1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Oke he... die Hidden library lach toch ( of ligt ) in vivec..?
    Ik wou er gisteren nog naar toe maar vond hem niet ..... kan je me ff uitleggen waar precies...?
    in vivec...
    thanks

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    In de dat gebouw van de library is ergens the office of the watch. In die kamer zit een luik met een lock (weet niet hoe hoog, dacht 50) half onder het tapijt. Gewoon goed naar de grond kijken dan zie je het zo liggen. Zorg wel dat de mensen je niet zien als je het luik opent anders wordt je gearresteerd. Dus chameleon gebruiken.

3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    Eerst ga je naar de Hall uf Justice, en daarna moet je daarbinnen naar de Office of the Watch gaan, en daar zit een luik onder het tapijt verstopt en daar onder dat luik zit de Secretlibrary

Ps: ik heb het boek nu gevondne die ik zocht:D

4. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Thanks Bro's

ga dat straks zeker fixen.... zal wel goed komen
    laten we hopen dat we dit weekend slecht weer hebben...ha ha LOL 8) ;)

weet één van jullie of daar ook dat Chimalablblablabalab boek licht?

5. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat boek ligt in het magesguild in Vivec, daar staat een vrouw in een kamer. In die kamer zit een deur naar een klein kamertje met een kast en een kist met een lock. Het ligt in die kist. (opdracht voor het Magesguild in Ald'Ruhn. Daar heb ik problemen mee gehad omdat ik het boek al gejat had.

BTW, heb net eindelijk de boots of blinding speed gehaald, heb bijna geen last van blind 100% door mijn cuirass of the savior's hide (resist magicka 60%) en omdat ik een breton ben, heb wel sign apprentice.

6. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    ik weet dat maar had dat boek eens geript en nu weet ik niet aan wie ik het heb verkocht.... |:- ik weet it's stupid but helaas shit happens en nee ik heb die save game niet.

weet je wat nou echt lekker is als je nou levitate hebt ben je over als sneller
    ik hebt z'nwizards staff die twee min. levi. heeft.......
    zwemmen gaat ook een stuk beter...

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    He waar kan je dat cuirass of savoir's hide halen...niet dat ik nu geen slechte cuirass heb...Lord's Mail....en de Chrysmera heb ik ook al een tijdje die is het echt waard...Maar ik gebruik meer mijn Daunting Mace om mijn blunt weapon omhoog te krikken :)

8. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    In tel Fyr boven in een kast met een lock van 100%

dat is die vent die je ook van je corpus zieke af haald ( als je al zo ver bent met de main quest.

9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Nee ben niet zo ver met de main quest zit me heel erg op de guilds te concentreren....

10. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    dus als je die vent hebt loop je zijn kamer uit en de linker kamer in die kast zit het.
    ook de kamer van die vent zitten leuke dingen en hij vind het niet erug als je zijn kistjes open maakt...... LOL check maar dus dat TelFyr..ok

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ok nu nog 1 vraag......

In de Mages guild in Balmora hoort een orc te zijn Shagram heet die.... maar die staat er echt niet en ik weet ook echt niet waar ze is...ik ben nu op dag 104 ofzo en ik kan haar echt niet vinden het is voor die blades quest.....van cassius...kan iemand me helpen want ze staat er echt niet....:mad:

Laatst bewerkt: 7 mrt 2003
  12. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar eens in de library in Vivec en anders in Balmora bij de bookseller. Ik hoop voor je dat er nog ergens een versie ligt.

13. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    FF een vraagje ik loop nu een beetje in Ebonheart rond te zwabberen mar ik ken die knakker Duke Devan Dren nergens vinden?

14. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit op het 3e eilandje vanaf de haven in de counselor's hall. Bij een grote vierkante tafel moet je in een torentje omhoog.

15. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ow krijg nou wat daar was ik gewoon heel de tijd voorbij gelopen:D

16. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    hehe :D

Weet iemand waar ik een goed schild kan krijgen?? ebony ofzo?
    ik heb nu alleen maar orcisch schild en glass schild :{

17. ivohansen

ivohansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ebony schild maar ik vind een glass schild beter vraag me niet waar ik die vandaan heb

18. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet je dat zwaard (voor die gast van de imperial legion die naast de duke in ebonheart staat) halen. Het is de opdr. nadat je het lord's mail moest inleveren en dat zwaard heet volgens mij het paladin's blade, chysamere.
    please help me

19. ivohansen

ivohansen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier is je antwoord

Recover the sword Chrysamere.

Vantinius' second quest also has you going after a lost Legion treasure.

Chrysamere is currently in the possession of a sorceress named Draramu Hloran.

She's holed up in the Abanabi cave, which is location 10 on the Sadrith Mora map.

Abanabi is another fairly simple cave with few opponents, but don't underestimate the ones that are there. Hloran in particular is very powerful and isn't afraid to use Chrysamere against you.

You'll find her high up in the huge watery chamber with the precarious stone walkways. (You can go diving for raw ebony in here sometime if you feel like it.)

Once you manage to kill her, take Chrysamere from her and go turn it in to Vantinius to get promoted to Knight of the Garland.

20. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je light of medium?
    beste medium is eldrion (ordinator shield)
    beste light is glass shield.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina