1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, je kunt niets stelen wat hij (fyr dus) aanheeft. Wat je in zo'n geval wel kunt doen is met een destroy armor spell zijn armor helemaal verwoesten zodat hij het un-equiped. Dan kun je het met sneak stelen :) Op het laatst staat fyr in z'n onderbroek :p

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een boel vragen.

1) Je kunt met een trucje ook nog lid worden van Hlaalu. Ik weet alleen niet hoe die gaat. Maar officieel niet.
    2) Je moet voor de quest van Azura op een eilandje ergens in sheogorath alle Deadric Creatures mollen. Een van die Creatures is de Golden Saint Staada. Staada heeft een ring bij zich. Die ring moet je mee terug brengen naar Azura. Je krijgt nu Azura's Star (een herbruikbare soulgem, waar ook Vivec in past) en je mag de ring (constant effect fortify personality 10)
    3 ) Nee, dat kan niet. Je kunt wel alleen Staada mollen (het gaat om Staada), maar het is daar zo'n chaos als je eenmaal bezig bent, dat je net zo goed ze allemaal kunt mollen.
    4) Je moet eerst de mainquest afmaken voordat je van Dagoth Ur kan winnen. Maar het wordt er wel weer vredig.
    5) Level 13. Ik ben opnieuw begonnen.:cool: Maar ik was eerst level 63, met alle atributes op 100, behalve luck (56).

3. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wel hoe dit moet?

Dan kan jij mij vast wel vertelle waar ik 'fast eddy' (of 'fast freddy' weet niet zeker) in Balmora kan vinden. Ik heb hem nodig om mijn mouth te worde voor Telvanni. Iedereen die ik vraag zegt dat (f)eddy rond die rang zit, maar geen mens zegt waar die vent te vinde is:mad:

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Fast Eddy woont aan de westelijke oever van de Odai, op een bovenverdieping.

En over dat trucje, ik weet alleen dat Vedam Dren je lid maakt. Maar vraag me niet hoe je deze bug kan krijgen.

Laatst bewerkt: 31 aug 2003
  5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kijk, als je voor hecerindes huis staat.....moet je via een bruggetje rechtdoor over de rivier gaan...hij is vanuit hecerindes huis de meest aan de rechtste kant...hij staat daar gewoon in dat gebouw en als je het nie kan vinden typ dan effe fast eddie in en je ziet het(als je inzoomt):

http://frduflot.free.fr/morrowind/HighRes/mw_map.htm

6. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sneak op level 70 en ik kan toch echt armor jatten.:+

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is iedereeen zo bezig met die fyr? Is er nergens anders zo'n armor te krijgen? Btw als je zon missie moet doen voor die ene Frold the white in Ebonheart, dat je naar Ghostgate moet gaan, en daar een wedstrijd moet doen tegen zo'n gast die heeft beweert dat ze in ebonheart geen courtesy hebben. IN die kamer zijn er ook een paar gasten met vette armors. Maar ik had het alleen gezien dus zal wel nix zijn. Maar t zag er wel vet uit gek:cool:

Weet iemand waar die eltonbard ligt? Dat is volgens mij een heel goed zwaard. Het werd eerder door iemand genoemd hier maar ik weet niet meer waar ie ligt en ik kan het ook nergens vinden want ik weet niet cker of dat zwaard zo heet:) .

8. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Benneke.
    Er is een mogelijkheid om een Daedric Armour te krijgen:
    Voor een opdracht van de Telvanni (mistress Therana) als je mouth bent, moet je een boog halen die 50 dmg doet, als je die boog hebt gebracht, krijg je een daedric cuirass met daedric greaves, allebei feather 50 points. het totale gewicht is dus maar 44 in plaats van 144. De daedric gauntlets liggen in ilinubi, de daedric helm heeft iemand in ghostgate, het daedric shield heeft iemand op de Dren plantation vlakbij suran.
    Ik weet niet waar de daedric boots liggen. Zoals je ziet is het dus veel makkelijker om het armour in een keer van Divayth Fyr te jatten.
    Maar hoe is het mogelijk om hortator te worden van alle vier de huizen, als je maar een huis tegelijk kunt joinen?
    Eltonbrand is vast niet beter dan de Chrysamere of de Daedric Crescent Blade.
    Edit: Klopt, die was ik vergeten. Neem je toch gewoon ebony pauldrons?

Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  9. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ok tnx maar je weet dus ook niet waar ie ligt?

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nu mis je de pauldrons nog. En die heeft alleen Fyr.

11. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.*)

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Eltonbrand, tja.. Eltonbrand.. Dat geweldige magische legendarische superzwaard(meer katana)..
    Je hebt als eerste Goldbrand nodig. die kun je krijgen door Boethia's quest te doen. Zijn shrine ligt onderwater. Als je bij Hla Oad bent, moet je naar het noorden gaan, daar kom je op een gegeven moment een deadric shire tegen. Daar moet je niet in. Je moet daar naar het oosten gaan, onderwater. Dan kom je uiteindelijk een deadric ruine tegen, met een kapot beeld ergens. Dan moet je tegen de kop van dat beeld praten, en de quest doen en je krijgt goldbrand. Dan moet je vampier worden(als je al eens eerder vampier bent geweest is het onmogelijk om nu nog Eltonbrand te krijgen!) en de quest voor Sirilonwe in de mages guild in Vivec doen. Dan moet je iemand vermoorden. Als je dat hebt gedaan zou ik het je aanraden om eerst even te saven voordat je met dat Sirilonwe uit de mages guild praat. Je moet namelijk precies 11171 gold bij je hebben als je dan tegen haar praat! Dus save voordat je met haar praat!
    Als je alles het gedaan dan komt er te staan dat goldbrand is verandert in het geweldige magische legendarische superzwaard; eltonbrand:) Eltonbrand heeft een slag van..
    10 - 60
    5 - 55
    5 -25

Met een enchantment van fire damage 1 - 40 & fortivy attack (?) - 30 :)
    Het is het sterkste 1 handige zwaard in morrowind (Trubunal & bloodmoon dus uitgezondert) en ideaal voor de schild-gebruikers :)
    Edit;En eltonbrand vindt ik er veel lijper uitzien dan (hara)Chryshamere & vooral beter dan dat lelijke cresent. Ik weet niet wat iedereen daar zo moi aan vind.. Net alsof je iemand doodslaat met een boomerang :p Ze hadden het naar mijn mening beter een blunt weapon van kunnen maken:)

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    tnxxxxx dodgieeeee_O_

14. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dei is de sterkste? Dan zal ik hem maar snel gaan halen
    ps. Hier moest je dus heen:+

15. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Vet raar, soms heb je damage van een fight gehaald en is een governing attribute (bijv strenght) met 10 skills verminderd door een spell van de tegenstander, en staat ie in het rood en dan neem je een restore potion en dan ist weer op gelijk niveau. Nou het rare is dat ik een enchanted item heb dat strenght met 20 verhoogt. Ik ben nu in een fight geraakt door een spell denk ik want strenght stond in het rood en er was veel vanaf gegaan. Ik neem een restore strenght potion en het staat weer in het geel, maar voor dat gevecht stond het in het wit (als een enchated item het omhoog krikt) en was het veel meer voor eht gevecht + 20 dus. Maar hoevaak ik dat item ook opnieuw equip of hoe vaak ik ook een restore strenght of een andere potion gebruik, die enchanted item werkt op de een of andere manier niet meer, want er komt geen 20 meer bij strenght. Er zal wel iets anders aan de hand zijn, dat ik nu niet weet maar weet iemand wat dit is dan:) ?

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is ehhh.. maf. Is je status ook gewoon geel als je het ge-enchante item afdoet? Misschien ligt het daaraan, het iig het proberen waard :) Als het niet zo is moet je weer een drankje van restore strenght nemen, maar je moet het ge-enchante item dan niet ge-equipt hebben. Anders zou ik het ook niet weten..

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet dat item eerst unecuipen. Dan pas restore strenght.

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    tnx benneke:p

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik moet nu van die sjoring-hard-heart alle thieves guild bosses killen. Ik kan beter even alle thieves guild quests doen ofniet? Want zometeen luktet nie meer. Of kan ik ook bijvoorbeeld eerst die bos in balmora haar alle quest doen en dan killen en dan alle quests doen van Aengoth the j. en daarna killen, dat kan tog ook? En bij welke guilds kan je niet meer terecht als je dat hebt gedaan want dit is wel ingrijpend daalijk kan ik in heel veel guilds niet meer:mad:.......

Maarja ik ben op kamp met sgool dusk kan niet bedanken als iemand het weet dus.....

bvb dank_O_
    cya in 2 days.

20. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan gewoon alle quest van de thieves guild EERST doen. Om namelijk master van de thieves guild te worden moet je Sjoring hard head verslaan. Maar, om master van de fighters guildt te worden moet je OOK sjoring hard head killen. Dus als je nou alle quests voor de thieves guild doet en de laatste opdracht nog niet doet (hard head killen) ga dan naar percius mercius en doe alle quests voor hem totdat hij zegt dat je hard head ook moet doden. Dood dan sjoring hardhead en je bent in een klap master van de thieves én fighters guild.*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina