1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij Hlaalu dus ik kan het je niet zeker zeggen maar bij mij kon je als fase 1 af was er gewoon in. Fase 1 is toch alleen het huis?

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb al een keer een stronghold voor redoran gemaakt met een ander mannetje, en daar kon ik er na fase 1 ook gewoon in. stond er alleen een huis en liep die orc daar ook nog gewoon rond

Het enigste dat ik zie is een stoort paddestoel/toren. Zo uiterlijk als de rest van die tevanni torens ook hebben, maar het heeft geen ingang :confused:

Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  3. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet iemand naar de fields of kumu brengen maar ik weet de weg daar niet naar toe ze zegt dat ze t aankruist op mn map maar dat zie ik niet... Kan iemand mij helpen?

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de kaart kijkt licht het aan de noordelijke oever van lake amaya

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt aan lake amaya, en ten zuid-oosten van Fort Moonmoth. Pak een kaart en je zult het daar vinden:p.

6. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vanuit Balmora naar Suran loopt kom je er langs. Iemand een oplossing voor mijn probleem?

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik moest nou een man genaamd hontjlof doden omdat hij over was gestapt naar een andere clan ofzo. Het is een quest voor Frond the white. Ik moest hem doden in een mijn naast het Azura shrine. Maar ik loop die grot binnen en iedereen valt me gelijk aan dus ik moet ze wel doden. Beetje raar want misschien vervullen zij nog wel een rol want ik moest maar 1 man doden. Ik weet dat het al een keer is gezegd maar waarom vallen ze me aan, ik kom tog alleen binnen? Ik wil die vent gewoon in een sneak attack killen en nie een heel slachthuis en weer trg:p.

8. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren het outlaws. Deze bandieten willen niet dat je hun ontdekt.

9. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn een soort beschermers van de man die je moet doden, die heeft zeg maar een soort lijfwachten en zodra je dus hun territorium betreed vallen ze je aan om de 'meester' te beschermen. Je hebt ze nóót nodig voor een quest want ze vallen je namelijk altijd aan, en iedereen die jouw gaat aanvallen daar kan je dus ook nooit opdrachten bij doen of de hulp invragen.:+

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als je namelijk zelf een plugin maakt en je de game saved, dan MOET je die plugin altijd gebruiken met die savegame. Als je dat niet doet krijg je van die stomme warning berichten en slaat de game (bij mij ook) terug naar desktop.:+

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ey ik heb een vraag als je bijv met de main quest de missie van die six house cult heb uitgespeeld en caius is weg naar zo.n cyrodil ofzoiets kun je dan die tel fyr vebt doden met deadric armor maar als ik dat doet staat er wel dan ik een doomed world heb genaakt maar kani k die vent doden zonder zorgen want ik wil die deadric shit hebben.

12. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem dood kun je als het goed is het spel niet meer uitspelen. Je kunt ook gewoon kei goed sneaken en kun je z'n spullen ook afpakken.

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

maar ik heb al dat drankje genomen tegen corps desise

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog kun je beter sneaken (voor het geval dat)

15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    pffffffff, ben even niet online en er zitten alweer 3 blz bij 8)
    ff nog wat vragen beantwoorden die nog niet beantwoord zijn:
    PSVPSV: Het is een opdracht om alle leiders te vermoorden. Ik denk dat het een bugje is, dat je met de opdracht bezig bent zonder deze gekregen te hebben. Ik heb hetzelfde gehad.

Curare: Je hoeft Ballas helemaal niet die boeken te geven. Zolang hij maar een antwoord geeft op die vragen. Maar als je de boeken toch wilt hebben zou ik de mageguild in Ald'Ruhn doen. Daarvoor moet je naar verschillende Dwemer Ruins waar je de 3 boeken kunt vinden.
    Die blueprint ligt als ik het me goed herinner helemaal aan het begin van de ruin op een schap. Je kijkt er erg gemakkelijk overheen. Het is handig om een lampje ofzo mee te nemen.

Dahouseman: In de eerste fase is er nog geen ingang in de Telvanni Stronghold. De paddestoel is nog aan het groeien, maar is nu nog te klein. Ik heb toen ook voor niks de reis gemaakt naar mn huisje. Dat ding ligt echt ver weg van de rest van de wereld :confused:

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dus als ik het goed begrijpt psvpss kun je ook armor stelen als mensen datr aanhebben?

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want dat hebben ze tog ook in hun inverntory......

"goddamn were are my underpants:eek: "

sorry dude I was sneakin' and stole them:)

maar het is niet echt realistisch, zou niet merken dan;) .

18. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

geinog maar ik probeerde het net tig keer en er stond niks maar toen merkte hij het

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Het is afhankelijk van je sneakskill. Op een lager level zie je maar een gedeelte van de items die hij bij zich heeft.
    Maar ik weet echt niet zeker of je iemand zijn armor wel kunt stelen (ben heel braaf, steel nooit wat :+), zeker omdat je het ook equipt hebt.

20. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben inmiddels Archmage (Grandmaster) van house Telvanni. Ik ga nu hortator proberen te worden van de andere twee huizen.
    Ik was een uur aan het spelen, save ik hem, zegt ie: The disc you are using may be dirty or damaged: press A to retry. Als ie hangt terwijl je aant saven bent, of als je de xbox uitzet terwijl je savet, gaat ie terug naar de 3 na laatste save. Bij mij was die een uur terug! In die tijd had ik allerlei coole items verzameld. Ik was zo boos dat ik bijna mn Xdoos in elkaar geschopt had. Kan je trouwens nog lid worden van een ander huis nadat je lid bent geworden van Telvanni?
    En weet iemand waar die Daedric Shrine is die je moet vernietigen om Azura's Quest te voltooien?
    Kan je de ring Azura's Star ook vinden zonder die Daedra's van Sheogorath te killen?
    Nog een ding, wordt Red Mountain Region weer mooi en vredig als je die Dagoth Ur vermoord hebt? Ik zou hem nu wel aankunnen, maar alleen wil ik eerst de mainquest voltooien.
    Zo, dat was weer een hele lap tekst. Het is niet voor te stellen hoeveel er hier bij wordt getypt. Ik ben een dag of drie niet on line en gelijk weer tien pagina's erbij.
    Da master chief en benneke, welk level zijn jullie nu met jullie character+bijbehorende skills+stats?
    Ik ben lvl 38(geloof ik) met personality 120 en strength 120 (dankzij de Masque of Clavicus vile en een fijn enchanted item) Mn andere skills zijn rond de 80-90, mn reputation is 23 (wat is het maximum), en ik ben master van telvanni en bijna van de thieves guild. Verder heb ik voor meer dan een miljoen aan vette wapens, waaronder de Chrysamere, het Umbra Sword, Cuirass of the Savior's Hide, Dragonbone Cuirass, Daedric Greaves + Cuirass en nog meer van dat lekkers. Ik heb ongeveer 300 K.
    Pretty impressive eh?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina