1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kan je niet gewoon 5 telvanni bug musks innemen en dat je personality dan zo hoog is dat ie tog praat?

ps die oude save was toen ik nog zo stom was om zon beest te doden ik wistet niet, ik ws level 7!! En nu benk level 24 dus dan moetk vet ver trg @#$ HUIL.

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  2. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    teYAAAAAAAAAAA I LOVE TELVANNI BUG MUSK!!!!!

ik heb er gewoon 13 van ingenomen en die tel nogiets vond me zo aardig dat ie die potion tog gaf!!!

_O_ telvanni bug musk_O_

mensen ik ben weer gelukkig......:)

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon hem ook gewoon omkopen

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    niet want hij zei steeds , goodbye en dan kun je neit bij het bribe menu komen:p

5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Telvani bugs musks? Dat komt me bekend voor... Wat zijn dat wel?

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort witte potions

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een potion/juice/parfum dat een luchtje heeft waardoor je personality stijgt, als je er meer van inneemt kan je egt superhoog krijgen en iedereen omkopen/ompraten enz:p Ze zijn per stuk ongeveer 111 .

Je kunt ze bij verschillende apothecary's halen zoals in de gnisis temple, bij Jolda in Tel mora bij die trader R'd zirr in Balmora, bij Cienne Sintieve In ald Ruhn en ook bij Bildren Arleth in Tel aruhn. Je kunt het bij nog veel meer krijgen maar deze weet ik zo.

Ik had dus een inmate gekillt waardoor die tel nogwat mij die cure potion voor corprus disease neit wilde geven, maar met de telvanni bug musk zag hij het door de vingers.....:p:p!!

tnx t.b.m_O_

8. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wat moeite om het land van een zekere Widow Vabdas te krijgen. Ik zit net bij de imperial legion, en dit is de 1e opsracht. (...) ik had net de zoekfunctie gebruikt, maar om nu 200+ pagina's door te zoeken naar het antwoord 8)

edit: antw gevonden.

edit: niet helemaal :9

Hoe hoog moet je level ongeveer zijn om die orc aan te kunnen, die de man van de weduwe heeft vermoord? en hoe sterk...

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  9. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Hee maarten, ik geloof dat het beste wapen de Chrysamere is, doet 50-70 dmg, ik geloof niet dat er betere wapens zijn. Weet iemand trouwens waar Fast Eddie is, ik wil graag Master van Telvanni worden. Ik heb een armourrating van 230 ofzo, terwijl ik nog maar level 33 ben.
    De Chrysamere ligt in een grot bij Sadrith Mora
    Dat weet ik, Phil, ik wil alleen aangeven dat een armourrating van 266 niet zo bijzonder is. En wil iemand me vertellen waar Fast Eddie nou is?

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Een armour-rating heeft niets met je level te maken. Strenght is erg belangrijk voor armourrating maar bovenal de armour zelf*)

11. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    Eey ik moet in die fucking dwmer ruins of nchuleft wezen voor the nhcluft plans en nog 3 andere boeken maar ik ben een lvl 9 breton mage met een verwaarloosde shortblade en word ****** hard door een steam centurion doodgemaakt ik probeer ze nu met lightning bolt(10 to 50 shock damage for 2 sec 5ft from target) maar ze zijn niet dood te krijgen misschien moet ik vuur of frost op ze gebruiken ofzo. PLEAZE HELP ME

oh ja: als jullie zo geile op telvanni bugmusk ga dan naar ald ruhn die padde stoel in en naar die alchemist die daar zit vermoord die (40 bounty krijg je) en je kan dan in die winkel grates 11 tbm'etjes vinden :p

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @ Spawn.

Fast Eddie woont in Balmora, aan de Odai river.
    Chrysamere is overigens niet het enige zwaard dat 70 damage max doet. Eltonbrand doet dit ook, maar is daarentegen one handed.

@ Curare

Je kunt proberen om iets te summonen. Een bound-weapon-spell voor het wapen waarin je de hoogste skill hebt. Of gewoon wachten totdat je sterker bent. Je zou ook invesbillity kunnen gebruiken, dan zien de centurions je niet.

13. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    Kut rhuins

ja thanx maar echt gaar ik kon de boeken die ik moest hebben helemaal niet vinden:mad: (invisebillity gebruikt) en het was ook helemaal geen grote rhuin dus heb mooite voor nix gedaan maar alsnog bedankt:

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man,
    Ik heb de add-on bloodmoon net in 10min!!! uitgespeeld (de main quest dan) Ik weet niet of M: GOTY veel toe gaat voegen

15. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    HUH wat moet je in bloodmoon doen dan????

16. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een ebony mining companie opbouwen (een soort dorpje op een eiland van sneeuw) Als de company helemaal af is heb je de main-quest gedaan en ben je de "Leading officer of the east empire company" *zucht
    Verder kun je ook nog weerwolf worden en dan kun je ook nog wat quests doen

17. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    is tribunal wat (voor iemand die hem heeft)

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, dat is echt een uitdaging

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Kut rhuins

Je moet ook geen boeken zoeken. Ik neem aan dat je de opdrachten aan het doen bent, voor the Mages Guild in Ald'Ruhn. In al die Ruines waar je heen wordt gestuurd ligt een soort witte plaat. Die plaat moet je meenemen. Verder ligt er in sommige van de ruines één duur boek. Dat boek moet ook mee.

20. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nieuwe vijanden: Goblins, crocodiles.
    Die goblins zijn echt supper goed. Al de vijanden die zijn trouwens best goed. Je moet voor "SHE" (godin almexia) allerlei quests doen. Ook word de stad (in tegenstelling tot bloodmoon heb je geen heel eiland maar alleen een stadje) aangevallen en moet je jezelf verdedigen. Tribunal is in ieder geval uitdagender dan bloodmoon. Tribunal is echt van hoog niveau*) *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina