1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ikke wille goty.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is goty een nieuw spel dan? VERTEL!!!!

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Goty is de afkorting voor Game of the Year. Er komt namelijk een spel genaamd Morrowind Game of the Year Edition. Bethesda was erg blij dat Morrowind de best verkochte RPG is voor op de xbox (hoe zou dat toch komen). En daarom brengen ze Morrowind opnieuw uit, maar plus Tribunal en Bloodmoon. Dat betekend dus nieuwe quests, nieuwe wapens, nieuwe armors en nieuwe vijanden. Ook kan je in Bloodmoon een weerwolf worden.

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aaah ok ik wist dat het voor game of the year stond maar ik wist niet wat dat inhield. Niet echt de moeite om te kopen zeker als je morrowind al hebt(en nog niet hebt uitgespeeld:))

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, op het eerste gezicht niet. Maar je kunt je huidige savegame gebruiken om met je huidige character ook Bloodmoon en Tribunal te spelen.

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ey da's wel cool :) Ik vind morrowind wel een HEEL goed spel maar het vechten is eigenlijk wel een beetje eentonig. Het is wel cool dat je ventje sterker enzo wordt maar het had wel een VEEL beter spel kunnen worden...Hopelijk lost Fable mijn verwachtingen in:)

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, ik vind het jammer dat ze er geen combo's in hebben gedaan. Niet zoveel, een paar zou genoeg zijn.

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja da's wel waar combos zouden vet geweest zijn. En de graphics vind ik wel goed alleen kan je niet ver kijken & hakkelt het soms. De vijanden bewegen ook beetje vreemd en het zijn zo'n rare beesten... Ze kunnen toch wel veel coolere bad-guys maken.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat vind je van deze? Al eens tegengekomen?

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nopes maar ik bedoel de gewone ventjes: die mieren, die soort dinosaurusjes, die vogels....Beetje stom.
    Ik heb wel al es een heel cool ventje tegengekomen dat in vuur stond :) Er zijn wel goeie maar ook veel domme ventjes. & weet jij soms trouwens waar ik een goed zwaard kan halen. Kspeel nu al een tijdje met dwemer jinksword(kdenk toch dat die zo heet) met 10sec paralyze maar ik had graag es wat anders gehad. Ik ben nog maar level 13 dus moet je niet ergens mij naar een moeilijke grot ofzo sturen :)

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je 2000 gold kunt ophoesten, kun je Goldbrand gaan halen. Een van de sterkste zwaarden in het spel.

Je moet naar de Deadric Ruine gaan boven Hla Oad. Die Ruine heet Ashurnibi. Ga hier NIET in. Veel sterke vijanden die je nu nog niet aan kunt. Zwem vanaf daar de zee in. Ik zou nu waterbreathing gebruiken. Ergens op de bodem van de zee ligt nog een Deadric Ruine, met tussen het puin een gebroken beeld. Praat met dit beeld. Je hoort nu de stem van Boethiah. Hij geeft je een opdracht. Als je die opdracht hebt gehaald krijg je goldbrand.
    Ik vind het trouwens een van de leukste opdrachten die je krijgt.

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb 2000 gold enkel is mijn agility voorlopig 24/44 weet niet hoe het komt. Moet dus eerst naar fort moonmoth, zal het dan doen.
    Bedankt!(hoe weet jij dit allemaal...)

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook makkelijk de Chrysamhere gaan halen, die ligt dacht ik in een grot ten zuiden van sadrith mora. De enige ventjes in die grot zijn Fire Atronach (dat ventje die in vuur staat*) ) Als je ze niet kunt verslaan ren er dan gewoon langs. Aan het einde van de grot staat een Mage, Dood haar en je hebt het beste zwaard van 't spel:eek:

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Veel gespeeld. Ik kan er niks anders van zeggen.

@PSVPSV. Tronky zit pas op level 13. Dan kan je die mage nog niet aan. En je rent niet zomaar effe langs die deadra's die daar binnen zitten.:)

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit daar nu erges & er staat precies een gebroken beeld maar ik kan er wel niet tegen praten. Moet ik IN een ruine gaan? Of gewoon tegen een beeld praten?

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De ruine die je moet hebben ligt onderwater in de zee. Je hoeft er niet in te gaan. Je zult wel waterbreathing moeten gebruiken denk ik. Ergens tussen die resten van die ruine staat/ligt een gebroken beeld. het hoofd is ervanaf gebroken. Je moet met dat hoofd praten.

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok hebbes, ik praatte met het lijf i p v het hoofd. Nu heb ik al alles gedaan & moet ik enkel nog een paar weken wachten. Ik moet nu iets moeilijks doen(zegt caius) voor de mainquest dus daarmee dacht ik dat ik een nieuw zwaard wel kon gebruiken. Ik moet ergens naar fort bukmoth & vandaar uit ergens een sixth house ventje doden. Ook moet ik in ald'run nog iets doen voor mages(dwemer tube) kheb nog zoveel te doen...

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt beter eerst lopende opdrachten afmaken voordat je aan een nieuwe begint. Dat is wat handiger.

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kan jij of iemand anders mij vertellen waar die Eltonbrand dan ligt?

En ik heb ook nog een vraagje ik heb nu een ring om die atletic skill met 20 verhoogt, nu is die skill bij 80 + 20 van die ring en dan zegtie dat het maximum is bereikt. Maar als ik die ring af doe dan kan ik hem nog wel 20 p trainen:confused: .

beetje raar tog? Kan je niet gewoon 100 hebben en dan + 20 =120 door die ring?

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is op het eerste gezicht in het begin best lastig voor beginners als je niet weet waar je moet beginnen, maar daarna is het egt een complete top game......maar als je zo egt wat langer morrowind speelt mis je tog sommige dingen. Ik had het bijvoorbeeld leuk gevonden als ze er voertuigen in hadden gestopt of paard en wagen of een wild guar waar je op kan rijden.

Wel heb je in Vivec Arena een fighters pit, kan je daar gebruik van maken?? Kun je daar mensen uitdagen? Zo neit dan ist best zonde dat ze dat niet hebben gedaan.

:p

EDIT: sorry voor de dubbelpost ik wilde op edit drukken maar drukte perongeluk op quote:eek:

Laatst bewerkt: 28 aug 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina