1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    het is meschien een beetje te veel gevraagt, maar zou je wat duidelijker kunne zijn? licht dat ding tegen de fence aan? zou helemaal mooi zijn als je het op een kaartje zou kunne aanstippe :9 , want ik kan het echt niet vinden |:-

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je gaat door het hek.

Vanaf daar gaan alle wegen bergop.
    Jij moet rechtsaanhouden. Dus een soort weg zoeken die naar rechts gaat en bergop.

Het is een beetje moeilijk uit te leggen omdat op Red Mountain geen duidelijke paden liggen.

3. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!!

bedankt he,
    belijve die bonuse als je zo'n shrine hebt bezocht voor altijd?? bij gostgate shrine 50 magika bonus?

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik dacht voor 1 dag. Maar zeker niet permanent.

5. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo. want van die 100 pt levitate van Vivec tempel word je ook gek 8)

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Moet je het nu saven. En dan zo hoog mogelijk gaan totdat de levitate is uitgewerkt.:cool:

7. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij een thieves missie in balmora, ik moet de vintage brandy van Ralen Hlaalo ophalen maar ik heb geen id waar ik die kan vinden, ik heb dat hlaalo gebouw doorzocht maar ik snap echt niet wat ik moet doen, iemand die het wel weet?

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In de grote ruimte van dat huis op de begaande grond. In een van de rekken. Ik dacht aan de linker kant gezien als je de trap afkomt staat het. Het ziet eruit als een fles Greef.

9. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik binnenkom dan zie ik links van de trap enkel een ruimte waar wat kratten en barrels staan, ik zal ze effe doorzoeken maar ik had al een keer gekeken en volgens mij zat hij er daar niet tussen...

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ben je wel in het goede huis? Het huis heeft overigens twee verdiepingen. Aanemend dat je via de bovenste verdieping als een echte inbreker naar binnen bent gekomen, moet je twee keer een trap afdalen. Op de tweede verdieping staat ergens achter een deur een Dunmer vrouw.

11. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de voordeur ingaat staat het de 2e schap rechts hélemaal bovenin

12. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm welk huis moet ik zijn dan, ik zit in Hlaalu Council Manor...

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan ben je dus verkeerd. Tegenover de Council Manor moet je zijn. Op dat zelfde pleintje. De voordeur is afgesloten, maar op de bovenverdieping is een deur op een balkon open.

14. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx ik heb hem, die deur was bij mij trouwens gelokt en t lock was nog te complex dus heb ik m in de begane grond open gemaakt...

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ow, ja dat kan ook. Ik weet alleen nog dat ik toen via het balkon was gegaan, omdat ik geen zin had om een bounty te riskeren.

16. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Als je lock pick skills nu al te laag zijn zal ik toch even verder gaan met een andere guild

17. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dia gaurd stond gewoon toe te kijken, er gebeurd niks, best geluk gehad :) misschien was het weer een van die goedaardige bugs :D

18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm kweet niet of ze echt te laag zijn, ik ga iig mn lockskills verder trainen, maar het schiet niet echt op... weet je waar ik het goed kan trainen?

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Of eerst bij gewoon wat huisjes inbreken. In Seyda Neen en Pelagiad zijn heel veel huisjes die zijn afgesloten met 10-20 en die binnen ook nog eens het een en ander hebben dat op slot zit.

Offtopic. mijn 300e post in deze thread!

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  20. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi dan ga ik die eens bezoeken }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina