1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    nee, de south wall cornerclub is bij de dieven.

2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit = zwaar kut. Overigens heeft het spel op de pc ook vaak last van CTD.

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    ooh nee, de Councilclub

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wijsneus :p

Het loopt wel eens vast. Als ik het een week lang iedere dag speel, dan loopt die misschien keer vast in die week. Maar dan heb ik ook echt gemiddeld 5 uur gespeeld per dag.
    Meestal maakt die dan eerst een save aan. RESTORE, waardoor ik daarna gewoon verder kan spelen. Ik heb nog maar 2 keer gehad dat die echt bleef hangen met een hoge pieptoon en dat ik alles kwijt was vanaf mijn vorige save.

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Maar als ik overnieuw begin welk character kan ik het best kiezen?

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    THE REDGUARD
    Omdat dit personage goed overweg kan met long blades en met heavy armors. Ook heeft de redguard adrelaline rush: dit is erg handig omdat je dan vaker raakt en je strength tijdelijk omhoog gaat.:9

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Maar die zijn kaal dat vindt ik niet mooi

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet een beste character. Het hangt er vanaf welke skills je het liefst gebruikt. En dan kijk je welke character het beste daarbij past, en het oog wil natuurlijk ook wat.
    Ik wil je daar best wel mee helpen. msn: maartenkeijsers@hotmail.com

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Redguards zijn helemaal niet kaal 8)8)

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neen! Je kan het kapsel kiezen int begin ik heb zo'n redguard met heel cool haar. Ik vind de redguards wel het beste.
    Een tip: veel geld nodig? Ga naar die gorak manor ofzo in caldera waar die creeper zit en als je naar de creeper kijkt heb je rechts van je dozen. Kijk erin en er zit wat orcish armor in van in totaal iets van 5000septims denk ik. En als je iets uit een doos haalt is dat niet gelijk aan stelen!
    Btw hoe kan ik nu enchanten verder trainen? Eerst heeltijd levels stijgen en dan een bolletje bij willpower zetten?

11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ehhhhh, is dat zo belangrijk?
    In deze thread mag je het over Morrowind hebben. Maar om nou te gaan discussieren over het kapsel van een Redguard 8)
    Om de discussie op te lossen :p. Je kunt zelf het kapsel kiezen. Zo en nu een ietsiepietsie serieuzer posten aub.

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Iets uit een doos halen staat WEL gelijk aan stelen. Het hangt er alleen af waar je het uit een doos haalt. In Balmora kun je bijvoorbeeld alle kisten ongestrafd leegmaken, maar in Ald'Ruhn niet. Meestal krijg je een bounty.

13. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een beetje kan sneaken kun je meestal wel alles uit de doos krijgen. Tenminste dat had ik, maar ik was ook dief. Voor een magiër of fighter is dit weer lastiger. Ik ben trouwens Khajit, maar ik ben dan ook graag een thief. Als je een fighter wilt zijn kun je beter een orc of een nord ofzo nemen (weet het niet precies). Ieder ras heeft zijn eigen sterke punten.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er zijn niet echt uitgesproken fighter, thief of mage rassen. Op den duur is het enige verschil tussen de rassen het uiterlijk en de mogelijkheid die sommige hebben dat ze immuun ergens voor zijn, zoals de nord (frost) en archonian (poison).

Dat vind ik wel jammer aan Morrowind, je merkt alleen aan het begin of je een mage-, thief- of fighterras hebt.

Laatst bewerkt: 21 aug 2003
  15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok dat wist ik niet. Maar daar kan je het doen zonder dat er crime was reported komt dus het was maar een tip voor mensen in geldnood!

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zover ik weet mag in Balmora (op straat) alles megenomen worden. Het is blijkbaar van niemand. Maar in de meeste andere steden krijg je 'your crime has been reported'. Overigens, mocht het gebeuren dat je wordt aangehouden en je spullen worden ingenomen. Alle spullen worden opgeslagen in de evedent chest van het dichtsbijzijnde fort.

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die missie om dat code boek te halen/stelen in balmora bij die sottilde uit de thief guild lukt het me maar niet om hem te pakken te krijgen. Iemand zei al je kan briben, noud at deed ik en het lukt me maar niet! Want zei geeft namelijk helemaal geen topic dat je haar kan overhalen ofzo.

Ook zit ik nog steeds vast bij dat bloedbath dat je moet aanrichten bij de "bad people", of ze maken me dood, of ik word door iedereen genegeerd en opgesloten. En ik kan niet taunten want ik lok NOOIT een ruzie uit, ookal staat er TAUNT SUCCES. Dat vind ik best raar.

Ik heb nog een vraag, op een begeven moment krijg je een missie van die baas van de blades, hij heet iets van Casius Coauis ofzo. HIj zegt dat je naar een man in zon dorpje moet gaan (weet effe nie meer hoet heet). En dan moet je kijken wat hij leuk vind, en dan een cadeatje voor hem kopen en dan moet jedat aan hem geven en dan geeft hij jou info over zo'n groepering waar die Casius meer van wil weten, weten jullie waar die vent uberhaupt is??? Er word wel een dorpje genoemd maar k heb dat hele dorpje afgezocht en ik kan die man echt niet vinden, ook niet door met bewoners te praten.

ALs laatste heb ik nog 1 vraagje. Ik ben nu in zon dorpje waar zon juwelier die aangesloten is bij de thief guild (woont in RAT IN THE POT ofzo) zegt dat ik naar de mage guild moet gaan en daar een sooort zwaar moet halen, iets van devils.. nog iets....maar ik kan die ehct niet vinden ik heb daar echt kei lang over gedaan.

als je me kan helpen, graag:p

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die missie om dat code boek te halen/stelen in balmora bij die sottilde uit de thief guild lukt het me maar niet om hem te pakken te krijgen. Iemand zei al je kan briben, noud at deed ik en het lukt me maar niet! Want zei geeft namelijk helemaal geen topic dat je haar kan overhalen ofzo.

Ook zit ik nog steeds vast bij dat bloedbath dat je moet aanrichten bij de "bad people", of ze maken me dood, of ik word door iedereen genegeerd en opgesloten. En ik kan niet taunten want ik lok NOOIT een ruzie uit, ookal staat er TAUNT SUCCES. Dat vind ik best raar.

Ik heb nog een vraag, op een begeven moment krijg je een missie van die baas van de blades, hij heet iets van Casius Coauis ofzo. HIj zegt dat je naar een man in zon dorpje moet gaan (weet effe nie meer hoet heet). En dan moet je kijken wat hij leuk vind, en dan een cadeatje voor hem kopen en dan moet jedat aan hem geven en dan geeft hij jou info over zo'n groepering waar die Casius meer van wil weten, weten jullie waar die vent uberhaupt is??? Er word wel een dorpje genoemd maar k heb dat hele dorpje afgezocht en ik kan die man echt niet vinden, ook niet door met bewoners te praten.

ALs laatste heb ik nog 1 vraagje. Ik ben nu in zon dorpje waar zon juwelier die aangesloten is bij de thief guild (woont in RAT IN THE POT ofzo) zegt dat ik naar de mage guild moet gaan en daar een sooort zwaar moet halen, iets van devils.. nog iets....maar ik kan die ehct niet vinden ik heb daar echt kei lang over gedaan.

als je me kan helpen, graag:p

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    1) Uit je laatste vraag blijkt dat je lid bent van de thieves guild. Dan krijg je dat code book niet, hoeveel je ook bij haar slijmt en omkoopt. Je moet alle thievesguild opdrachten halen. Een van de laatste opdrachten is om Edys Fire Eyes om te kopen. Dan hoef je het code book niet meer voor haar te halen.

2) Je moet die mensen allemaal in een keer mollen. Als je een bounty hebt, Larius Varro haalt die weg als je de opdracht hebt gehaald.
    Als je wil taunten, je moet 2 a 3 keer Taunt succes krijgen, voordat ze je aanvallen.

3 )Die man zit in Ald'Ruhn, in de kelder van de Old Sklar Inn.

4)Dat zwaard zit ergens in een kistje. Dat kistje is afgesloten. Precieser weet ik het niet.

Succes.:)

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Als je lid bent van de Thieves guild geeft ze je dat boek niet, tenzij je haar taunt of zakkenrolt(maar hier moet je wel een hoge sneak skill voor hebben).

Je moet meerdere malen taunten, als je een stuk of 5 keer ''taunt succes'' staat er wel ''goodbye'', en als je het venster dan wegklikt vallen ze je wel aan. maar als je daar taunt valt iedereen in het huis je aan.. ik zou je adviseren om in de thieves guild heel wat(6-7) sujamma's te kopen, en dat opdrinken en hakken maar!(dan is meestal 1 slag genoeg:))

Ik denk dat je ald 'ruhn bedoelt. Dan moet je naar de ''ald skar inn'' gaan en zoeken naar ene Zainsubani(toch ?) Dan moet je hem een gedichtenboek geven, die kun je wel kopen bij de plaatselijke boekhandel daar.

Dat zal vast de ''devils tanto'' zijn. Als ik het me goed herriner zit dat ding in een gesloten kist op de benedenverdieping. Als je van de trap afloopt, de 1e keer rechts(daar is zo'n kleine inham, en daar staat de kist ergens).
    Succes :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina