1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Was je me voor:mad: :+

2. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    gehehhe lui, tnx allemaal maare als ik taunt staat er TAUNT SUCCES, en da klik ik het venster weg en dan is er neits aan de hand?...dit is wel raar. Ok ik ga weer even proberen. TNX!!!

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet het venster niet wegklikken. Gewoon blijven taunten totdat er goodbye komt. Als iemand je trouwens 0 leuk vind, werkt de taunt nooit.

4. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor de tip, ik heb het umbra sword!!!
    Nou ja, zoveel stelt het eigenlijk niet voor. De Chrysamere of Daedric Dai-Katana is stukken beter.
    Alleen is het wel handig bij golden saints en dremora's dat ie Soultrap when strikes doet.
    Bestaat er ook een daedric Crossbow? Wel een longbow (dat is eigenlijk Aurielle's Bow (50 dmg)), maar van een crossbow heb je geloof ik alleen dwemer en steel.
    Is er nog een beter wapen dan de Chrysamere? Vast niet. Hoe kan je andere huizen joinen als je al bij een ander huis zit?
    Nog een vraagje, ik weet niet precies hoe je een constant effect toevoegt aan een enchanted item?

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog nooit een deadric crosbow tegengekomen, zover ik weet bestaat er alleen een Dwemer en Steel.

Chrysamere is idd erg goed. Zo goed zelfs dat ik hem niet meer gebruik omdat het veel te makkelijk wordt. Een ander zwaard wat erg goed is is de Goldbrand, die je kunt laten veranderen in de Eltonbrand.
    OMFG, ik bedenk me net dat ik door de main quest niet meer ziek kan worden. Dus geen vampier meer :eek: . Geen Eltonbrand voor mij:'-( :'-( |:- |:- |:- F*CK |:- |:- |:-
    Verder met je vragen.
    Je kunt maar een house joinen met je char. Ik weet niet zeker of je een ander kunt joinen als je eruit gekicked wordt. Ik dacht dat ik er vaker gezegd is dat dat niet kan.
    Een constant effect maak je door een grandsoulgem met een Golden Saint of Ascendent Sleeper te gebruiken bij het enchanten en dan Constant Effect te selecteren.

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb eerst die vent vermoord als je binnenkomt. Dan naar buiten gegaan, al m'n gestolen items gedropped & dan naar een guard gegaan. Dan de rest terug gaan doen. Ik had al mijn schilden, rising force dingen & weet ik veel wat gebruikt want anders waren ze te sterk voor me.

7. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    Dat wil alleen niet met alle spells. Je moet dan toch gewoon A doen op dat vakje waar cast when used staat?
    Het werkt alleen niet goed. Nog een vraagje, zit jij nu op school te internetten, master chief?

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Rising Force? Daar heb je behoorlijk weinig aan in een gevecht. Rond kunnen vliegen werkt niet in een kleine kamer :+. Het zou wel werken als de kamer groot genoeg is dat je buiten het bereik kunt komen van je tegenstander. En dan met fireballs ofzo vechten.
    Ik heb btw die opdracht ook uitgesteld totdat ik ongeveer lvl 15 was. Anders is dat echt nog niet te doen.

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je doen ja. Noem eens een spell waar dat dan niet bij gaat? Bij bijvoorbeeld Levitate gaat het zeker. Maar het kan best zijn dat dat niet bij Fireball gaat. Het lijkt me raar dat je de hele tijd fireballs blijft schieten. Daar zal het wel aan liggen denk ik.

Nee, ik ben braaf O-) . Ik zit hier gewoon thuis op mijn kamer. Ik geniet nog van de laatste 2 weekjes vakantie. Ik zit Morrowind te spelen op mijn xbox en als iemand hier iets vraagt geef ik ff antwoord.

10. Spawn

Leuk Bevonden:
    1
    Oh, je woont in Limburg natuurlijk. Ik zit op school te internetten, ik moet al een week naar school. (Ben 14, doe 4 Gymnasium)

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  11. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens een ring of toxic cloud gevonden, erg sterk ding. Is maar 14 waard maar je vermoord er iedereen mee. Bovendien verspreid de cloud zich ook nog over iedereen in de buurt (behalve over jezelf) Daardoor kon ik die opdracht heel makkelijk doen. Alleen Dagoth Ur en Vivec en dat soort mensen kun je er niet mee vermoorden.

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een stuk of 5x taunt succes hebben, je merkt het als er staat: 'goodbye'. Dan gaan ze pas vechten:cool:

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Ik wil eigenlijk van elk gilde de baas worden. Nu heb ik een opdracht gekregen van Jim stacy (baas van thieves guild) van hem moet ik sjoring-hardhead(baas v.d. fighters guild) killen. Als ik hem dood, kan ik dan nog wel leider worden van the Fighters guild? 8)8)

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ga nu eerst verder met de fighters, daarvoor moet je uiteindelijk de leiders doden. Dus dan heb je 2 opdrachten tegelijk gedaan.

15. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    ok, thanks_O_

16. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu van eidis fire-eye een hunger in de sarano tomb doden. Ik heb me gek gezocht naar die tomb maar kan hem niet vinden. Ik heb ook al op gamefaqs.com gekeken maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van.
    Hij moet ten noorden van pelagiad en lake amaya liggen dacht ik, weet iemand waar?

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon aan de noordkant langs Lake Amaya lopen en dan is er ergens een Inham naar het noorden vanaf de weg. Ergens in het midden van de weg langs het meer. Daar ligt de Tomb. (kijk ook ff wat de Hunger bij zich heeft. :9 )

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    _O__O_ thanks

ja, dat weet ik. Ik dacht een sarano ebony closed helm.

*EDIT* die heb ik eigenlijk niet nodig; ik heb toch alles aan van daedric en heb dragonbone cuiras:9

*EDIT* Hoe weet je dit nou allemaal??8) 8)

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer eens een vraagje. Ik moet van de Wise woman Nibani Maesa naar Sul-Matuul gaan, de guardian van de Neravarine Cult. Sul-Matuul komt me bekend voor, maar ik kan het niet tussen de topics vinden en ik kan er ook niet over praten. Waar is dat/die te vinden?

*edit, laat maar. Ik heb hem gevonden. Hij zit in de Ashkan Yurt, ik dacht dat Ashkan de naam was van die vent dus was ik niet eerder die tent ingelopen. Hoe kan ik daar zo lang op hebben moeten zoeken |:- |:-

*edit2, ik moest net die dagoth house cup, shadow shield en corprus weeping meenemen uit een gebouw. De eerste 2 had ik zo gevonden. En daarna dacht ik fijn de corprus weeping te hebben, is het corprus meat hunk. Ik zal wel terug moeten voor weeping denk ik. Of is er toevallig iemand die dat thuis heeft liggen?.
    Oja, ik ben n weekendje weg dus ik kan ff niks helpen hier.

20. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    llo, kheb een vraagske,
    ik kan ff nix meer doen bij de mages guild dus ging ik maar eens aan cacius... vrage wat ik moest doen, en ik moest dan die uitleg over the sixth house en nerevarine krijgen. nu moest ik van sharn gar-muzgab ofzoiets een in de andrano tomb ofzoiets iets doen met de skull van een zekere persoon. ik ben nog niet zo slim dus zou iemand me kunnen zeggen wat een skull is en wat ik nu precies moet doen. :confused:

kunnen jullie ook ff zeggen hoe jullie voor hoger level zorgen want ik zit nu aan level 18 maar weet maar niet hoger te komen, ik heb nix van magic bij de skills staan waarmee je omhoog kunt komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina