[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zoveel valt daar niet te halen, dus stel je er maar niet te veel van voor. Het gaat erom dat je wat sloten open morrelt, zodat je security omhoog gaat. ;)

2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha neej dat verwachte ik ook niet hoor, heb al eerder wat dingen open gebroken daar, is heel weinig aan maarja maakt me niet uit mn security moet idd omhoog

3. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben master van de thieves guild. Alleen heb ik nog een opdracht, die van de bal molagmer, ik weet niet waar ik Yngling half-troll kan vinden. Hij is in vivec, maar waar, ik zou het niet weten. Ps, hoe word je hortator van alle drie de huizen, maar bovenal, waar is die daedra die je moet vermoorden voor Azura?
    De skeleton lockpick is trouwens best lekker, alleen kan ie niet op tegen mijn robe of opening (open 100/100 on touch).

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    eeey ik ben terug, ik heb laatst een jump gemaakt en ik wou even kijken of ik dood ging. Maar ik was echt hooghet was namelijk bovenop het Foreign Quarters gebouw in vivec, ik had leviate gebruikt om er op te komen (op de bovenste bobbel)en daarna sprong ik volop het land en je hoorde niet eens die klap die je normaal ook hoort!! Ik denkdat het een bug is, of over een uurtje krijg ik opeens die klap omg dat hoop ik niet wantk heb al gesaved:p. Mijn acrobatics skill is met 140punten gestegen (1level en 40 pt dus)!!!

5. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yngling the half troll zit volgens mij in de Hlaalu Canton. In Yngling Manor. Als hij niet in Hlaalu Canton zit, zit hij in St. Olms. Ik zoek het zodadelijk nog wel even op.

Over de hortator. Voor Hlaalu moet je naar Crassius Curio gaan. Hij zit in Hlaalu Manor. Hij wijst je wel verder (ik wil niet meteen alles zeggen). Voor Redoran moet je naar ik dacht Sarethi Manor gaan. Dat zoek ik ook nog wel even op. Voor Telvanni moet je naar 1 van de Telvanni Councilors gaan. Maar zo weet ik niet welke.

Over de daedra van Azura: Je moet naar een eiland ten noorden van Dagon Fel. Dit eiland is in de praktijk meer ten noordwesten. Je ziet ergens een huisje. Dood de Golden Saint Skaada (er staan meer daedra's maar het is absoluut noodzakelijk dat je Skaada dood). Pak de ring die Skaada bij zich heeft en ga terug naar de shrine van Azura. JE MAG HET HUISJE NIET IN!

Edit: Voor Redoran moet je inderdaad naar Athyn Sarethi in Sarethi Manor. Voor Telvanni moet je naar Master Aryon. Waar deze zit weet ik niet. Je kunt aan iedere Telvanni Councilor het Brown Book of Great House Telvanni vragen. Hierin staat waar welke Councilor woont.

Edit 2: Kijk maar eens op deze link (ik houd rekening met de mensen met minder bandbreedte) voor je daedra.

Edit 3: Yngling the Half-Troll zit in Yngling Manor in het St. Olms Plaza. Misschien dat als je een hoge speechcraft hebt dat het je lukt zonder hem om te kopen (of voor minder). Ik moest hem 1000 gold geven maar volgens mij kan 100 ook met een hoge speechcraft.

Laatst bewerkt: 4 sep 2003
  6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    w0000t!:D
    Hoeveel was je acro voordat je sprong dan?

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Spelen jullie dit spel echt nog zoveel? Ik vind het wel cool enzo maar het verveelt toch wel. Bijna steeds moet je een opdracht halen, iets doen, terugkeren & zeggen wat je gedaan hebt...
    En tamelijk veel hetzelfde ook nog!
    Voor de rest wel een cool spel maar ik had liever wat meer variatie gezien. In het weekend zal ik er wel nog eens op spelen. Nu met school ook...

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit in Tel Vos, wat vlak naast Vos licht

Weet iemand waar je een posion of muck kan halen? En voor die shrine in de Puzzle Channels heb je toch een Silver Longsword nodig?? Ik heb zo'n zwaard bij, maar ik mag het niet donere aan die Shrine :confused:

9. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vinnet egt zon tof spel dat ik verslaafd ben, en het is zo echt, ik zit echt in die wereld. Je moet er gewoon voor 2 weken in zitten en dan weer even niet, en dan afwisselen. Ik heb volgens mij nu ook een 2e persoonlijkheid daardoor, Rob: ooo, ik heb nu zin om even te slapen.....Dark elve: NEE, JEMoet xboxe, Je moet morrowind spelen!@!!!

:eek: oohneeej wat is dit een tof spel!8)

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

HET IS ZEKR TOF

IK heb nog nooit maar dan ook echt nooit een spel zo veel gespeeld als morrowind.

maar ik denk dat kotor daar verandering in aat brengen_O_ _O_

PRAY THE LORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_O_ Kotor rulez_O_

11. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moetje maar eens kotor (als ie uit is) kopen. Daar zit echt wel meer afwisseling in in de opdrachten. Het wordt dan gewoon superspannend. Ect vet_O_ _O_ _O_

12. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt een portie muck vinden op een eilandje op het meer achter het shrine. Je kunt van de kant af een eilandje zien. En op dat eilandje groeien de planten met muck.

In de Puzzle Cannal moet je die silver longsword niet aan de shrine geven, maar aan de dremora die er naast staat. Het kan ook zijn dat je het echte shrine nog niet gevonden hebt, om die te vinden moet je jezelf in het water daar verzuipen.

13. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

verzuipe?? :confused: :confused: you're kidding..... toch???? LETTERLIJK verzuipe, niet meer ademhale? doodgaan? gone whit the fishes?? :confused: :confused: nouja als jij het zegt....

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je me niet vertrouwt, save je het toch van tevoren.

15. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wat in.... ok ik zou het eens doen,....
    (altijd al gedacht dat die tempel vol halvegare zit)

16. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een goeie shortblade, weet iemand waar je een goeie kan kopen? Ik heb 3k maar wil het niet allemaal uitgeven, dus graag een niet al te dure

17. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Bitten Wolf, als iemand informatie nodig heeft, kom maar op.

18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: zie mijn vorige post

19. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste short blade is Eltonbrand (naar mijn weten) Het is alleen een beetje lastig te krijgen. Je moet Goldbrand namelijk omsmeden in Eltonbrand. Goldbrand is ook een heel goed shortblade. Er is hier al over gesproken. Ik zal de pagina even voor je opzoeken.
    Edit:
    Komt van pagina 216.

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  20. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet die ja, maar ik ben nog een n00b van level 9 dus zal het voorlopig met minder moeten doen, ik heb nu een steel shorsword maar ik wil gewoon iets beters...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina