[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Yup. Your wish is their command:)

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ze lopen alleen maar achter je aan en vechten met jouw mee, helaas is het niet mogelijk om armor en wapens te bounden op hun (zeg ik het nu goed)

3. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    In goty kun je straks wel een slaaf inhuren die veel spullen voor je draagt. Als je hem bijv. een ebony cuiras geeft doet hij deze aan en kan hij dus heel goed meevechten in moeilijke gevechten. Je kunt ook een rat kopen en die kan 200 punten dragen en hij loopt ook de hele tijd achter je aan. Ik heb nu op de pc die ene slaaf ingehuurd(add-on tribunal) en ik heb hem deadric armors gegeven en hij is best wel sterk.Je kan die armors op elk moment terugpakken .
    Soms wordt je er ook wel gek van want hij loopt de helft van de tijd in de weg. Maar het is wel tof dat dat dan kan*)

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    :eek:
    Vet! Dit lijkt me echt wel lijp. My personal sidekick:p

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nou voor de mageguild in Ald'ruhn het boek 'chronicles of nchuleff' vinden, weet iemand waar dat boek te hale is?

ik was eigelijk op zoek naar die 'grote' boekverkoper in Vivec, ik kan hem alleen niet vinde...:confused:

Laatst bewerkt: 29 aug 2003
  6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Vivec -> Foreign quarter -> Lower waistworks -> Jobasha's Bookstrore
    Succes

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als het goed is zegt ze dat erbij in de opdracht. Je moet voor haar namelijk nogal wat Dwemer Ruines afstruinen, dus dan zou ze erbij moeten hebben gezegd welke ruine je moet hebben. Als ze niet gezegt heeft waar je het moet halen, kun je het waarschijnlijk gewoon bij een bookshop halen.

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ey ik ben nu met de main quest bezig en ik moet een six house base vinden in gnaar mok waar is die:confused:

9. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat die missie is wanneer je een sixth house base moet zoeken en een Priest die je moet doden (de missie die na het Urshilaku camp komt) dan ist heel makkelijk om die grot te vinden waar die sixth house zich bevind....Als je in het centrum van Gnaar mok staat moet je naar het noorden lopen en dan over een plank naar een eilandje (echt piepklein) daar is een grot waar je in moet gaan die grot is echt 20 meter ten noorden van Gnaar Mok dus ik denk dat je te ver zoekt net zoals ik deed.....maarja nu weetjet:p (als het die missie is in ieder geval).....

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Grappige live gamertag:+

11. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HELP, IK BEGRIJP ER NU ECHT NIETS MEER VAN.

Ik heb een paar verschillende vragen waar ik niet meer uit komt.

Ik was bezig met morrowind en opeens zag ik dat mijn personality in het rood stond. Ik ging dus kijken of ik een common,blight of een Corprus disease. (Al weet ik niet eens wat een Corprus disease inhoudt?)
    Maar ik had geen van drie. Dus bleef me peronality in het rood staan.

Toen ben ik er best snel achter gekomen dat je zelf drankjes kan maken en dat je de goeide ingrediënten nodig heb om een drankje te maken. Dus na eindeloos zoeken ben ik er achter gekomen wat ik nodig had om mijn peronality weer goed te maken. Ik had een Heather en een gaur hide nodig.
    De Heather waren niet moeilijk om te vinden. (Is helemaal niet moeilijk hoor :D ) Maar na een week heb ik eindelijk een drankje kunnen maken. Maar toen ik die had ingenomen ging ik kijken of het weg ging. En dat ging het ook, maar ineens zag ik ook dat mijn strength en nog iets anders ook ineens in het rood stond.
    Dus nu moet ik daar ook nog eens een keer een drankje voor maken. Maar nu weet ik dus niet wat ik daar nu nog voor nodig heb.

Dus weet iemand welke ingrediënten ik nodig heb om me strength weer uit het rood te halen? En ik denk dat me agility ook aan getast is, dus daar moet ik ook een drankje voor hebben. :mad:

En door wat is het gekomen dat het in het rood staan terwijl ik geen ziekte heb?

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat je gewoon ge-infecteerd bent geraakt door een zieke rat ofzo. Stelt niks voor, je kunt gewoon ergens bij de plaatselijke alchemist een drankje kopen van restore strenght, restore agility, restore personality enz.
    In balmora heb je wel zo'n vrouwelijke alchemiste, die verkoopt al die zooi wel :)
    Je kunt ook naar een imperial shrine gaan, dan is alles meteen weer goed.:)

13. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als ik dan zo'n drankje in een shop zie zie ik soms dat ze er maar 1 tot en met ongeveer 5 verkopen. En als ik er dan 5 koop krijg die winkelier er wel nieuwe drankjes bij? Of moet je goed opletten wat je allemaal gebruik?

Het zou ook handig zijn als er een site is met alle ingedienten die je nodig zou moeten hebben om een drankje te maken. :D
    Want het is wel grappig als je weet welke ingredienten je nodig heb te gaan zoeken. Ik gebruik trouwends ook nooit een health drankje. :D Dat vindt ik zonder van me geld. :D

Ik heb trouwends gisteren wel een zwaard gevonden die 40k waard is. *)

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    De winkelier krijg altijd weer nieuwe spullen, alchemisten hebben meteen weer nieuwe drankjes zodra je het dialoog wegklikt.:)
    En er zijn zat sites waar alle ingredienten staan, en wat ze doen. Je moet gewoon ff zoeken. :) (google?)
    Edit: Mischien heb je hier wat aan :)
    Edit 2: Of deze:)

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  15. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Mssn iemand intresse in de game morrowind(+kaart) :)

16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    strange fact

Ik heb een vrouw die op een bos padje stond geholpen, ik moest haar naar een gebouwtje in Hla Oad brengen en ze was volges mij de weg kwijtgeraakt:) .

ik haar netjes wegbrengen.......

**ondertussen aangekomen**

ik sta met haar in dat gebouwtje met haar erbij en zoals gewoonlijk staat er dan journal updated en ze zegt tegen mij......

"thank you, its a good thing that people like you are still around"

"I'll give you a little reward for your good deeds, here is 100 drakes"........

Vervolgens staat er onder haar tekst:

10 000 gold has been added to your inventory!!!!!! Ik denk dus dat zal wel niet, maar het zat er echt in!....Zal wel een foutje zijn maarja.....wel een goede dit keer:p

_O_ thank you buggie_O_

17. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik wist niet dat er ook nog 'leuke' bugs inzatten*)

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    gehhehe heb je nog nooit meegemaakt dat een enemy vast zat aan een boom of vast zat een een object of gewoon ergens tegen aan liep en bleef lopen:)? Ik wel, ik ga ze altijd volop bewerken met pijlen}:] ....morrowind stikt van de positieve bugs alsjet mij vraagt_O_ .

19. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ook héle negatieve: Ik had laatst 45min. gespeelt zonder te saven (dom), Zit ik te lopen en wil ik naar de silt strider in balmora lopen. Ik loop de trap op en zak er half doorheen!! Ik kon niets meer en had ook geen almsivi intervention spell dus ik moest weer hélemaal overnieuw8)8)

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whahahha ja zoiets heb ik ook wel vaak ja maar meestel kan ik me er nog wel uit vroeten na de meest rare bewegingen gemaakt te hebben met mijn controller......ik vind dat je (ik in ieder geval) in het spel wel heel vaak aan iets vast blijft hangen of als je springt dat je dan aant plafond blijft hangen.....:p mw goty zal het wel verhelpen:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina