1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je info van ze nodig zou hebben, dan zouden ze je niet aanvallen. Er is trouwens een uitzondering, die valt me net te binnen. In het Dunmar fort Indoranyon, vlakbij de uitgang staat daar iemand. Die valt je ook aan, maar dat is tevens de mastertrainer voor enchant. Dus daar moet je calm humanoid op gebruiken.

2. Wolfblade12

Wolfblade12 anti discriminatie

Leuk Bevonden:
    0
    mensen...even een vraagje.
    ik moet voor Angoth the Jeweler een Demon Tanto halen in het mage guild van Ald ruh'n. Maar ik kan hem niet vinden! weet iemand waar hij ligt?

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja, kijk hij ligt bij de mages guild in Ald'ruhn (maar dat zei je al :p). De mages zijn een tijdje uit het huis weg en er is maar 1 bewaker die je gelijk dood kan meppen want hij denkt dat jij een dief bent (was bij mij iig). Daarna heb je wel een hoge security skill nodig want de lock die op het kistje zit is van level 65. Ik zou als ik jou was even je security skill trainen als die nog niet hoog is maar als die gewoon boven de 40 is lukt het wel, of/en je koopt een paar master lockpicks. dan ga je naar dat kamertje van die mages vrouw, die zit onderin het gebouw (de main room zeg maar). Ik zou als ik jou was effe all kistjes in dat mages guild gebouw openen want er zijn heel wat waardevolle spullen daar. Vooral bij zo'n wapenverkoper, dan kun je uit zijn kast al die enchanted wapens jatten (zitten wel toffe bij). Je staat in de mages guild hall, dan loop je naar beneden 2 trappen naar beneden en dan kom je in de grote kamer, het kamertje dat je moet hebben is het kamertje dat het meest bij de trap zit aan de rechter kant. Het kistje staan dan op de bovenste plank:p

plaatje + uitleg:

http://www.buttersky.com/morrowind/#devil_tanto

Ik hoopdatjet kan vinden, maar alsjet eenmaal hebt geeft die smerige dweerg je volgens mij helemaal nix:{ En hij vraagt van: "En waren er nog guards?"

Dus ik denk die geeft me geld als ik ja zeg want dat vind ie rot voor mij, maar nee hoor hij zegt gewoon van "o, damn the mages are allways prepared" ofzo. Raar mannetje*) .

4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks live4xbox!_O_ _O_

Maar nu heb ik nog een vraag: In de eerste quest van casius cossades oest je een dwemer puzzlebox ophalen in de Arkhtat ruin. Als je dan later bij die vent terugkomt geeft ie je een meter lange sleutel om in "lower Arkhtat" te komen. Ik heb die hele ruin uitgekamt maar heb nog nooit een deur naar lower Arkhtat gevonden. Is iemand daar wel een keer geweest?

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, ergens in die ruine ligt een deur met locklevel 60. Achter die deur vind je de dwemer centurions en wat handige schatten. Ik weet niet meer precies hoe je er moet komen, maar als je naar beneden gaat, zit je op de goede weg.

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt die hadk ook, maar waarschijnlijk heb je die lock al gelockpickt, ik heb ook die hele ruine afgezocht en er is geen "lower Arkngthand" er word gewoon bedoeld dat je dan dieper in de ruine gaat denkik. Het is die deur die je opent daar dat je aan 2 kanten allemaal kratten hebt staan:p

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Raar eigenlijk dat je daar zo'n levensgrote sleutel voor krijgt:confused:

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo levensgroot, is ie dan zo groot? In mijn inventory ziet ie er uit zoals alle andere sleutels hoor. Misschien is er dan toch iets als ie zon speciale vorm heeft want dat zag ik wel:p.

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem neerlegd is hij zo lang als een zwaard en zo breed als een shield, erg groot dus. Leg hem maar eens neer.*)

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    hier zeggen ze hetzelfde als wat ik ook dacht. Maarja wie weet ligt er in l-a een grote schat8)

http://www.gametalk.com/talk/pc/elder_scrolls_iii_morrowind/61955326.htm

:cool:

EDIT: op deze site hebben ze het ook over een lager gelegen gebied in die grot of ruin waar je nog niet was gekomen als je alleen de dwemer puzzle-box had gepakt en hem weer was genokt:) ....ik zat dus in lower- A die dwemer puzzle box te zoeken:{ ....terwijl je hem gewoon via die stenen in een kamertje kon bemachtigen.

"after the mission:"

"Reward: "Key to Lower Arkngthand" from Hasphat. "

"There are some mid-level locks in Arkngthand. If you don't have the skills to unlock them, check back with Hasphat; he'll have a key for you after you report back to Caius."

:)

Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  11. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Leg hem nou eens neer, dan zul je het zien.
    Het is trouwens wel dom om zo'n grote sleutel te maken voor zó'n klein slot.|:- :confused:

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel vreemd, misschien moet ie erges anders in:confused:

wij zoeken door he:)

we will find the treasure8)

13. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    LOL*) , Ik verwacht eigenlijk niet dat er nóg een deur zit.
    Ik had ook om de dwemer puzzlebox te vinden de héle ruin afgezocht en ook helemaal naar onder gegaan. Ik kwam er pas na een uur zoeken achter dat je via de rotsen omhoog kon om daar de box op te pakken. Ik kon in 5 min. klaar zijn!!|:- |:- :+

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik ook:)

Die man die in die laatste kamer zat heeft daar echt 2 uur op zijn dood zitten te w88 terwijl al zijn vrienden al dood waren.

Maare ik geloof ook niet meer in een deur, maar wel raar van de vorm van die key dan:eek: .

btw als je/iemand nog intresse hebt/heeft voor een mooie longbow. Tjek "Venim ancestral tomb" dan even:p. Het ligt iets noordelijk dan het Zainab Camp, waar die ashlanders zitten. Voor die tomb staat ook nog een golden saint met een glass claymore, met een waarde van 35000 dus das wel lekker......

:)

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die Golden Saint staat daar random. Best kans als je weer gaat dat er nu een dremora staat.

16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    wooow! Dat gaak wel wel doen. Met full dreadric armor enzo?

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een dremora vergaat tot stof nadat je hem hebt verslagen. Alleen het wapen en eventueel een deadric heart blijft achter.

18. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel jammer. Is ook zo met Golden Saint. Alleen het zwaard en een schild blijft achter. Ik heb ook een probleem: Ik heb de PC-versie en ik heb een quicksave en een autosave die als je ze laad zeggen dat ze een fout hebben bijvoorbeeld:

Item 129053267 not found in nalcarya of white hav00000.

Dan kun je zeggen dat hij verder moet met laden maar dan flikkert die terug naar het destkop. Dit doet hij bij beide saves. Iemand een oplossing. Misschien moet ik iets veranderen in het bestand? De laatste save daarvoor is namelijk van 50 (morrowind)-dagen terug.

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan je het item opnieuw spawnen? Zo te zien kan hij een item niet loaden uit die ene winkel in balmora, heb je iets verwijdert of een nieuwe patch erin gezet? Misschien als je zo'n verandering die je hebt gedaan weer terug zet dat ie het dan wel kan vinden.

Met de pc-versie kun je volgens mij wel items terughalen maar dan moet je wel even zoeken op internet hoe dat moet.

20. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb meschien een dome vraag, maar ik heb nou voor Tlevanni een stronghold late bouwen, en fase 1 is af, nu wil ik er in, maar kan ik de ingang niet vinden, en ook het orc vrouwtje dat de bouw regelde is ook nergens te bekennen, is dit normaal?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina