1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben ze in godsnaam van die domme spreuken bedacht. 8)8)

ps: wat voor 'n rare locatie is dat Benneke!:+

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In ieder fort kun je dat vinden. Ieder fort heeft namelijk ook een kamer waar de Imperial Cult zit (ik dacht dat ze zo heette). Als je met het altaar 'praat' dat daar staat, kun je 3 dingen selecteren.
    1) Restore Atributes (magicka, strenght, speed etc wordt weer normaal0
    2) Cure Commen Dissease
    :cool: Cure Blight.

Je moet hier wel iets van 100 voor betalen (tenzij je lid bent, dan is het gratis).

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het niet Gratis, dan kost het (bij mij wel) 30 gp

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan zal het te maken hebben met de rang bij de cult. Bij mij kost het namelijk niks.

5. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iin het Urschilaku kamp de opdracht gekregen om een boog te halen in de tombe van voorouders ofzo maar ik kan hem nergens vinden en hjeb het hele gebied uitgekamt.
    kan iemand mij de preciese lokatie uitleggen?

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar heb ik ook lang naar moeten zoeken. Er ligt daar ergens een grot met in de naam iets van Burial (ik dacht Urschilaku Astral Burial).
    Hij ligt ergens tussen het Kamp en het Dunmar fort Valvaryon.

Misschien dat da master chief het beter weet.

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een uitbreiding of deel 4?

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Een uitbreiding niet, want anders heeft morrowind GOTY eigenlijk weinig nut als er na een maand weer een uitbreiding voor de PC-versie is.. Tenzij ze die uitbreiding al stiekum verwerken in morrowind GOTY..[​IMG] ..maar dat zal wel niet..
    Verder hoop ik wel dat er nog een vervolg komt:9

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het ook over de pc (op de xbox komen immers geen add-ons uit)

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is toch elder scrolls 3 hé? Zijn 1 & 2 dan goeie spelen? En zijn die ook fps? Ik vind morrowind eigenlijk wel heel cool, desondanks de irritante dingen a/h spel.

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net bij die bonebitter bow gekomen met deze char (vandaag iig, Caius Cosadus is onderhand weer weg uit het land), ff in mn logboek kijken hoe die ook alweer heet.
    *kijkt, en ziet Urshilaku Burial Caverns. En dan helemaal doorlopen totdat je in de Iuno nogwat komt. Daar zit die Ancesteral Ghost.
    De routebeschrijving die je in Urshilaku camp krijgt is eigenlijk heel goed. Langs het strand lopen totdat je bij die rare steen komt. (Grote steen met daar een kleinere steen op, ik vond het een beetje op een ruiter te paard lijken :+) En daarna naar het zuiden lopen. Een beetje rond kijken en dan zie je vanzelf een ingang die naar het noorden wijst. Het heeft zo'n eggmine deurtje. Echt bijna helemaal naar het zuiden.

Benneke, dat dunmer fort ligt ten oosten van Urshilaku camp. Dus als je daar bent ben je die rare steen al voorbij gelopen en dus te ver. Urshilaku camp (steen) Dunmer Fort

De grot

Laatst bewerkt: 20 aug 2003
  12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zei ik toch, tussen het kamp en het fort:+
    (het was ook al zo lang geleden)

13. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had het over de PC & Xbox;)

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    De grot staat scheef in mijn vorige post:confused: Moet er eigenlijk recht onder staan, maar het lukt niet |:- |:-

Ik moet nu die vrouw Milo ofzo helpen, ik ben hier tot hier gekomen in 2 dagen. Is de main quest zo kort? :confused: Of komt er nog een lang stuk achteraan, ik heb wel al veel gelezen over de stukken die ik nu gedaan heb. Maar niet zoveel meer over dingen die nog moeten komen. Of is de rest zo makkelijk? :+
    (dit is pas de 1e keer dat ik de main quest doe :eek: en ik merk nu dat ik veel gemist heb tot nu toe. Dit is nog veel leuker dan de groepen afgaan (wat ik al een hele tijd doe) Het verhaal is echt diep, je moet wel veel lezen om het te snappen, maar het maakt het hele spel in eens nog veel beter.)

Nog een klein vraagje over jullie chars. Spelen jullie met armor en wapens die jullie het mooist vinden, of met het sterkste wat je kunt vinden? Ben nieuwsgierig, ik ben een beetje aan het twijfelen wat ik het beste kan doen.
    Ik kies toch vooral voor het uiterlijk. Ik loop in Orcish Armor rond omdat ik dat wel wat vind hebben. Heb gister ook heel even in Dwemer rondgelopen, die vind ik ook mooi. Maar Heavy heb ik nog helemaal niet getraind dus dat ging echt k*t. En ik vind de dwemer wapens het mooist, dus daar loop ik ook het meest mee rond, vooral dat eenhandige blunt weapon vind ik er mooi uitzien. Ben daarom nu mijn blunt weapon skill aan het trainen. (long blade is vandaag 100 geworden.

En nu een potje gaan risken met mijn neefje 8)

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem de beste armor. Ik heb echt wel een grappig ventje. Ik heb vanalles iets en kheb zo'n hele rare helm die precies in een punt loopt. Ook mijn schoenen gaan in punten naar boven. Als ik iets vind met hogere armor dan neem ik dat gewoon. Mijn wapen is dwemer dat paralised (gekocht in fighters guild denk ik) ik heb praktisch nog nx voor de main quest gedaan omdat die guildes zo groot zijn :) als die mages guild in sadrith mora gedaan is dan ga ik echt wel es naar caius terug.

16. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn long blade skill is gister 101 geworden. Alleen jammer dat die master trainers maar tot level 100 gaan.
    Ik heb een volle ebony, glass, en delen van het daedric armor (gauntlets, cuirass, greaves)
    Dat lijkt me wel sterk. Ik draag een mix van heavy en glass armor.
    Ik heb ook de masque of Clavicus Vile.

17. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    uuuuhhh, hoe in godsnaam krijg je je long blade op 101?? 8)8)
    Je skills komen toch maar tot 100?

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je een spell hebt fortify longblade met 1 wordt het meer.

19. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is niet voor altijd 8)8)

20. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de boog in de tombe moet je maar eens op pagina 181 kijken. Daar staat alles heel duidelijk uitgelegd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina