1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    denk het...

heb ff vraagie hoor, ze zullen vast al gesteld zijn maar door de lengte van de thread... nou ja je snapt me wel
    (btw ben nu iets van 4 dagen bezig hoor, menselijke welteverstaan)
    - waaro kan je bij de imperial legion gaan
    - hoe kom je bij een van de great houses? en welke zzijn er en welke voordelen heeft elk house?

2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Imperial legion? Je moet dan naar gnisis gaan. Je moet dan naar Darius gaan en daar kun je joinen.
    Ik ben master bij Redoran en ik vind dit heel fijn. Maar je moet eerst goed naar je skills kijken als je een huis joined. Bij redoran heb je bijv. de longblade, acrobatics, heavy armor en medium armor nodig, bij hlaalu heb je weer short blade, light armor nodig.Het ligt er dus aan.
    Als je Redoran wil joinen moet je naar Ald- Ruhn gaan en in de redoran council hall staat dan een vrouw (neminda) en daar kun je joinen.

3. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grofweg kun je de huizen zo verdelen:

Hlaalu: Thieves
    Telvanni: Mages
    Redoran: Fighters

Verder hebben ze niet echt voordelen ofzo.

Voor het Imperial Legion moet je naar Gnisis. Je moet daar een tavern binnen. Ik dacht dat het eerste trap rechts was en dan de deur recht voor je. Dan met die Darius praten en je bent lid.

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

kom op

Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2004
  5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

:{

6. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt allemaal!, heb nog een vraag, waar vind ik die ene cave bij coda nogwat (ben naam kwijt, iig die plaats boven balmora en niet ald ruhn), die cave waar dat die 4 gasten zitten die je moet killen... (en ook die cave waar je die daz'hir vind? van die juwelen van die meid) bvd!

edit : plaats is caldera ;)

Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bitten wolf. Daar kwam ik ook net iets te laat achter :confused:

*edit, dit was dus het antwoord op een vraag van de vorige blz, had niet gezien dat er weer een nieuwe blz bij was gekomen.
    En nu weer verder met KOTOR, zeker vet:9

Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  8. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik weer :p, ok ik ben nu voorbij de dwemer puzzel box...; heb met die van de mages guild gepraat... moet nu die skull halen... maar waar moet ik heen vanaf de ingang van die tombe (tussen pelagiad en seyda neen, voor de kruising naar vivec...), en gaat dat lukken met een lvl 3 (bijna 4...)

9. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die puzzelbox ook gehaald op lvl 4
    Dat moet wel lukken. Bovendien krijg je fireblade. Best wel goed zwaard (als je lvl 4 bent)

10. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem op lvl 2 gehaald dus het is goed te doen!

11. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik kom maar niet voorbij zon huppelk*tje archer ofzo...

edit mét fireblade... maar dat kwam omdat er opeens linksboven 3 rooie vlamlogo's bij kwamen waar van er 1 verdween en die nadere twee ging ik dood aan :confused: (ben btw dark elf dus kan tegen vuur...)

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  12. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het overrem.... die skull halen... ik heb puzzlebox @ lvl 3 gehaald...

13. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb hem gehaald op level 40:p met moeite

14. Spawn

Spawn Live! - SpawnHeretic

Leuk Bevonden:
    1
    Spoiler

Kleine Spoiler
    Ik heb Morrowind uitgespeeld! Tenminste, ik heb Dagoth Ur verslagen met Sunder en Keening. Samen met Sunder en Keening is wraithguard een van de beste items uit het spel. Het is een enchanted gauntlet, die attack +30 doet, en nog 5 x fortify skill. De hamer heeft constant effect fortify strength 20 points on self, en weer 5x fortify andere skills.
    Keening doet dat ook na.
    Deze drie items zijn samen 1.3 miljoen Drakes waard, de duurste items uit het spel. Je vindt ze gemakkelijk in Odrosal en Vemynal, Je gaat trouwens dood als je wraithguard niet aan hebt, dus het heeft geen zin om de wapens te jatten voordat je wraitguard van vivec hebt gekregen. Je mag ook met Vivec praten, je kan hem honderden dingen vragen, echt gigantisch veel. Echter, toen ik Dagoth Ur verslagen had, stond in mijn Journal dat the Heart of Lorkhan vernietigd was, ging ik naar Vivec en Nibani Maesa, zeggen ze dat ik Dagoth Ur moet vernietigen!
    Het maakt ook niet zoveel uit, load ik wel weer een save van toen ik bij Dagoth Ur was. Dagoth Ur is trouwens geen poep aan op level 40 of hoger. Ik had hem de eerste keer met een stuk of 4 klappen neer, de tweede keer sloeg ik op het hart en verdween hij gewoon. Ik schat de totale waarde van al mijn equipment op ongeveer 3 miljoen drakes. Jammer dat er geen bedrijf is dat al die dingen opkoopt.
    Edit: Bij Vivec ligt ook een handige grot. Daar liggen 7 grand soulgems, Ekahs Locksplitter (open 100 pts on touch), en nog meer van die handige shit. Hij ligt op een landtong in het oosten.

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  15. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    ok... ben dus voorbij die skull thx for help... maarre hoe kan ik beste die (voor thieves guild met ik sleutel jatte) griet zakkenrollen.. of moet ik de eigenaar rollen?

16. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je even wat duidelijker zijn welke missie je bedoeld? Zo kan ik er niks van maken.

17. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    das de 2e of 3e van thieves guild, dan moet je een sleutel krijgen... als je de boss of house dood krijg je niet betaald :'-( en die servant heeft de sleutel niet dus moet ik proberen om dei huisbaasvent te zakkenrollen?

18. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m door 8) .je moet de sleutel van Nerano manor jatten.de servant zit in de Council club..als je de opdrachte wat beter zou lezen was je al klaar geweest.[edit] je moet zijn servant gewoon taunte en dood maken.:9

P.S. hoe wordt ik genzen van vampier zijn :confused:

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  19. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    zover was ik nog :confused:
    als ik servant taunt dan valt iedereen in die tent me aan :mad: maar ben ff 1e voor redoran aan het doen voor ik daarmee verder ga ;)

vampier genezen moet je dan niet naar die gast van corprus ofzo? of naar zo'n altar?

20. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    op welk lvl zit je eigenlijk.:confused: :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina