1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    4.2 (2 punten van de 10 voor lvl5 maar dat van die vampires heb ik hier erges gelezen)

2. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je de hele council club leeg kunnen hakken.heb ik op lvl 3 gedaan met heeeel veel potions

3. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die servant heeft de sleutel wel. Als je speechcraft hoog hebt staan kun je hem admiren, anders moet je hem briben. Als hij boven de 80 ofzo zit geeft hij de sleutel.

4. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm toch maar eens proberen... men speechcraft is nu: 35 ofzo is major skill d8 ik

5. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet dat genoeg zijn. Gewoon even proberen. Als hij hoog genoeg is en je klikt Nerano Manor (ofzoiets) aan, dan zegt hij dat je de sleutel mag hebben.

6. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wordt ik nou genezen van vampier,,potions helpen niet..en ik kan ook niets vinden op gamefaqs..of mischien heb ik de verkeerde potions gejat.

7. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je naar een Imperial Cult Altar en daar of cure disease of cure blight disease doen. De altars staan in de forten Moonmoth en Buckmoth, in Ebonheart, in Vivec (Foreign Quarter Canalworks) en in Sadrith Mora (Wolverine Hall)

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In het boek vampires of Vvardenfell II staat hoe je kunt genezen. Maar als je geen zin hebt om dat boek te gaan lezen kan ik het ook in een spoiler zetten.

Spoiler

Je moet naar Bal Ur, en praten met de priesteres bij het beeld van Molag Bal. Zij vertelt je dat je met Molag Bal (dat beeld) moet praten. Je krijgt nu een opdracht. Als je die opdracht gehaald hebt wordt je genezen van Vampirism.

Einde Spoiler

9. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm dat zal ik dan wel even proberen..

10. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, ik schrik me dood als ik jullie stories lees! di komt omdat ik pas in level 4 zit, en ik al heeeeel erg moeite heb om 2 normale mensen te doden, en het is me nog nooit gelukt om een guard te doden ( ik heb het spel ook nog nie zo lang) maar het is misschien een domme vraag, maar hoe kunnen sommige mensen van jullie boven de level 50 komen, en hoe kan je eenvoudig je skills laten increasen?? :confused: ik vind het best moeilijk omdat ik niemand kan doden, hopelijk heeft iemand een paar tips voor me:cool:

11. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    die train vent dingers

die verhogen je skill tegen betaling...

gewoon veel wilderniss hobbelen en grotjes uitzoeken... lid zijn van veel guilds.... en daar ook opdr8en voor doen...

12. Bitten Wolf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vooral veel opdrachten doen. Als je rond level 20 bent ging het bij mij ook heel snel. Je kunt dan zo'n beetje alles doden in het spel (er zijn uitzonderingen). Toen ben ik gewoon daedric ruins gaan moorden. Dan schiet je ervaring omhoog. Ook altijd springen. Gewoon constant. Dan gaat je acrobatics omhoog, en ga je zelf ook sneller een level up.
    Maar vooral veel opdrachten doen. Het ligt eraan wat voor karakter je bent, maar Thieves Guild is het makkelijkste om mee te beginnen, want daar hoef je niet zoveel te doden.

13. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    idd hoogstens es wat jatten hehe maar moet nu om dwemer spul gaan in hla oad en heb een leuk luikje in de fat leg's drop off gevonden (l SPOILER: ligt als je door het water gaat 1,75x full steel armor :D) en je kan daar ook een slaaf meenemen naar ebonheart om hem te bevrijden (ff briben) en anders naar een andere gast om zen drugs bolletjes uit de maag te laten halen.

Laatst bewerkt: 21 sep 2003
  14. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    is er hier iemand die de opdracht van molag mar heeft gedaan om genezen te worden van vampier zijn,ik zit namelijk vast.ik ben in die grot(Dubdilla) waar je zijn dochter dood moet maken. maar het is daar echt een doolhof. heeft er iemand tips voor me om bij haar te komen..

15. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    geloof dat ik ergens gelezen heb dat je moest levitaten... maar weet niet zeker

16. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt. maar al die gange lopen op elkaar over,dus dat heeft toch geen zin.. en de enigste weg die ik me kan bedenken is geblockeerd met grote rotsen.en ik kan me er ook niet door heen wringen.

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb daar ook lang lopen zoeken. Ze zitten ergens boven in. Het is makkelijker als je een detect creature spell hebt. Zij zijn namelijk de enige twee rode stippen die je zult zien (nadat alle ander vijanden dood zijn gemaakt), dan weet je in elk geval waar je moet zijn.

18. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Welk soort monsters zijn het dan..mischien heb ik ze dan al afgeslacht zonde dat ik het wist

19. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:

ik ben met thieves guild bezig.. moet nu dwemer artifacts halen in hla oad... maar die gast weet van geen dwemer artifacts en daar onder de trap door ook niemand... heb nu die slaaf teruggebracht naar ebonheart. maar hoe haal ik die artifacts?

20. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Ja :confused: dat kan kloppen.die gast die de dwemer artifacts heeft staat niet onder in die grot en hij gaat je de artifacts ook niet zomaar geven. omkopen kan ook niet :9 de enigste manier om ze te krijgen is .. taunte en omver hakken :9 :9 .degene die je zoekt is de kajit naast het luik naar de grot daar onder

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina