[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat jij dat niet weet:eek: , dacht dat et er vier waren:confused:

2. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst even over de Cavern of the Incarnates:
    Je moet niet naar de Ahemmusa gaan maar naar de Urshilaku, die vertellen je over de Cavern. Je krijgt trouwens een raadsel wat je nooit op kan lossen dus dit keer zou ik de TES-map maar gebruiken.

Dan over Ald Daedroth:
    Dit is de opdracht om de Ahemmusa Nerevarine te worden. Eigenlijk hoor je die nog niet te doen want dat is het vierde trial en je bent pas bij het derde.
    En de eerste keer volgt ze jou niet. Jij moet de ruin zover uitmoorden dat zij veilig bij het grote standbeeld van Sheogorath kan komen (in de Inner Shrine). Dan moet je teruggaan naar Ahemmusa Camp en met die vrouw spreken. Dan volgt ze je en als je bij het grote standbeeld bent, ben jij de Ahemmusa Nerevarine.

Er zijn vier Ashlander kampen:

Urshilaku: Helemaal in het noorden, ten oosten van Khuul, vlak ten oosten van de Daedric Ruin Ashurnabitashpi
    Ahemmusa: Helemaal in het noordoosten, ten zuiden van de Daedric Ruin Ald Daedroth.
    Zainab: Ongeveer ten zuiden van de Nehuleft Ruin en de Tower of Tel Vos.
    Erabenimsun: Ten zuidwesten van Tel Fyr, op het vasteland.

3. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    tot welk level kunnen masterstrainers eigenlijk trainen?

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Tot 100.

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 3e trail al gekregen van de Urshilaku, maar daar kreeg ik ook het advies om bij andere wise woman raad te vragen.
    Want met de aanwijzingen die ik nu heb kom ik er echt niet uit. (ik kijk nu ook op de kaart en daar staat de Shrine of Azura aangegeven, zou het misschien een hulpmiddel zijn omdat ze weten dat je het raadsel bijna niet op kunt lossen ofzo? Je hebt de TES_map dus niet eens nodig)
    En ik heb voor Ahemmusa Camp die opdracht van Ald Deadroth al gedaan, terwijl ik de 3e trail nog niet gedaan heb :+

Nu zie ik Erabenimsun ook |:- |:- . Had hem over het hoofd gezien :confused:

6. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor de thieves guild de dwemer tube , dwemer bowl en nog iets zoeken. ik weet dat ze zo in die kist zitten maar joe kan ik die sleutel pakken zonder dat iemand het merkt. sneake zodat niemand je ziet gaat niet denk ik :confused: ik vind het niet erg as ik ze moet doden maar het kost mij gewoon veel geld :+

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Jippie level 62 en een armor rating van 266 vet gaaf man!
    kben ook grandmaster van de morag tong geworden weet iemand btw waar het duurste wapen of iets anders van heel morrowind ligt?8)

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whhah ik ben nu die opdracht voor Caius Cosades aant doen dat je naar die grot moet gaan waar vermoedelijk een sixth house is. Er is daar een guard/patrol helemaal afgeslacht )dat word verteld. Nu ben ik in die grot en er zijn er zo veel wegen die je in klunt slaan en ik ben nu ongeveer 2 uur bezig geweest om dat sixth house te zoeken, maarja ik heb het niet gevonden.

Weet iemand de exacte route naar die sixth house?:confused:

(mijn msn is btw kapoet)

9. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon helemaal naar onder lopen. De Sixth House zit onderin die grot. Het is eigenlijk niet zo moeilijk. De grot heet toch Ilunbi?

http://www.buttersky.com/morrowind/#randagulf. De Fists of Randagulf liggen in deze Sixth House, dus als je de beschrijving volgt kom je er wel.

*edit, de fists zeker meenemen. Zijn erg yummie :9

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    tnx, ej da master chief ik probeer om online te komen maar dan moet ik eerst even wat fixen want ik heb mijn pc gefrom.:p

ps sorry voor het off topic

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu lvl 30, k zit in vivec's kamertje, ik heb een heel leger permanente golden saints gesummoned en nu ga ik vanaf een afstand met pijl en boog op em schieten:cool:

en dan toekijken hoe mijn golden saints em afmaken:D:D
    kan ie eigenlijk wel dood?

12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kom je zo achter :+ lol. Maar volgens mij kan hij wel dood. Ik heb zelfs gehoord dat je hem kunt soultrappen. Maar we horen t zo wel. :D

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja nou ik denk dat die "zo" in : "morgen minstens" veranderd moet worden:D

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dus corprus disease opgelopen en nu ben ik bij die vent die me kan genezen en dan zegtie van ja je hebt een inmate gekillt en nu moet je de consequenties daar maar van inzien!!!

WAT MOET IK DOEN!!! Kan ik nu nog wel verder??

15. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat daar geen cure blight disease-potoin voor?

16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    neej maar blight is niet corprus! ik weet neit wat ik meot doen ik ga langzaam dood en die tovenaar die was men enige kans

of niet???

plzz iemand die het weet?

17. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik heb niks gezegd|:- |:- |:-

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    nee is neit erg maar t is echt shit he....is er verer iets dat mij kan curen want zo kan ik dus niet verder...ik zit dus egt vast....

maar het kan tog niet zijn dat ik nu doodga en dat ik niet verder kan??

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een oude save opstarten. Sorry, maar er is geen andere manier. Misschien kun je ook nog proberen om hem flink om te kopen.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt hem soultrappen. Zijn soul is 1000 waard (niet in geld, in charge). Vergelijk: een Golden Saint is 600 waard. Hij past wel alleen in Azura's Star. Na veel moeite was het mij gelukt. Het is vooral k*t om hem gesoultrapt te krijgen, aangezien hij bij mij steeds dispel deed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina