1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan raad ik je aan om een paar quests voor Caius Cosades of de Thieves Guild te doen (ik weet niet zeker welke). Bij een bepaalde missie, vrij vroeg in je opmars naar master van deze guilds, moet je een skull van .... stelen. Dan krijg je fireblade. Deze is wel aardig goed. Je kunt dit zwaard ook ergens kopen, maar waar weet ik niet.

Edit: Het is de skull of Llevule Andrano in de Andrano Ancestral Tomb. Het is voor de Blades (Caius Cosades). Je krijgt deze opdracht na de opdracht van de Dwemer Puzzle Box.

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  2. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde ook net van een shortsword op msn en dat was:

weet iemand daar meer van?

3. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Jinkblade paralyzen altijd. Het is dus een glass shortsword met paralyze 10 seconds. Ik zal de stats als ik kan opzoeken, maar dat kan even duren. Verder zijn ook de elemental glassswords (volgens mij schrijf je het zo) wel goed. Dat zijn dus het Frost wildshard blade, glass fire blade enz.

Edit: Dit zijn de stats van het Glass Jinkblade:

Chop: 7-9
    Slash: 7-9
    Thrust: 6-9

Cast when strikes
    Paralyze 10 seconds

Weight: 1.8
    Condition 400
    Value: 6500

Edit 2: Ik heb ook nog een vraag:

Welk item zonder enchanting (die al voorgeprogammeerd is) kan het meeste aan. Ik weet niet echt hoe ik het moet noemen. Het is niet de charge, niet de cost maar daarboven in het enchant-menu.

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De Deadric Tower shield. Ik had daar de volgende enchantment opgeplakt. Resisit Magicka 0-25 pt. on self en restore faitigue 10-10 on self. Ik weet niet meer precies hoeveel, maar het is wel het meeste.

5. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je waar je die kunt vinden? Ik weet wel waar een gewoon Daedric schield is te vinden maar niet waar een Tower is te vinden.

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik krijg hem van een Golden Saint, dus gewoon geluk hebben.

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je met de boeken 'Divine Metaphysics...' en 'Egg of Time' kan? Ik heb deze boeke in van die ruines gevonden. Ik had eerst nog een ander boek, en toen ik dat door de juiste persoon lied vertale leerde ik er de spreuk Dwemmer Animunculi (summon Centurion Sphere (je weet wel zo'n raar robotgevalletje dat zich in een bal verstopt en rond roldt) for 120 sec.)
    dus als ik ook uit die boeke leuke spreuke kan halen....8)

Zijn er eigenlijk Time-stop spells? want als het boek Egg of Time heet, en je kan daar een spreuk uit kan halen...

Die twee boeken (en die derde waar ik de naam niet meer van weet ook) zijn volgens mij 1000 waard, redelijk veel toch voor een boek...

8. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Deze kun je vinden in de Dwemer Ruins waar je in komt voor de Magesguild in Ald'Ruhn, ik weet zo niet welke ruins dat zijn. Maar ga die quests maar doen. Dat moet niet zoveel moeite zijn als je al een beetje sterk bent.

9. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0

Jah, dat was, nou weet ik weer hoe ik dus aan die boeken kom, maar kan je er ook iets nuttigs mee? want die boeke heb je niet voor die quests nodig, maar je komt ze wel tegen. Maar ik had voor Telvanni ook zo'n soort boek gehaald en daar kon ik een leuke spreuk uithale, dus ik denken: "dan zou dat ook wel bij de Egg of Time en Divine Metaphysica" Ik vraag ook aan ierdereen of ze iets met het boek kunnen, maar zeggen dan of ze kunnen het niet lezen of ze hebben er een vertaal-key bij nodig. Weet iemand waar je de vertaal-key kan halen of kent iemand een persoon die het wel kan lezen? want die boeke moette toch enig nut hebbe??

EDIT:
    ik heb nog eens op internet gekeken en kwam ik dit tegen:
    -Name of Book--------------\Effect of book
    The Pilgrams Path Gnisis, Vivec, Ghostgate,
    Koal Cave Entrance, and
    Fields of Kummu are now
    Added to your map.
    Devine Metaphysics Adds "Devine Metaphysics"
    As conversation topic.
    The Egg of Time Adds "The Egg of time"
    Conversation topic.
    Secrets of Dwemer Animunculi Gives you spell:
    "Summon Centurian"

Ik had het dus over die middelste 2 boeken, hebben die dan echt geen enkele nut? behalve dat je er over kan spreken? Ik vind dit toch moeilijk om te geloven, want wie schrijft er nou 2 boeken zonder dat het echt nut heeft, maar zorgt er wel voor dat je er over kan praten...?? :confused: :confused:

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt ze later nog nodig voor de quest van Trebonius. Disappereance of the Dwarves.

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik ben net lid geworden van telvanni nu moet ik van een wijf een kledingstuk brengen aan therana daylen nu ben ik daar zegt ze dat ik het moet aanpassen maar ik zie niks in mijn inventory

HELP!!!!!!!!!!!

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    ohh, Ik had nooit iets voor die vent gedaan, behalve hem vermoord dan..., marja ben nou al Archmage, dus ga ik die boeke maar verkope

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je zou nog met al die boeken naar Yavrin in het Corprusarium kunnen gaan. Daar moet je ook heen voor die quest. Hij kan die boeken wel vertalen. Daarna kun je ze alsnog verkopen.

14. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je meot met die slaaf praten die er bij staat en hij doet het dan aan volgens mij vermoord ze hem dan en is je quest klaar

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ze ook gewoon zelf aantrekken, maar dan word je wel aangevallen. Het kledingstuk heet Theresa's nogwat

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

bedankt xbox junkie en master chief maar ik heb nu nog een probleemo ik zie de kledingstuk niet in mijn inventory:confused:

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    *is weer terug van heeeeeel lang weggeweest. w00t MC loopt hier nog steeds rond:eek:

ff een vraagje, waar in de vivec sewers lag ook weer die deadric dagger?(welk gedeelte van vivec)

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand hoe je of waar je merchants vind die meer dan 10 000 hebben? Want mudcrab heeft wel veel maarja......Het duurt egt superlang voordat je eindelijk met de white button bij die 10000 ben t aangekomen:p.

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Nee, Mudcrab heeft het meeste.

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje standaard antwoord. Als je hem zeker niet al gegeven hebt aan de slaaf en echt niet in je inventory hebt zul je een oude savegame op moeten starten.
    Het zal wel weer een bugje zijn, of je hebt de rok (dat was het toch?) onderweg verkocht/gedropt etc.

MC is er nog steeds ja, hoewel ik nu het schooljaar begonnen is niet echt veel meer speel. En natuurlijk ook door KOTOR vanaf volgende week 8) (als gcshop hem eens voor de afwisseling op tijd aflevert) Maar ik kan je ff niet helpen met je vraagje, zal het eens opzoeken ergens.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina