[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ksnap je niet helemaal

mocht je je attributes willen restoren dan is de simpelste manier om via de mages guild naar sadrith mora te gaan
    -deze kamer uitlopen door de deur en met de trap naar beneden
    -de eerste deur in te gaan (imperial cult /legion (weet ik niet precies))
    -dan links staat in deze kamer een shrine kijk je naar de schrine en klik je hierop met A dan vragt ie of je wilt doneren zeg ja
    -nu krijg je de keuze om je van de blight te genezen van common diseases en poison maar ook restore attributes (Y volgens mij)
    -ZORG ER WEL VOOR DAT JE ALLE ITEMS DIE JE ATTRIBUTES ENHANCEN HEDT UN_EQUIPED - anders staat ie wel op het maximum maar hoort ie eigenlijk hoger te staan

overigens zijn er veel meer plaatsen waar je dit kunt doen en hebje ook nog eens spells en drankjes die altijd wel helpen

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gosthgate bijvoorbeeld:+

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ????

sadrith mora ligt totaal niet in de buurt van ghostgate als je dat bedoeld

en wanneer je bedoeld dat daar ook zo'n shrine is - volgens mij niet

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel het 2e
    Wel, bij ghostgate in de tempel zijn wel 10!! van die shrines 8)8)

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan is je skill in Alchemy te laag. Als die hoger is, dan komt er te staan wat de effecten zijn.

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah ok bedankt. Dubbel bedankt :) Ik dacht dat je in balmora in de tempel ook kon restore atributes nemen maar dat stond er dus niet bij.

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt altijd restore atributes bij de altaren van de Imperial Cult. Je kunt die vinden in alle forten.

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook in fort moonmoth? Ik ben daar lid geworden van de imperial cult maar staat er daar ook een altaar dan?

9. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar is ook een altaar. Moet je volgens mij als je binnenkomt (in het Moonmoth Interior) naar beneden. Ik dacht dat je rechts langs Raddheart, de man die als je binnenkomt voor je staat, moet gaan en dan is daar een trap, maar zeker weet ik dit niet. Als je beneden bent zie je rechts iemand voor een "doorgang" staan. Achter deze persoon is het altaar. Die persoon (ik dacht dat het een vrouw was) is ook de leider van de Imperial Cult.

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    jep en dan staat er van dat je ongeveer 5 skills in die guild hebt en dan staat er bijv je hebt voor 3 skills nog 60 pt nodig en voor 1, 70 zoiets en dan moet je die gaan trainen om hogerop te komen:p, maar daar komt wel wat tijd of money bij kijken :p

11. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd is zo'n beetje Morrowind. Het trainen, quests oplossen enz. vergt wel heel veel tijd. Maar ik kan alleen nog maar een beetje trainen en nog een paar quests voor het Mageguild doen. Voor de rest heb ik het spel uitgespeeld volgens mij.

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    aarg shit, vandaag weer wat irritants/ en ook weer iets fantastisch meegemaakt, ik was een beetje aant ronddwalen en ik kwam in een ruine terrecht, ik werd aangevallen door een orc (dat leek het iig) en nog een raar mannetje met horentjes op zijn hoofd en in een zwarte mantel gekleed. Ik dus met mijn boog eerst even wat agility damagen bij hen en toen met mijn sparkolt ring hun even verzwaken en toen er flink tegen aan met zo'n zwaard die ik eerder had gekocht die 10 seconden paralized en een best grote shock damage geeft. Het is een erg goed ding de stats zijn achtereenvolgend 11, 23, 15 (jeweetwel met chop en slash enz.) dus ik hakken en hakken maar die gasten gingen maar niet dood!

Na heel veel acties ondernomen te hebben (met van die magic pijlen met shock en verschillende damage heb ik ook nog geschoten) viel er eindelijk eentje dood en die andere was nadat ik 2 saint striders had gesummoned ook dood.

OOO wat was ik nieuwsgierig wat die gasten bij zich hadden. EN IK KEEK IN DIE INVENTORY:

Soul-(hier stond nog iets) met een waarde van 110 000 !!!!!!! En die attacks waren egt fet hoog!

En een steel dakatana met een fire aanval met een waarde van 4000 (k weet nu wel waarom die zo duur was want die condition van dat zwaard kon tot in de 2000).

En die andere gast had een tower shield bij zich met en een heel goed harnas (maar wel zwaar) en een super goede helm met een waarde van 3000 met een enorm hoge armor.

maarja ik had het dus ge-equipt en ik denk snel rennen naar de dichstbijzijnde grote stad waar de armorers wel wat centjes hebben. Ik heb dus echt een 10 minuten gelopen en heel wat cliff racers, kagouti en meer beesten verslagen en ik zie vivec al in zicht, ik loop over die brug heen om naar de foreign quarters smit te gaan en opeens PATS........

zwart scherm................the disc is dirty or. damaged....SHIIIIIIIIIITTT

maarja zo erg was het niet ik moest alleen die ventjes nog een keer verslaan want ik had net daarvoor gesaved.

maare, mijn vraag is komt dit bij jullie vaker voor dat het opeens zwart beeld word en dan opeens een bericht op eht beeld verschijnt van the disc is dirty or damaged???

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een verhaal, voor zo'n kleine vraag.:+
    Maar dat komt inderdaad vaker voor. Dit is in mijn ogen de aller irritantste bug in Morrowind.

Ik ben weer eens overnieuw begonnen. Ik had alles gehaald, en wilde wel weer eens een nieuwe uitdaging.

14. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ene ventje met die horentjes had vast Orcish Armor bij zich (klopt ook wel aardig met de waarde) en die Orc vast ook. Maar welke ruïne was dat dan (ben wel geïntresseerd) Als het dicht bij Vivec was, was het vast de Daedric Ruin Ald Sotha of de Dwemer Ruin Mzenach (of zoiets) Dan denk ik eerder Ald Sotha, daar staan vaak mensen bij. Bovendien ken ik maar 1 orc met een zwaard van 110000. Die staat ergens bij Suran maar is wel alleen. Dat zwaard is het Umbra Sword (heeft cast when strikes Soul...) Als je erg sterke maar lichte armor wil (je zei dat het zo zwaar was) moet je naar ghostgate gaan. Dan moet je in de tower of dusk naar beneden gaan. Achter 1 van die deuren staat een soort van armorer. In die kamer ligt heel veel glass armor.

15. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar van die ruines zoeken die je zo hier en daar vind. Bijvoorbeeld een kwartier ten zuiden van Sadrith Mora, daar ligt in de buurt van een grot genaamd Masseriam een ruine waar ongeveer 4 orcs rondzwerver (tussen die stenen) loop naar ze toen (of naar 1) en kill them all!!!:D

en zie daar je hebt een Orcish shield, Orcish armbeschermers, Orcish harnas, Orcish schouder-bedekkers en een Orcish helm.

Trouwens die helm heeft een maskertje waardoor je egt een brute Orc lijkt
    _O_ .

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je zo graag Orcisch armor verzameld, heb ik nog een tip voor je.
    In Sheogorath, vlakbij Dagon Fell. Daar staat ergens in de middle of nowhere een shrine voor de Deadra Mehrunes Dragon. Daar staan ook een stuk of 6 vijandige Orcs bij. Je komt hier overigens voor een van de hogere quests van de Temple.

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    o tnx man! Ga zo even kijken, ik heb vandaag trouwens een armorer gezien in Balorma genaamd Endolon ofzo, naja het is de enige armorer in Balorma dus.....nou ik wam daar aan om iets waardevols te verkopen en ik kijk bij seller gold (bij die fent dus) zie ik staan dat hij 6000 heeft en normaal heeft hij maar iets van 2000 :confused:

best raar, maarja over die ruine het was volgens mij de ruine die in de buurt ligt van een dwemer fort die je in een quest krijgt van die vent uit de fighters guild Sadrith Mora, dat je zon vrouw moet helpen om een named creature te doden, maar ik weet niet cker of het die was.

Kan je mij wat meer vertellen over die ruins bij suran?? Want dat zwaard wil ik wel heel graag hebben!:p

18. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Over je ruin onder Sadrith Mora:
    Je moet inderdaad voor Hrundi, de opdrachtengever van het fightersguild in Sadrith Mora, een vrouw helpen bij het doden van een named creature. Die ruin heet Nehurdamz en je moest een of andere Daedroth doden.

Die man bij Suran staat niet bij een ruin. Hij staat vlak over/in de bergen. Het is al vaker besproken. Ik zal het even voor je opzoeken. Als je over de bergen gaat vanuit Suran. Als je over dit pad heen en weer loopt zie je als je naar de bergen toekijkt wel ergens een man staan. Je moet met hem praten en als je een beetje doorklikt vraagt hij je of je hem een eervolle krijgersdood wil geven. Dan moet je hem doden. Het is handig als je nog niet zo sterk bent om scrolls mee te nemen, of rising force potions zodat je hem vanuit de lucht kunt neerschieten/ spells casten. Ik had het toen niet nodig maar als je minder sterk bent (ik was iets van level 20) is hij misschien te sterk.

Edit: De uitleg van o.a. da_master_chief staat op pagina 180.

Edit 2: Hier komt een afbeelding met de plaats. Zo moet je hem kunnen vinden.

Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een hele makelijke manier om Umbra (zo heet die) te mollen, is door een Jinkblade te gebruiken. Het maakt niet uit wat voor soort, maar als je raakt met een Jinkblade raakt hij geparalyseerd. Dan is het niet zo moeilijk om hem aan zijn eind te helpen.

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Vreemd..
    Ik heb nog nooit een zwart beeld ervoor gekregen met het bericht ''dirty disc'' ofzo. Ik heb alleen maar eens dat ie vastloopt en dat het beeld blijft hangen zeg maar.. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina