1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nauwelijks meer, alleen om antwoorden op te zoeken voor deze thread. Dat doe ik sinds hij weigerde om de laatste 2 savegames te laden. Die daarvoor was een enorm eind terug. Ik heb geen zin meer om weer dat hele stuk te doen. Maar waar die daedric lag? Welke bedoel je? Ik bedoel voor welke quest ofzo?

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon een Deadric Dagger bedoelt kun je hem op de volgende plaatsen vinden volgens de Morrowind Database op www.morrowind.nl Niet alles zal in de xboxversie zitten. Zoals nr 2, 8. Nr 10 zal wel de dagger zijn die jij bedoelt.
    Locaties
    1. Berandas, Underground
    2. Character Stuff Wonderland->test_crate_all_weapons
    3. Dagon Fel, Sorkvild's Tower
    4. Tel Aruhn, Upper Tower->gothren (9)
    5. Tel Branora, Tower Guardpost->darvasa vedas (6)
    6. Tel Branora, Upper Tower: Therana's Chamber->therana (7)
    7. Tel Vos, Central Tower->ronerelie philulanie (0)
    8. ToddTest->test_crate_all_weapons
    9. Tower of Tel Fyr, Hall of Fyr->divayth fyr (0)
    10. Vivec, Redoran Underworks

3. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    10. Vivec, Redoran Underworks , ok dees bedoelde ik, t is niet voor een quest ofzo, maar altijd als ik overnieuw begon had ik een bepaalde volgorde van spelen,eerst ff alle seyda neen quest(voor het geld)en dan de deadric dagger(ook voor het geld)en dan had je voor het begin van het spel wel genoeg geld, om ff vooruit te komen .(en ff een klijn half uurtje parel duiken er achter aan)

bedankt.

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets wat je aan je begin toe kunt voegen, Ald'Ruhn fightersguild. Slot van 80 en een van 100 open maken voor half orcish half glass armor. Goed voor het geld en je bescherming :D
    Dit doe ik echt iedere keer als ik opnieuw moet beginnen.

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    jah die weet ik ook nog wel, maarja ik vind het altijd leuker als ik ana het begin nog ergens moeite voor moet doen weet je, ook niet leuk als je aan het begin van het spel al het beste light armor ofzo heb vind ik.

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Daarom heb ik meestal Light armor als minor. Dan heb je nog niet zo veel aan het cuirras of the savior's hide, en glass enz.

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand een item met constant effect waarvan je sneller word? zoals The Boots of Blinding Speed, alleen die hebben een irri bij effect, ik heb trouwens gehoord dat je van dat bij effect (blind) af kan komen als je magic resist of zoiets bent, klopt dit?

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook een item zélf enchanten.*)

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dit klopt. Dan moet je zorgen dat je een effect resist magicka hebt. Dit hoeft nog niet eens constant effect te zijn. Het gaat er om dat je resist magicka 100% hebt op het moment dat je de boots aantrekt. Ik had het op de volgende manier gedaan.
    Ik caste achter elkaar alle spells op een geenchant voorwerp die resist magicka deden. O.a. Lord's mail, staff of Hasedoki en volgens mij ook Chrysamere. En dan ook nog de nodige potions erbij.

10. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Daedric Tower Shield

Hee Bitten Wolf, een Daedric Tower Shield. Je krijgt hem van een daedra in Ibar Dad, iemand op de Dren Plantation heeft hem, en er past 150 in. (een exquisite ring heeft 120)
    Azura's Star is trouwens best handig. Is er een zwaard met soultrap when strikes? (Umbra Sword is soultrap when used).
    Het beste wapen uit het spel is trouwens de Daedric Battle Axe, die je ook in Ibar-Dad vindt. Ibar dad ligt ten westen van Urshilaku Camp. Ik ben nu Nerevarine, je kreeg zo'n cool filmpje, en er verschenen allemaal coole ancestor ghosts, die je dingen gaven. Geen fantastische shit, maar ja, je kunt niet alles hebben.
    Ik ben nu druk bezig Hortator te worden.
    Edit: De umbra sword is toch echt soultrap when used, tenminste in mijn versie. Ik heb eigenlijk alle sterke wapens uit het spel, Ice blade of the Monarch, daedric crescent, chrysamere, daedric battle axe, 2 daedric dai-katana's, umbra sword etc.

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  11. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al in Ibar-Dad geweest maar geen Daedric Tower Shield te zien. Als je hem van een gewone Dremora, Golden Saint etc. hebt gekregen, dat gebeurt random. En het Umbra Sword is wel Soultrap when strikes. Anders kun je altijd nog een zwaard enchanten. Maar er zijn ook wel shortblades die het effect soultrap when strikes hebben, bijv het zwaard soulbringer (zo even uit mijn hoofd) Maar ik weet niet waar je die kan krijgen. En volgens mij is het beste wapen (met effect) het Ice Blade of the Monarch. Ik zal zodadelijk even de stats van beide wapens opzoeken. En 150 is te weinig. Ik heb 375 nodig. Dan kan ik iets maken met constant effect Sanctuary 100. Kan niemand mij meer raken...... }:] 8)

Edit: Hier komen de stats:

Daedric Battle Axe

Chop: 1-80
    Slash: 1-60
    Thrust: 1-8

Condition: 4800
    Weight: 90.0
    Value: 50000

Ice Blade of the Monarch

Chop: 5-50
    Slash: 4-40
    Thrust: 3-30

Condition: 6000
    Weight: 60.0
    Value: 95000

Maar, en daardoor is het Iceblade sterker:
    Frost damage 10-40

Dan wordt het:

Chop: 15-90
    Slash: 14-80
    Thrust: 13-70

Als deze enchantment niet werkt, doordat je te vaak geslagen hebt zonder dat het zwaard kon opladen, dan is de battle axe sterker.

12. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    een ebony staff kan je toch het hoogst enchante?? te vinde in de gostgate fault

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik met die shrine beelden praten, want ik kan er niet mee praten:p OOk als ik er heel dicht bij ga staan. Ik kan zelfs niet met dat ene beeld uit st oms underworks praten:mad:.....

En als ik bijvoorbeeld voor zon beeld staat maakt het wel geluid, maar ik krijg geen dialog-venster.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je een beeld hebt waarvan je een opdracht krijgt hoor je een stem en die vertelt je wat te doen, je hoeft niks te lezen. Je krijgt ook effe in de hoek van je beeld de melding 'Your Journal has been updated'. Als je nu naar je journal gaat kun je de opdracht nog eens doorlezen.

Let wel dat niet ieder beeld een opdracht geeft. Ik ken de locaties van de volgende beelden.

Sheogorath: In een van de underworks van Vivec. Je krijgt de Spear of Bitter Mercy.
    Boethiah: In zee, ten westen van deadric ruine Ashurnibi. Die ligt weer ten noorden van Hla Oad. Je krijgt Goldbrand
    Azura: Kijk op de papieren kaart die in het doosje zat. Azura's shrine. Je krijgt Azura's Star.

15. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ben al in de st. olms underworks geweest waar ook een beeld staat in zo'n shrine (die benekke al genoemd heeft) en als ik daar voor ga staan zegt dat beeld niets tege mij hoor, ik krijg helemaal geen opdracht van die beelden. En ik hoor ook geen stem...raar?

16. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is azura's star ..is dat die ring of een zwaard..heb namelijk al een tijdje nie meer gespeeld :9

17. mad94

mad94 MP

Leuk Bevonden:
    0
    Moorden in Vivec

Ik probeer die moorden op 5 outlanders en 2 gards op te lossen. Ik heb al informatie gehad dat men een Dunmer vrouw had gezien in de Foreign Quarters underworks. Wie helpt me verder? Alvast bedankt.

Greetings |:-

18. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar de foreign quarters underworks en als je die vrouw daar tegenkomt gaat ze je aanvallen, dood haar en ga terug naar je opdrachtgever in de hall of justice(of wisdom) en eis jouw reward.*)

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Azura's star is een soulgem. Maar niet zo maar een soulgem. Je kunt Azura's Star hergebruiken, en het is de enige soulgem waar Vivec in past.

@Live4xbox. Misschien is het een verkeerd onderwork. Bij een van de quest van de Imperial Legion of the Temple (ik weet het niet meer zeker) moet je erheen om de sekte te mollen.

Laatst bewerkt: 9 sep 2003
  20. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nou voor de tempel van de gostgate het Hair Shirt of St. Aralon vinden. een of andere ordinater (Feril Salmyn) had dat ding aan en is toen naar lost kargoruhn gegaan.

Ik ga dus naar Kargoruhn, vind ik daar wel 3 dode hero's, maar geen ordinater(levend of dood) en ook geen Hair Shirt of St. Aralon. weet iemand waar ik dat kan vinde??

Kargoruhn is toch hetzelfde als Lost Kargoruhn??:confused: :confused:

Laatst bewerkt: 9 sep 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina