1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een tijdje ongestraft mensen af lopen maken.als vampier door het leven gaan is best wel ruig enzo.en ik heb nu eindelijk eltonbrand.wat daar nou zo geweldig aan is snap ik ook niet..maar goed. hoe wordt ik weer normaal (genezen ).

2. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu Nerevarine van alle Ashlander Tribes, ik ben ook Bijna Hortator van de Redorans. Weet iemand wat de 6e en 7e trial inhouden? Zeker het veroveren van Sunder en Keening. Ik draag nu toch weer de Chrysamere in plaats van de Daedric Battle Axe,
    Hij is veel beter omdat ik met een longsword skill 105 heb, en met een axe 50. Bovendien heb ik strength 143 dus maakt het ook niet erg veel uit of ik nou een zwaard heb dat 70 doet en altijd raakt of een bijl die 50% van de keren raakt en 80 doet.
    Wat zijn de stats van Sunder en Keening?

3. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0

ik geloof dat je bij de zesde trial dagoth ur al dood moet maken.
    en de status van Keening ,sunder en wraitguard
    Keening, 9-15, 9-15, 9-18, 9 weight, 400k value, constant effect: fortify
    magicka 50 points on self, fortify health 30 points on self, fortify attack
    30 points on self, fortify agility 20 points on self, fortify speed 20 points
    on self

je kan keening niet gebruiken zonder de wraithgaurd dus hier :Wraithgaurd (left hand), 266 AR, 15 weight (heavy), 10k value, constant
    effect: shield 10 points on self, reflect 20% on self, resist blight disease
    50% on self, resist fire/frost/shock/poison/magicka 10% on self

en hier is sunder.Sunder, 10-70, 10-60, 1-4, 40 weight, 400k value, constant effect: fortify
    attack 30 points on self, fortify strength 20 points on self, drain fatigue
    1 point on self, fortify endurance 20 points on self, fortify luck 20 points
    on self .
    ik hoop dat dit genoeg info is.

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    heeft net een nieuw charr aangemaakt(opnieuw) on dan eindelijk een keer er voor te gaan om de mainquest uit te spelen :9 :cool:(na een jaar)

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet ongeduldig lijken O-) maar ik herhaal mijn eigen:

Ik moet nou voor de tempel van de gostgate het Hair Shirt of St. Aralon vinden. een of andere ordinater (Feril Salmyn) had dat ding aan en is toen naar lost kargoruhn gegaan.

Ik ga dus naar Kargoruhn, vind ik daar wel 3 dode hero's, maar geen ordinater(levend of dood) en ook geen Hair Shirt of St. Aralon. weet iemand waar ik dat kan vinde??

Kargoruhn is toch hetzelfde als Lost Kargoruhn??

Kan iemand me helpen??? ik snap er echt geen ... van. Thanks anyway,

en is Morrowind Game of the Year al uit?? of wanneer komt het?

6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens voor je gezocht, maar het is inderdaad in Kogoruhn
    Op morrowind.nl staat dit:
    Editor naam
    expensive_shirt_hair
    Locaties
    1. Kogoruhn (0,14)->feril salmyn (0)

Maar een Ordinator hoeft er niet van buiten uit te zien als de Ordinators in Vivec. Ik ben er in bv Deadroth tegengekomen met mantels om zodat je ze niet meteen herkent, maar die hadden hun armor wel bij zich.

7. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben maar weer eens morrowind gaan spelen maar nu meot ik voor de Moraq Tong guild een sanguine belt halen in pelagiod in de Halfway Inn. Ik heb het mevrouwtje gevonden maar als ik met haal wil praten zegt ze iets van : Wat doe je hier ga maar weer weg. En dan kan ik nix meer zeggen. Nou moet ik haar zeker weer taunten (wat mij nog nooit is gelukt) :{ of is er een andere manier? please help :)

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb die opdracht nog niet gedaan, maar ik begrijp dat die vrouw iets heeft dat jij nu moet hebben. De morag thong is de asassin guild, dus lijkt me dat ze dood moet.

Je kunt dit op 2 manieren doen.
    1) Jij valt als eerste aan. Dat heeft als voordeel dat je het element of surprise hebt. Nadeel is echter dat je een bounty krijgt, en je hebt kans dat iedereen je gaat aanvallen.
    2) Taunten. Je zegt dat je niet goed bent in taunten, dus hier mijn tip voor lage speechcraft mensen. Doe taunt, en als haar disposition te laag wordt, koop je haar een paar keer om totdat ze je weer leuker vindt. Het kan lang duren tot het frusterende af, maar je kunt iemand niet taunten als hij of zij je helemaal niet leuk vind. Als je een paar keer taunt succes hebt, krijg je goodbye, en valt ze je aan.
    :cool: Je zou ook nog kunnen proberen om haar om te kopen totdat ze je 100 aardig vindt. Misschien geeft ze het ding nu gewoon.

Succes.

9. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Thx maja:
    1) Jah klopt iedereen komt me aanvallen...niet goed dus
    2) moet ik nog ff proberen :)
    :cool: heb ik geprobeerd maar dan praat ze nog niet met me :mad:

nu maar ff optie 2 proberen thx tough :)

[edit] optie 2 en 3 kunnen allebei niet |:- als ik al met haar wil praten zegt ze iets en dan goodbye.. Ik kan haar dus ook niet taunten of briben.. Dan ga ik haar maar op een of andere manier afmaken :confused: [/edit]

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan weet ik het niet. Ik heb de Morag Thong guild nooit gedaan. Probeer anders een pm te sturen naar Da_master_chief, die weet ook veel van Morrowind. Of naar masterofthegame, ik weet dat hij de Morag Thong guild gedaan heeft.

11. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze geloof ik allebei in me lijst van msn. Zal ff vragen. thx

12. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de Morag Tong Guild gedaan trouwens. Ik heb haar toen gewoon aangevallen en die vrouw die ernaast stond ook. Ik had het geluk dat niemand naar boven kwam. Dan heb je nog een bounty van 2000 maar die kun je er in Vivec wel afhalen.
    BTW Als je master wordt van Morag Tong krijg je een mooie Daedric Dagger (Black Hands Dagger) weet iemand of je deze op een andere manier kan krijgen?

13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    kan iemand me helpen zit in gnisis en heb een orc van level 5 ( speel nog niet zo lang met hem ) maar ik moet spullen hebben goede spullen die ik met mijn level kan halen advies graag

14. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoeveel geld je hebt maar als je 2000 kan missen moet je dit doen: Ga naar Hla Oad, ga naar het noorden naar een Daedric Ruin. Ga vanaf daar naar het westen, de zee in. Even zwemmen en je komt bij een onderwater-Daedric Ruin. Praat met het hoofd van het standbeeld. Nou moet je de opdracht halen. Dan krijg je Goldbrand, het beste shortblade.

Als je een beetje magie kan beoefenen, wat je waarschijnlijk niet kan aangezien je orc bent, moet je naar het Fighters Guild in Ald Ruhn gaan. In de ruimte waar ook Percius staat (de trap af) is een kamer met Lock Level 75 of 100. Deze kan je open maken met een spell (zelf maken bij een mage), maar als je niet goed genoeg bent, kun je ook een scroll kopen. Ekash's Locksplitter opent 100/100. In het kamertje ligt Glass Armor (de beste light armor) en Orcish Armor.

Edit: Als je goed bent in Markmanship moet je het Umbra Sword gaan halen. Aangezien je nog niet zo sterk bent, moet je een boog halen en een ventje ten oosten van Suran vermoorden. Er staat al een foto in deze thread hoe je er moet komen, die zet ik hier zodadelijk wel neer.

Edit 2: Op deze pagina staat de foto. Verder zijn er nog zoveel goede items, dat is allemaal niet op te noemen. Je moet gewoon een beetje spelen en dan kom je wel goede items tegen. Als je sterker bent, kun je hier vragen om echt sterke items, want met level 5 kom je niet ver.

Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    k thnxs daenk dat ik nog maar een beetje ga rondhangen. hoe en waar kan ik snel sterk worden?

16. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt eraan wat voor karakter je bent. Ik was bijv een assasin dus ik ging bij de Thieves Guild. Je moet gewoon bij de Guilds gaan waar je bij past.
    Als je nog niet bij een guild zit, moet je je erbij aansluiten. Dit kan door naar de leaders van de guilds in 1 van de grote steden toe te gaan. Eigenlijk moet je alle guilds uitspelen in de volgorde Balmora- Ald'Ruhn-Sadrith Mora- Vivec. Als je de missies in Vivec uitgespeeld hebt kun je leader of master van een guild worden.
    Ik zou in jou geval naar het Fighters Guild gaan omdat je een orc bent.

17. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    o ja dat doe ik hierna wel. ben nu lid van het leger en ben nu champion status. heb nu ook me eerste reputatie punt. maar ik ga nu effe geen morrowind spelen heb net kotor gehaald
    nu lekker boekje doorlezen en dan kanllen

18. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik weer genezen kan worden van vampier, naar mens.

19. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij de lokale alchemisten en healers, koop een cure blight decease potion en je drink die op.*)

20. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de main quest uitgespeeld en ben dus 100% resistant tegen blight desease. Kan ik dan geen vampier meer worden?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina