Ik ben inmiddels Archmage (Grandmaster) van house Telvanni. Ik ga nu hortator proberen te worden van de andere twee huizen.
Ik was een uur aan het spelen, save ik hem, zegt ie: The disc you are using may be dirty or damaged: press A to retry. Als ie hangt terwijl je aant saven bent, of als je de xbox uitzet terwijl je savet, gaat ie terug naar de 3 na laatste save. Bij mij was die een uur terug! In die tijd had ik allerlei coole items verzameld. Ik was zo boos dat ik bijna mn Xdoos in elkaar geschopt had. Kan je trouwens nog lid worden van een ander huis nadat je lid bent geworden van Telvanni?
En weet iemand waar die Daedric Shrine is die je moet vernietigen om Azura's Quest te voltooien?
Kan je de ring Azura's Star ook vinden zonder die Daedra's van Sheogorath te killen?
Nog een ding, wordt Red Mountain Region weer mooi en vredig als je die Dagoth Ur vermoord hebt? Ik zou hem nu wel aankunnen, maar alleen wil ik eerst de mainquest voltooien.
Zo, dat was weer een hele lap tekst. Het is niet voor te stellen hoeveel er hier bij wordt getypt. Ik ben een dag of drie niet on line en gelijk weer tien pagina's erbij.
Da master chief en benneke, welk level zijn jullie nu met jullie character+bijbehorende skills+stats?
Ik ben lvl 38(geloof ik) met personality 120 en strength 120 (dankzij de Masque of Clavicus vile en een fijn enchanted item) Mn andere skills zijn rond de 80-90, mn reputation is 23 (wat is het maximum), en ik ben master van telvanni en bijna van de thieves guild. Verder heb ik voor meer dan een miljoen aan vette wapens, waaronder de Chrysamere, het Umbra Sword, Cuirass of the Savior's Hide, Dragonbone Cuirass, Daedric Greaves + Cuirass en nog meer van dat lekkers. Ik heb ongeveer 300 K.
Pretty impressive eh?
Laatst bewerkt: 31 aug 2003