1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Golden Saints makkelijk aan (ben lvl 43 of 44). Dus tussen Zainab en Ahemmusa camp kan ik Golden Saints vinden? Want dat zijn toch de Grazelands?

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn idd de grazelands, maar ze lopen nog een stukje door. Tot aan Falensarano (het hele groene stuk vastenland rechts boven aan op de kaart). Maar zoveel kom je er normaal niet tegen dus het kan zijn dat je een tijdje rond moet lopen.

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt hélemaal niks van dat soultrappen, ik heb een lege soulgem en dan?.............

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Bitten wolf: Wat bedoel je met kan/moet openen?

5. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een spell hebben die een wezen soultrapt (soultrap is een bekende spell) Je kunt alleen wezens soultrappen dus geen mensen. Je kunt trouwens ook een voorwerp gebruiken dat cast when used of cast when strikes soultrap heeft (constant effect lijkt me niet handig). Het wezen heeft dan een bepaalde tijd die spell over zich en in die tijd moet je hem vermoorden. Als je dan een lege soulgem bij je hebt wordt de ziel van het beest automatisch in die soulgem opgeslagen. Je kunt dan door de soulgem te equippen een item enchanten of je kunt dit bij een enchanter laten doen. Dan moet je in het vakje gem die soulgem selecteren.

Tip: Als je voor het Mages Guild in Balmora een paar missies doet krijg je de missie dat je een fake gem in een kast moet stoppen. Je kunt dan al die soulgems meenemen. Je hoeft er helemaal nog niet sterk voor te zijn en je hebt al wat soulgems. Alleen enchanten is zo verrekte duur in het begin. En om nou meteen een grand soulgem met een winged twilight te verspillen....

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks
    Maar geld is geen probleem voor mij, Ik heb geloof ik zo'n 250k gold (ik had 400k) En als je bijv. 5 soulgems bij je hebt, kan ik dan zelf kiezen waar die soul in moet?*)

7. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij kan je niet kiezen maar dat weet ik niet zeker. Ik denk dat je dat aan DMC of Benneke moet vragen.

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet kiezen, de soul gaat altijd in de kleinste soulgem waar die in past. Je kunt gerust een Grand Soulgem meenemen en een lesser soulgem en dan een rat trappen. Dan komt die in de lesser soulgem. Maar als je alleen maar Grand Soulgems meeneemt en je trapt een rat heb je een Grand Soulgem verkloot. Dus opletten dat je met een wapen met cast when strike soultrap voor zoveel seconds niet een rat of ander klein beest aan gaat vallen als je alleen maar Grand Soulgems op zak hebt.

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel geld hebben jullie eigenlijk en hoe hebben jullie het gekregen?
    ik heb ong. 250k gold

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mijn vorige char. had ik iets van 1.200.000,- gold.(1200K) Had wat artifacten verkocht aan de creeper:+

Edit: De UESP zijn nog steeds down.. :mad:

Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  11. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 200K, maar heb nog heel veel dure items in mijn huisje liggen. Toch zeker voor nog eens 300K. Maar ik heb geen zin om al die dingen te gaan verkopen bij Creeper of de Talking Mudcrab. Het duurt zo lang omdat je steeds maar een ding kunt verkopen en dan weer veel terug moet kopen etc etc.
    De map in mijn sign is wel online DoDgie. Dus je kunt hem downloaden.

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nu een long bow vinden voor de main quest(net begonnen terug met caius cosades z'n opdrachten) en ik zit in een grot maar daar vind ik precies nx. Ik heb al stuk of drie skeletten vermoord & die grot loopt dood. Er ligt enkel een lijk van een dead adventurer. Zit ik wel in de juiste grot?

13. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets van 170K. Maar heel irritant dat de winkels niet genoeg geld hebben. Ik heb nog heel veel armor-stukken liggen die ik wel wil verkopen maar die winkels gewoon niet kunnen betalen (helmen van 15.000, daedric en ebony armor enz.)

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Tell me about it! Ik heb zo'n beetje een kwartier staan handelen met de creeper om 1 artifact te verkopen! Zeer tijdrovende zaak!
    Ik heb de TES map allang(2002);). Maar de UESP is handig voor alles, alchemie, enchantments, artifacts, bugs, info over de wezens van Morrowind, en nog 10-tallen dingen meer!
    Ik ben benieuwd wanneer m0use weer online is..

Op die page in je sig staan trouwens allemaal brabbeltekens :p
    Ik heb je trouwens de specs v/d Black hands dagger ge-PM't:)

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Tronky, kijk maar eens op blz 192. Beter dan dat kan ik het niet uitleggen.

Ik weet dat er brabbeltekens staan DoDgie, maar het is wel de goede map. Bitten Wolf heeft de link vandaag in deze thread gegeven, en de vorige werkte bijna niet. Dus heb ik deze er maar in gezet. Laat het maar ff weten wanneer de UESP weer online is. Die wil ik wel eens zien. Wat is de link eigenlijk?
    Ik heb btw de stats gezien. Heb ik geen PM terug gestuurd? |:- |:- . Iig bedankt, ik maak eerst de main quest af en ik denk dat ik daarna die dagger wel ff ga bekijken :9

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Okiedee, At your service:D

17. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik de master trainer in destruction ergens kan vinden?

18. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Leles Birian in East of Piernette's Farmhouse - East of Pelegiad.
    Een stukje terug stond een link naar een site met alle mastertrainers. Die zet ik zo ook wel ff in mn sign :D. Heb toch nog plaats over :+

19. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Da master chief, je kan corprus weepings ook gewoon kopen bij iemand in de temple van ald-ruhn

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de corprus weeping onderhand gevonden.
    Net gebeurde er iets raars. Ik moet nu het raadsel oplossen om de Cavern of the Incarnates te vinden. Daarvoor moest ik naar de wise womans gaan. Dus ik naar Ahemmusa, daar de wise woman gebribed tot 100. Toen kreeg ik te horen dat ik haar naar Ald Deadroth moest brengen. Ik was net bij de ruin en sloeg een rat neer. Toen ik omkeek was de wise woman weg :confused:. En ik kan haar nergens meer vinden. Ook niet in de Inner Shrine.
    Bij die shrine staan ook een paar ventjes met Indoril Armor. Wat gebeurde er ook alweer precies met je als je die dingen droeg?
    En hoeveel Ashlander kampen zijn er eigenlijk, ik weet tot nu toe van 3.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina