1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Constant effect :eek::)

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn enchant skills is 43 ofzo en mijn willpower ook 43 ik kan dus enchant niet meer trainen bij die Kajira. Hoe kan ik het best dat omhoog laten gaan? Ik wil nl nog een rang stijgen in de mages zodat ik verder kan doen. (als de mages uit is ga ik caius opzoeken)

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet trainen als je willpower laag is dus je kunt niet naar de master trainer PSVPSV.
    Zoek ff een andere skill die willpower traint, en train die 10 lvl's en zorg dan dat je een lvl stijgt. Dan kun je weer 5 lvl's verder met enchant.

*edit, je kunt niet direct linken naar gamefaqs PSVPSV 8)

5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry da_master_chief 8)8)
    Ik had 't ff verkeerd gelezen

6. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk inderdaad dat de manier van MasterChief de beste is. Gewoon even een andere skill zoeken en die trainen (of zelf of bij een trainer) Een paar pagina's terug staat een link naar een lijstje met mastertrainers.

Edit: Hij stond op pagina 189 en de link is gepost door Xbox-Junkie. Hier staat die link naar de mastertrainers nog een keer.

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou 3 posts terug had gekeken had je 'm ook gezien uilskuiken!|:-

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lulkoek:mad:

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
  10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel dat het lulkoek is van gamefaqs zelf dat ze m'n link blokken. je begreep me verkeerd denk ik, sorry 8)8)

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    allow, ik heb sinds een week morrowind en ik speel het nu werkelijk de hele dag, nouja ongeveer 7 uur per dag tog cker wel.

Ik heb ook een paar vragen:

Ik heb een tijd geleden een opdracht van een fent uit het Fort Moonforth (zoiets) gekregen, dat is het fort dat naast Balorma ligt. Ik ben daar allang voorbij maar ik weet nog steeds niet hoe het moet. Hij verteld mij dat ik in balorma een bloedbad moet aanrichten bij de "bad people", maar hoe moet ik dit aanpakken en hoe hebben jullie dat gedaan?

Ik moet van de leider van de fighters guild in Balorma een code boek bij iemand uit the thieves guild jatten, maar die vrouw die staat met haar neus op mij gericht en het lukt steeds niet. Hoe hebben jullie dit aangepakt.

Ik ben nu level 8 trouwes en het is egt een dik spel!

plzz help me....:p

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik vergeef het je :p :D
    En nu ontopic, kom maar op met die vragen.

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Godverdomme wat ik vandaag heb meegemaakt:mad:
    ben lekker bezig overnieuw begonnen ik was een orc was ik 6 uur aan het gamen loopt die kut spel vast:mad: ik was echt boos
    de tranen sprongen in mijn ogen alles voor niets want ik had vergeten te saven omdat ik zo lekker bezig was echt klotezooi!:mad:
    maar nu moetr ik weer overnieuw beginnen:mad:

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    datmoetjevoortaannietmeerdoenendenkerdevolgendekeeraanompuntentezetten 8)8)

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

shut up hond.8)

16. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dat boek niet stelen!
    Je moet eerst een paar jobs voor the thieves guild doen en in een job moet je de bittercup geven. Hierop besluit fire eye om the thieves guild niet meer lastig te vallen en dan hoef je het boek niet te stelen.

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed leest wat hij zegt, moet je op onderzoek uit wie die bad people zijn. Hiervoor moet je in Balmora wat rondvragen (ik dacht bij de thievesguild) Er zijn genoeg mensen die zeggen wie de bad people zijn. Kijk zelf maar verder, of lees verder mn spoiler.
    Als je ze gevonden hebt, gewoon aanvallen. Het beste is nog altijd taunten zodat je zelf geen bounty krijgt. Daarna teruglopen naar Larius Varo en je bent klaar.

SPOILER
    ze zitten in de nogwat cornerclub.

Je kunt die vrouw in de thievesguild briben zodat ze je het boek geeft of je kunt haar doden. Wel opletten dat je voor deze missie de thievesguild joint, want daarna gaat dat niet meer.

Dat is k*t maarten=xbox, ik kan er niks aan doen. Het enige wat je kunt doen is instellen dat je automatisch saved als je rust of healed. En je aanwennen om vaak te saven. Ik doe dat altijd vlak voordat ik een grot/ruin inga. Of als ik een missie gehaald heb.

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    In de south wall cornerclub 8)8)

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

loopt het spel vaak vast bij jullie?

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik had goed gelezen en ik wist al dat ze in die corner club zaten, dankjewel voor je advies k ga gelijkw eer spelen:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina