Spoiler
Kleine Spoiler
Ik heb Morrowind uitgespeeld! Tenminste, ik heb Dagoth Ur verslagen met Sunder en Keening. Samen met Sunder en Keening is wraithguard een van de beste items uit het spel. Het is een enchanted gauntlet, die attack +30 doet, en nog 5 x fortify skill. De hamer heeft constant effect fortify strength 20 points on self, en weer 5x fortify andere skills.
Keening doet dat ook na.
Deze drie items zijn samen 1.3 miljoen Drakes waard, de duurste items uit het spel. Je vindt ze gemakkelijk in Odrosal en Vemynal, Je gaat trouwens dood als je wraithguard niet aan hebt, dus het heeft geen zin om de wapens te jatten voordat je wraitguard van vivec hebt gekregen. Je mag ook met Vivec praten, je kan hem honderden dingen vragen, echt gigantisch veel. Echter, toen ik Dagoth Ur verslagen had, stond in mijn Journal dat the Heart of Lorkhan vernietigd was, ging ik naar Vivec en Nibani Maesa, zeggen ze dat ik Dagoth Ur moet vernietigen!
Het maakt ook niet zoveel uit, load ik wel weer een save van toen ik bij Dagoth Ur was. Dagoth Ur is trouwens geen poep aan op level 40 of hoger. Ik had hem de eerste keer met een stuk of 4 klappen neer, de tweede keer sloeg ik op het hart en verdween hij gewoon. Ik schat de totale waarde van al mijn equipment op ongeveer 3 miljoen drakes. Jammer dat er geen bedrijf is dat al die dingen opkoopt.
Edit: Bij Vivec ligt ook een handige grot. Daar liggen 7 grand soulgems, Ekahs Locksplitter (open 100 pts on touch), en nog meer van die handige shit. Hij ligt op een landtong in het oosten.
Laatst bewerkt: 16 sep 2003