1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je maar terug moet. Er zijn wel een paar plaatsen waar die ook sowieso voorkomt:

1. Binnen ghostfence, lopen enorm veel corprus stalkers. Die hebben dat bij zich als je ze dood.
    2. in de Tower van Tel Fyr zit een soort van corprus-afkickcenter. Daar hoef je er maar 1 van te doden en je hebt de weepings ook.
    (WAARSCHUWING: Volgens mij krijg je dan niet meer de potion die jezelf van corprus afkrijgt voor de mainquest dus dit zou ik niet doen)
    3. In de St. Olms Underworks (Vivec). Dit is ook een quest dus dan zou ik die eerst even aannemen (spoiler: de opdrachtgever zit in de St. Olms Waistworks)

Er zullen ongetwijfeld nog vele andere plaatsen zijn waar ze rondlopen.

Maar volgens mij kun je gewoon het beste even terug naar die stronghold.

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je bent neem ik aan op Koguruhn. In een van die kleine huisjes op het dak ligt corprus weepings. Het ligt ergens onder een ketel als ik me niet vergis.

@XbOx RuLeZzZ

Een skull is gewoon een schedel. Je kunt er niks mee, behalve weggeven, aangezien ze geen waarde hebben.
    Je moet voor die opdracht naar Seyda Neen. Ga vanaf Seyda Neen naar Pelagiad. Ergens op de route ligt de andrano tomb. Helemaal aan het einde van deze tomb ligt de skull. Die moet je weer aan die Orc vrouw geven.

Je kunt een level omhoog gaan door veel je major of minor skills te gebruiken. Devolgende skills zijn makkelijk omhoog te krijgen.
    Athletics: Rennen en zwemmen (zwemmen gaat sneller)
    Acrobatics: Springen
    Heavy/Medium/Light/Unarmored armor: Je laten raken door een vijand.
    Weapon skills: Je wapen gebruiken tegen een vijand, en raken.
    Alchemy: Ingredienten eten, drankjes brouwen.
    Destruction/Restroration enz.: Een eigen spell maken van de betreffende magicschool, en alles minimaal maken. Nu de spell casten.

Maar als je even zegt wat je skills zijn, dan kan ik per skill zeggen hoe je ze hoger krijgt.

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe krijg je makkelijk enchant skill naar boven? Ik heb es een spell van ondushi open door ofzo maar dat verbruikt zoveel magie...Bestaat er nx anders om gesloten deuren te openen? Mijn security skill is nog maar zeven dus met een lockpick zal het niet gaan zeker.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Enchant krijg je niet makkelijk omhoog. Daarvoor moet je naar het Dunmar Fort Indaronyon gaan. Dat vindt je ergens langs de kust op de Grazelands. In dit fort zit ergens de Master Trainer van enchant.

Je kunt ook scrolls kopen. Er is een scroll die deuren met locklevel 100 opent. In de naam zit iets van Lock splitter. Maar ik zou gewoon steeds lockpicks gebruiken. Als je security pas 7 is, krijgen je sloten op tot ongeveer 20 (Hoe beter de lockpick kwaliteit, hoe hoger het locklevel kan zijn)

5. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    umm weet het niet juist vanbuiten
    ik heb denk ik

long blade
    atletics
    acrobatics
    medium armor
    unarmored
    security
    sneak
    marksman

en de rest weet ik niet meer.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Long blade: Veel vechten. De sterkte van de tegenstander maakt niks uit, dus ik adviseer om in de buurt van Seyda Neen, mudcrabs te mollen.

Athletics: Rennen en Zwemmen. Het stijgt sneller met zwemmen.

Acrobatics: Springen. Als je rond springt, i.p.v. te rennen, gaat het omhoog als een raket.

Medium Armor: Medium armor aandoen, en een vijand op je los laten. Bij iederer keer dat hij je raakt, krijg jij wat meer skill in het armor.

Unarmored: Idem als bij Medium armor, alleen nu geen armors aandoen.

Security: Lockpicks en probes gebruiken op gesloten en getrapte deuren, kisten endergelijke. In bijna ieder tomb zijn er afgesloten deuren. Je kunt ook met een lockspell, zelf een deur sluiten, en deze dan steeds met een lockpick openen. Zo train je ook nog je Alternation skill.

Sneak: Dubbelklik op de Linkerthumbstick. Als je het goed doet, zal je mannetje in een soort poephouding gaan staan. Loop zo rond, en je bent aan het sneaken. Sneak is een van de moeilijkere skills om omhoog te laten gaan. Ik adviseer om er in te trainen als het kan.

Marksman. Marksman wapens gebruiken tegen een vijand. Ik zou ook hier eerst trainen bij een trainer, omdat alleen de pijlen, gooisterren etc. die raken, meetellen voor je level. Een goede trainer vind je bij de ebony mines bij Caldera. Je moet deze trainer mollen voor een Fighters Guild opdracht, dus je komt hem vanzelf tegen. Hij valt je niet aan, totdat je een bepaald gespreksonderwerp selecteerd.

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  7. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    tnx
    ga nu het spel spelen :d

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb dit keer eens een vraagje.

Wie kan mij zeggen hoeveel opdrachten dat Skink in Tree Shade nog geeft, nadat je een meeting met een Ashlander wise woman voor hem hebt geregeld.

9. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    AAARG is zit vast, ik ben in een kamp en ik word bekeken of ik de Neravine ben pas als ik die bonemold bow voor die vent heb gehaald. PLZZZ zeg me hoe ik in die grot (of waar die bow ook ligt) kom en hoe je het hebt aangepakt en of eht moeilijk is want ik ben ten einde raad, ik ben de hele dag al bezig geweest:p.

bvb tnx:p

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Op blz. 192 is datzelfde probleem nog behandeld. Je kunt het beste daar effe kijken:)

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    TNX:p!!!

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    nou k ben nu in die Ancestors burial tombs dit neit echt moeilijk om die skeletons the verslaan maar ik zie die bow nergens liggen en het ergste is nog dat ik nu een punt berijkt heb dat ik die naam van die ancestor nog neit heb gezien bij " naam" en dan tomb, dus ik heb geen tomb van die man gezien, of moete je gewoon overal naar binnen gaan? Weet iemand welke naam die Burial heeft waar die man in ligt, want ik ben daar nu zo hoog dat je via rotsen verder moet klimmen naar verder burials maar die afstand kan ik egt niet springen!! whahha ik heb wel vaak een probleem:mad:

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

volgens mij heb jij dan een probleem want als je die geest gedood heb en uit die tomb gegaan bent en niet die boog gepakt hebt dan is die boog er niet meer.

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    jep ik heb die boog nu effe gepakt maar die geest heeft mijn agilty met 20 punten naar beneden gedaalt, kei iritant ik heb al 4 potions zoals cure blight, cure disease en nog een paar gedaan maar het blijft. Heeft iemand dit nog meer gehad??

15. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dan moet je een potion of spell restore agility of naar een temple gaan en restore atributes doen.

16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    OOO tnx!!! Want ik merk egt zwaar erg dat ik niet meer goed kan ontwijken in combat......tnx

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Restore atributes? Ik zie dat niet staan bij die tempel in balmora! Da's toch bij zo'n shrine?
    En hoe komt het als ik op y druk dat ik nooit het effect van een potion zie? Ik zie enkel waarde & gewicht en dan daaronder een ? !!!
    Bij al m'n potions is dat zo. Ik wil gerust een screen nemen moest je me niet geloven.

18. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu vast bij de mages guild
    ik moet nu voor nog meer duties een bepaalde rang halen
    daarvoor moet je een hoge destruction, alternation, illusion, mysticism, enchantment en alchemy hebben
    + nog eens een hoge intelligence en willpower
    bij de skills zit ik allemaal boven de 25 en intelligence en willpower zit ik nu boven de 50 kan iemand me zeggen hoe hoog ik bij wat ongeveer moet zitten want hij zegt nog altijd dat ik niet aan deze requirment voldoe

19. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    kan mij ook iemand zeggen waar ik alle delen van het orcish armor kan vinden. ik heb al de helm, cuirras ofzoiets, en dan geloof ik het schild nog

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij je staats naar mages guild gaan en op y drukken. (rechts onder bij je stats staan al je guildes waar je lid van bent)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina