bewerkt: 19 aug 2003
  4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

thanks.

maar weet je dan ook of je dwemer beesten kunt summonen?:D :D

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Welke bedoel je?

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

nou in die dwemer ruins heb je van die rare beesten maar ik vroeg mij af of je die ook kunt tevoorschijn halen met een scroll of spell ofzo?

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, Je kan veel beesten summonen (zelf de deadric lord) maar dwemer beesten;ik dacht het niet8)8)

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

jammer dat was juist cool geweest als dat kon,

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat kan WEL. De spell heet Dwemer Animiculi, en je summenend een Centurion Sphere die 2 min bij je blijft. Je vind deze spell als volgt.

Ga naar Galom Deus, dit is een dwemer ruine die ergens in Molag Mar ligt. In het gedeelte met veel en grote lavapoelen (kijk op de kaart). Dit is een van de 3 vampierclan hoofdkwartieren, dus als je nog vampier wilt worden, nu is een kans. In de kamer bij Raxel Berne, ligt op een tafel een boek. Blader dit boek HELEMAAL door en je hebt de spell.

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

wauw bedakt ik ga meteen kijken thanks!!!!!!!

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

11. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, dit wist ik niet:confused:
    Bedankt benneke_O_

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu voor Gentleman Jim stacy: THe Hlervu locket vinden. Bij gamefaqs.com zeggen ze dat ie in de private quarters van Venim manor zit, maar ik weet nie waar ie =!

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de Hlevru locket en waar in Venim manor kan ik 'm vinden?

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je had ook je vorige post kunnen editten.;)

Een van die kamers in Venim Manor is een gang met allemaal deuren. Als ik me niet vergis heet die kamer de guard quarters. Achter een van die deuren ligt het amulet, dus effe al die kamers doorzoeken. Let op dat je niet betrapt wordt door de guards. Ik zou dus chameleon gebruiken om de gesloten deuren te openen.

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet je nog andere keren een boek helemaal doorbladeren? Ik kijk gewoon ff en als ik nx bijkrijg stop ik terug.

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Alleen bij het boek waarin je de spell leert om de centurion sphere te summenen. Andere boeken kun je gewoon openen en sluiten.

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HELP!!!! Ik zit in een grot Shal om een necromancer te doden.(opdracht van mages in sadrith mora) maar zij heeft precies iets gedaan en nu is er iets aan mijn strength en ik kan bijna nx meer dragen. Er is geen rood kadertje linksboven maar mijn strenght & endurance staan in het grijs. Wat moet ik doen?

18. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Raak niet in paniek en load een oude savegame. Je bent flink genaaid. Als je een aantal goede potions of restore strength hebt, kan je m verslaan, maar anders moet je van een afstandje schieten en de magie ontwijken.
    Gebruik een Scroll of Almsivi/Divine Intervention, en drop de spullen als je in de stad bent. Daar kan je potions ophalen en terugkeren om je spullen op te halen.

Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is al dood enkel ben ik steeds over encumbered. Mijn strength is iets van 38/72 ofzo:confused: Ik zal strax es kijken voor potions. Ik kan altijd naar balmora, potions kopen, terugkeren en mijn equipment oppikken...

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt het beste naar een imperial shrine gaan. Je praat met het altaar en selecteerd Restore Atributes. Nu is alles weer normaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina