[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat dat alleen komt als je een savegame hebt van meer dan 200 blocks. Mijn savegame was eerst iets van 250/300 blocks, en ik kreeg het toch vrij vaak. 1 a 2 keer per keer. Ik ben nu opnieuw begonnen, en ik heb na 5 uur nog niet 1 keer de beruchte melding gehad.

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook overnieuw begonnen(zoals je vast wel weet;)), en hij is zelfs een keer blijfen hangen bij het character aanmaken!(nadat hij 6 uur aanstond, maar toch..)
    Bij mijn vorige lvl 73 char, zat mij savegame ook wel ergens in de 200-300, en toch had ik hetzelfde verhaal, beeld blijft hangen, en het geluid krijgt zo'n zoom-toon. Hopelijk verhelpen ze deze soort dingen bij morrowind GOTY:)

3. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is goty juist? Game of the year edition weet ik maar wat zal er veranderen? Gewoon bugs eruit? Of een nieuw spel?

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het originele morrowind spel. Maar nu hebben ze Tribunal en Bloodmoon toegevoegd. En je kunt gewoon je huidige Morrowind save gebruiken.

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    tnx man, ik ga snel zo effe kijken....maar ik ben nu bezig met een opdracht vanuit Sadrith Mora, ik moet een dief zoeken die zich op een klein eilandje schuilhoud en het ligt ten noorden van het Ahmemusea (zoiets) kampt....Nou ik heb dus egt 2 uur gezocht naar die ingang van die hide-out, kom ik daar aan.....GEEN DIEF???? Hadden jullie dit ook of ligt dit aan mijn disc of ist een bug, er ligt wel een papiertje waarop de dief zegt dat ie denkt dat ie daar veilig is. (ik vergeet die naam steeds sorry)

weten jullie hoe het komt dat ie daar niet is in die saddir (ofzoiets) hideout???

6. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het ook gehad. Ik ben ook heel lang aan het zoeken geweest. Maar uiteindelijk ben ik er wel uitgekomen. Je moet gewoon naar die mensen in Ahemmusa camp gaan en vragen naar die kerel (ik weet zijn naam ook niet meer). Ze geven dan aan waar die zit. Dan moet je een aanwijzingen opvolgen en om het eilandje waar het moet zijn moet je heenlopen. Dan heb je hem zo.

Edit: Die vrouw heet Rels Tenim en ze zit in de cavern Shallit. Ik herinner me nu dat je wat rising force potions/scrolls/spell/voorwerp wat dat kan casten mee moet nemen want je moet levitaten.Er zijn trouwens ook rising force potions in die grot. Ik zal zodadelijk nog een plaatje posten hoe je er moet komen.

Edit 2: Ik zet alleen de links want anders wordt het wel erg zwaar voor degenen met minder bandbreedte. De plaatjes kloppen niet helemaal. Ik moest het wat vlug doen want ik had tijdgebrek. Ik zeg wel even wat fout is: Op het eerste plaatje is het niet de Sedut Eggmine, het is de Setus Eggmine en die ligt 1 eiland daarboven. Op tweede plaatje is helemaal links het vaste land van Sheogorad. Die grot daar is Punsabanit. Rechtsboven zie je op het tweede plaatje de grot Sanni. Ongeveer ten noorden van Shallit zie je de Dwemer ruin Nehardarhk. Op het tweede plaatje zie je rechts van Nehardarhk de grot Odirnamat Je moet vanuit Ahemmusa camp naar het noordwesten gaan. Ik hoop dat je het kunt vinden.

plaatje 1
    plaatje 2
    plaatje 3

Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Goede link bitten wolf _O__O_
    De uitleg van dat mens in ahmenusha-camp klopte niet helemaal. Ik hoop wel dat in de goty de aanwijzingen voor deze en nog andere quest worden aangepast zodat je dingen beter kunt vinden. Omdat de aanwijzingen nu nog wel eens erg onduidelijk kunnen zijn. 8)8)

8. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijvoorbeeld ook heel lang gezocht naar een andere grot op Sheogorad. Dat was volgens mij voor de Thieves Guild (het was niet de Pudai Eggmine voor Fighter's Guild). Anders moet je even de TES-map downloaden. Echt heel handig ding. Kun je alle grotten, steden enz. opzoeken. Je kunt markers zetten en inzoomen. Dan hoef je hier tenminste niet alle uitleg te geven over hoe je ergens moet komen. Als je de TES-Map wil moet je even naar een post van da_master_chief zoeken. In zijn signature staat een link of mirror. Ik heb die map gedownload in .rar en geopend met winRAR. Dan de .exe file openen et voila.

Edit: da_master_chief heeft hem uit zijn signature gehaald. |:- :mad:
    Ik zal even zoeken naar een link of mirror.

Edit 2: Ik heb een link gevonden. Klik. Je moet dan op MIM Hi klikken. Dan kun je hem downloaden.

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    de link naar Da_master_chief's TES-map werkte de helft van de tijd niet. Die site lag bijna altijd down 8)8)

*EDIT* thanks voor de link:+

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe open ik 'm?
    Ik heb geen 'WINrar' Hoe krijg ik dat programma?

11. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is een link. Je moet dan WinRAR downloaden en installeren (oppassen met wat hij kan en moet openen tijdens de installatie). Dan kun je de TES-map openen. Je moet gewoon het bestand TES-map.exe (in die lijst) openen.

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met kan/moet openen?
    *bedankt alvast

13. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    kan mij iemand zegge waar ik de thieves guild moet joinen, em gezocht gezocht en nog es gezocht, ik geloof dat ik bij ene suger eyes ofzioet moe zijn. ma wa is die ergens?

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    In balmora in de south wll cornerclub 8)8)

15. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    is dat in het engels of in die rare taal, as da in die rare taal is, waar kan ik dat dan in engels vinde

16. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe je meer spullen bij je kan dragen?
    Ik heb strength 100 en ik weet niet hoe je het hoger krijgt.
    Bestaat er zoiets als een soort bag of holding, waar je alles instopt en die niks weegt? Bestaat er ook een item dat constant effect fortify strength heeft?
    Ik heb personality 110! hahaha Dankzij mijn mooie masque of Clavicus Vile.

17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    *is weer terug, ik heb de link toch maar uit mijn sign gehaald omdat die nog geen een keer gewerkt heeft de afgelopen weken. Maar als iemand een goede link heeft zet ik die er wel weer in. En nu een stuk of 4 blz door gaan lezen om te kijken of er nog wat onbeantwoorde vragen zijn 8)

Je hoeft niet 200+ blocks te hebben om een zwart scherm te krijgen. Mij gebeurde het ook wel eens toen ik nog maar rond de 100 zat, ik zou niet weten waar het dan aan kan liggen.

Benneke, nadat je een meeting met een Ashlander wise woman voor hem hebt geregeld moet je dacht ik nog 3 of 4 opdrachten doen.

Voor veel stukken Orcish en Glass armor kun je ook naar de fighters guild in Ald'Ruhn gaan. Daar naar beneden gaan en dan is er aan de rechterkant een deur met locklvl 80 of 100. Daarbinnen ligt het. Voor een aantal stukken moet je nog wel een kist met locklvl 80 of 100 (ik weet niet meer welke van de deur en welke van de kist is) openmaken. Dit is een fijn armor om te beginnen omdat je deze makkelijk kunt krijgen.

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt zelf een paar items enchanten met fortify strenght.
    Hiervoor moet je een spell fortify strenght kopen, dit kan bij veel tempels of kijk ff op deze site. En je hebt een grand soulgem met Golden Saint of Ascendent Sleeper nodig.
    Dan selecteer je de soulgem en kies je enchant. Dan selecteer je fortify Strength en zet kies je het aantal minimum en maximum punten. (tip: zet het minimum op 1 en dan het maximum zo hoog mogelijk. Dan moet je het item een aantal keer equipen totdat je het hoogste aantal punten hebt)
    Je kunt je item ook laten enchanten maar dat kost redelijk veel geld. Maar dat moet niet zo'n probleem zijn op een hoger lvl. (heeft zelf onderhand 200K :cool: )

19. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon in het Engels. Die "rare taal" is trouwens Russisch. Kun je ook zien als je hem download van mijn link op deze bladzijde en die van het signature van DMC. Je kunt hem in het Engels en in het Russisch downloaden.

Ik heb ook weer eens een vraag: Weet iemand waar je sowieso Golden Saints en Ascendent Sleepers kunt vinden? Ik heb al bij Daedric Ruins gekeken maar daar zijn ze niet altijd. En het liefst plaatsen die niet zover van de bewoonde wereld zijn :)

Edit: Zijn ascendent sleepers altijd in Dunmer Strongholds en in Dagoth Ur?

En als een Ascendent Sleeper of een Golden Saint een named creature is kun je dan nog constant effect doen? Je hebt namelijk veel Ascendent Sleepers die Dagoth .... heten. En ik ben een keer een Golden Saint tegengekomen die Skaada heette.

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Om het zoeken naar die map makkelijker te maken heb ik de link van Bitten Wolf maar in mijn sign gezet. Deze werkt ten minste 8)

Golden Saints kun je in de Grazelands tegenkomen als ze aan kunt. Ik denk dat dat ongeveer lvl 20 is. Verder komen ze soms voor in grotten waar is iets belangrijks ligt. Je kunt ook scrolls/spells summon golden saint kopen. Ik dacht dat je in Caldera ergens een scroll kon kopen, maar dat weet ik echt niet zeker. In Tel Branora kun je bij Felen Maryon een spell summon golden saint kopen. Maar daar heb je wel veel magicka voor nodig en een hoge conjuration skill.

Ascendent Sleepers zijn helpers van Dagoth Ur dus die vind je in grotten waar de Sixth House zit. Volgens mij kun je die niet summonen.

Named Creaturers zijn nog steeds Golden Saints of Ascendent Sleepers dus die kun je gewoon soultrappen en gebruiken om te enchanten. Die namen voegen verder niks toe, volgens mij zijn zelfs de skills van de wezens gelijk aan de gewone versies.

Benneke, ik ben weer in Kogoruhn maar ik zie nergens een ketel waarond Corprus Weepings liggen. Dat maakt niet zo heel veel uit, dan ga ik maar weer wat beestjes afmaken}:] Maar ik vind het wel altijd irritant als ik iets niet kan vinden, dus waar liggen ze dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina