[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kon lezen dat het niet ging.:+

2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hadden ze van mij wel iets meer aan kunnen doen, zoals de twin lambs ook een guild maken die je kan joinen. Dat zou wel leuk zijn want als je nu slaafjes vrijlaat zeggen ze "thank you" maar wat heb je daar nou aan?8)

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, laat ze dan informatie verzamelen of deadric weopons met een waarde van 50 000+ meebrengen uit reizen die jij voor ze kan uitstippelen. OF dat je ze kan verkopen of mee laten vechten en dat ze dan gewoon helemaal bepanzert kunnen worden......

Maar waarom zijn die kaijt's tog altijd opgesloten? Waarom zit er niet eens een keer een dunmer of bosmer ofzo gevangen in zo'n grot?

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat volgens mij kaijit's en argonians de twee armste rassen zijn en daarom als slaaf worden gebruikt. Andere rassen zijn 'te slim' om als slaaf te werken*)

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    geehhhe ben ik blij dak een dark elf ben:p.......ik heb trouwes een vraagje komen er nog veldslagen in het spel voor? Ik heb wel wat gehoord over knokpartijen in de grazelands maar zijn er ook veldslagen tussen smugglers en guards ofzo?

Lijkt me wel vet om als onpartijdige van een afstandje met een crossbow eropin te gaan schiete:p
    Of gewoon 5 golden saints en een paar verschillende Atroachen midden in die menigte te summonen en toekijken maar:p!!

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik dacht het niet. Maar in goty krijg je een stad erbij die later word aangevallen door (ik dacht goblins) Dat is dan wel een groot gevecht*)

*EDIT* wanneer komt goty eigenlijk uit?

Laatst bewerkt: 30 aug 2003
  7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    In Ald Deadroth kom je wel guards tegen die aan het vechten zijn met mages. Je kunt ze uit laten vechten en daarna de rest afmaken of laten leven. Of gewoon mee gaan vechten.

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was echt vaag, ik kwam een keer bij ald deadroth en toen ging zoals je zei iedereen vechten (ook gingen ze mij aanvallen)
    Weet jij misschien wat je bij ald deadroth moet doen?*)

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat was het. Is al een tijd geleden dat ik dit heb gedaan:)

10. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je komt er voor de 4e trail van de main quest.

Je moet de ruin veilig maken voor de Ashlanders. En hierdoor word je Nerevarine voor een van de 4 kampen.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ze vallen jouw inderdaad aan als je zegt dat je de Neravarine bent. Want de temple (en dus ook Ordinators) zijn hier tegen.

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu iets heel raars meegemaakt, Ik had sjoring hard head gekilled en ik werd master van de Fighter guild, Toen ging ik naar de balmora fighters guild en toen ik binnen kwam, ging eidis-fire-eye mij aanvallen. Ze zei dat ik haar moest killen van percius mercius maar dat is helemaal niet waar! Ik snap er niets van*)

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zo ver ben ik nooit gekomen bij the Fighters Guild, maar ik weet wel dat de bazen corrupt zijn. En dan vooral Sjoring Hard Hart, die andere in Vivec die opdrachten geeft en Eydis Fire Eyes. Misschien dat Eydis boos is dat je haar baas hebt gemolt.

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ey ik loop ( en natuurlijk vele andere) wel het hele land rond te slenteren en hier en daar een grot in en wat te killen wat mij aanvalt maar die lui hebben wel allemaal namen, dus zou het ook schadelijk kunnen zijn voor quests? Ofniet, want ik heb nu al meerdere malen mensen gekilld die mij wel aanvielen maar die misschien wel een deel van een quest uit kunnen maken, ofniet?

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Mensen die jouw aanvallen zodra je ze ziet en zonder ermee te praten zijn outlaws. Die kun je gewoon mollen. Maar gewoon mensen in huizen, tombes, grotten watever, die je pas aanvallen nadat jij ze hebt uitgedaagd ofzoiets, kunnen onderdeel zijn van een quest.
    Dat wat ik eerst zij klopt trouwens ook niet helemaal, want soms krijg je een opdracht om iemand in die grot of die tomb te mollen.

16. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    Neeh het is for een andere opdracht van house telvanni for die master in tel vos moet ik die rogue talvannie gast in gnisis de telvannie laten joinen en dan moet ik van die gast in gnisis een zooi boeken halen. en voor weer een ander gnisis mouth moet ik de plans halen van nchluft dwemer ruins

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan weet ik het niet. Ik heb nog niet als Telvanni gespeeld. Da Master Chief is wel Telvanni geweest. Die zal het wel weten.

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom nu helemaal niet verder met de main quest. Ik moet om geaccepteerd te worden door Urshilaku camp een crossbow halen in een of andere burial cavern. Ik heb al heel wat afgezocht maar kan het nog steeds niet vinden. Weet iemand waar die is?

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    nou, je moet die bone-biters bow van sul-senipul vinden voor zo'n man (een erfgenaam van sul-senipul) uit het kamp. Nou als dat die is moet je naar het noorden lopen tot je bij de zee komt, vanaf daar ga je naar het oosten lopen langs de kust totdat je bij een stapel stenen komt (die tips is mij verteld) dat is een kleine steen die op een grotere steen staat...vanaf daar loop je nog 10 meter verder langs de kust en dan ga je vanaf dan echt precies naar het zuiden naar onder lopen totdat je bij de tomb komt genaamd "astral burial caverns"....ga derin en je komt er vanzelf bij die bow:p

http://www.buttersky.com/morrowind/#bonebiter

voor een nog betere beschrijving + route zie de link hierbove:p

Zit btw ook een beschrijving bij om vanuit die caverns bij die bow te komen, want dat is ook nog een heel gedoe want er is een geest die die bow in zijn bezit heeft en bij sommige mensen is die NPC verdwenen (een bug) nou maar hopen dat dat bij jou nu niet is:p

Als je binnen in die caverns bent moet je gaan zoeken naar "Juno Burial" er zijn veel burials daar maar in die juno burial is die geest met die bow:p.....die andere bevatten wel wat mooie dingen hoor.

Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx, want ik ga nu alle kostbaarheden af in de grotten en ik heb al heel wat npc's gedood. Hopen dat ik geen info van 1 van die lui moet hebben om erges verder te komen:p!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina