1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik heb al een paar keer gebrobeerd om die armor van tel fyr te jatten maar het lukt niet sneak=76 weten jullie zeker dat je aromor kan jatten als mensen het aan hebben?

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je eerst zorgen dat zijn armor kapot gaat waardoor hij het uitdoet. Je kunt dit doen met de spell disintegrate armor.

3. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik het ook gedaan. En het enigste guild waar je zover ik weet uit wordt gezet als je meerdere keren iets fout doet is de temple. Daar mag je 1 keer iets tegen de regels in doen. Bij het Thieves guild moet je 1000 gold betalen. Ik weet niet of dit bij de andere guilds ook zo is, maar ik denk het wel.

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

?? ik snap er niks van waar kun je die kopen dan? en valt hij jouw dan niet aan als je die spel doet?

BVD.

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wordt je dan uit de temple gekickt als je Fyr aanvalt?:confused:

Ik weet niet waar je die spell kunt kopen. Ik ben bang dat je zult moeten zoeken. Maar ik kan je wel zeggen dat een Hunger die spell altijd gebruikt. Je zou dus ook summon Hunger kunnen proberen.

Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ok dan bedankt in ieder geval

7. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je wordt niet de temple uit gekickt. Dat gebeurt alleen als je iets tegen de regels van de temple doet. Bijvoorbeeld een ordinator vermoorden.

8. shumi

shumi Guest

ik heb morrowind een x gehuurd voor de pc, maar ik snapte er geen reet van. Best uitgebereid spel net als deze thread

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik dacht al. :)

10. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een handig grotje ontdekt in MW: Ibar-Dad, kijk maar op de map waar het is, het is in de ashlands, ten westen van urshilaku kamp en die daedric shrine ashurbatishpi.
    In die grot is:
    Een daedric battle axe (dmg :50-80), een daedric staff, een daedric face of inspiration, een daedric shield, eleidon's ward (armourrating 333(shield)), geld, robijnen, diamanten, een golden saint die je kan soultrappen, de vetste dingen.

11. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens voor de spell die je zoekt maarten=xbox

12. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet een missie doen om een bow te halen, in de burial cave, ik ga erin, en dan moet ik over water heen, aangezien ik niet kan vliegen hoe moet ik da dan doen?

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt altijd gaan zwemmen. Normaalgesproken is er altijd een plekje waar je weer het water inkunt.
    Of je moet een spell scroll of potion met levitate of waterwalking kopen en die dan daar gebruiken.

14. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    dan probeer ik da wel

tank you

15. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Okey, ik ben verder gekomen, kwam ik bij die waterval, ging omhoog, versla de geest, en vidn zijn overblijfselen, maar geen bitter bow, ook niet bj die mummie, en ook niet bij die dode avonturier, wat nu?? waar ligt ie??:confused:

Help

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Weet je zeker dat het de Wraith of dinges was? Als dat zo is, en hij had geen boog bij zich, ben ik bang dat je een oude save zult moeten opstarten. Live4xbox had datzelfde probleem.

17. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    heb geen oude savegame, waar moet dat wraith of dinges staan da, dan kanik da ff kijke

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al meschien gevraagt, maar waar zit de Scrine van Gostgate voor de pelgrim tocht? Hij moet toch in de Gostfence zitten, maar wat bedoele ze daar mee, ik ben vorlgens mij toch al een heel rondje om het hek heen gelope

19. Toskai-Mir

Leuk Bevonden:
    0
    Ah tog een foutje van mij, was een andere gost, zat er nog ees:confused:

heb nu de goede, + de bitterbow, nu nog ff wegwezen, en opdracht voltooien:D

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet het hek door, Red Mountain op. Je opent het hek door het driehoekje op de pilaar voor de tralies te selecteren. In de sluis staat weer zo'n pilaartje, die open je opdezelfde manier.
    Om de shrine te vinden moet je naar rechts lopen, omhoog. Je hoeft niet ver te lopen. Het is maar heel kort bij, maar je hebt wel slecht zicht door de Blight.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina