[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    In de main-quest moet je op een begeve moment "neravarine" genoemd worden bij alle ashlander kampen. Nou ik ben nu dus bij het Erabenisum kamp en ik moet de corrupte leiders van dat kamp killen. Maar nadat ik dat heb gedaan kan ik helemaal niet meer met de bewoners van dat kamp praten want dan zeggen ze "You've slain one of ours!" En dan vallen ze je aan . Moet dit? Of moet je het op een andere manier doen? plz tell me:p.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat je eerst met die leiders moet praten

3. PromoStyle

PromoStyle Guest

Hoe en Waar kan je House Redoran Joinen. Ik heb al heel Vivec en Balmora doorgezocht maar niks gevonden. Iemand???

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet naar Ald Ruhn gaan. Dan ga je naar het manor District (dat is dat gigantische gebouw). Je komt nu uit in een zaal, aan die touwladders zitten deuren naar verschillende manors van de Counsilers van Redoran. Jij moet de deur ingaan, waar 3 deuren naast elkaar staan. Als je daar binnen komt moet je praten met Neminda, zij staat achter die deuren en is een Redguard vrouw.

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben u redelijk ver in morrowind en ik ben nu op een punt gekomen dat er best weinig uitdaging meer is. Is er niet ergens iets waar je op een pack guar kan rijden of in een arena ventjes kan gaan verslaan? Want eigenlijk is er nu niet egt meer iets in mijn ogen dat afwijkt van de normale missies. K vinnet ook wel jammer dat er geen link optie is, want nu kan je je arme buurjonge met 4k niet even wat geld geven whahaha of items natuurlijk. Een transport dat je egt meemaakt zoals een paard ofzo hadden ze er ook wel in mogen stoppen:p. Is er neit erges iets dat je kan gaan doen? Een spel ofzo met andere NPC's of gokken ofzo....zou wel leuk zijjn voor de afwisseling:p.

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu redelijk ver in morrowind en ik ben nu op een punt gekomen dat er best weinig uitdaging meer is. Is er niet ergens iets waar je op een pack guar kan rijden of in een arena ventjes kan gaan verslaan? Want eigenlijk is er nu niet egt meer iets in mijn ogen dat afwijkt van de normale missies. K vinnet ook wel jammer dat er geen link optie is, want nu kan je je arme buurjonge met 4k niet even wat geld geven whahaha of items natuurlijk. Een transport dat je egt meemaakt zoals een paard ofzo hadden ze er ook wel in mogen stoppen:p. Is er neit erges iets dat je kan gaan doen? Een spel ofzo met andere NPC's of gokken ofzo....zou wel leuk zijjn voor de afwisseling:p.

edit: sorry voor de dubbele post...

Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  7. PromoStyle

PromoStyle Guest

Dat vind k wel t irritanste aan Morrowind, je hebt geen vervoersmiddelen waarmee je ff snel mee door t land kan krosse zoals een Guar, paard, scooter of dat soort dingen.

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als je snel vervoer wilt, moet je de 'boots of blinding speed' zoeken.

9. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: welk level van wat heb je nodig voor die scroll of cure blight disease (weet preciese naam nie tmaar hij doet iig cure blight disease..., die ene missie voor imperial legion te gnisis, moet de kwama queen healen)

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    shit man ik ben nu bij een opdracht voor gentleman jim en ik moet naar die precius in aldruhn fighters guild gaan. Nou ik heb met die man gepraat en over al die fightersguild bosses wie ik wel zou kunnen gebruiken voor die opdracht. Nou hij zegt dus da Hundri die vent van de fighters guild in Sadrith Mora wel zou kunnen helpen en dat die een lover heeft. Ik ga daar heen.....Staat er niet eens een topic in de balk als ik met hundri praat over "help us fight"....? Best raar dit... Nou ik vond op internet dat die vrouw in de faras hole in the wall de lover is....dus ik ga daar naar toe, staat er bij haar ook geen topic over hundri of over een lover..? Heel raar, want die persius man in fighters guild in Ald ruhn geeft mij ook helemaal geen info over die lover en er staat op internet dat iedereen in sadrith mora wel weet wie die lover is......maar niemand heeft die topic in zijn "praat balkje: staan...weet iemand hoe ik dat bij hundri kan oplossen???:p

EDIT:

Ik denk dat ik nu een super groot probleem heb kijk maares in deze tekst: http://www.forumplanet.com/RPGPlanet/morrowind/topic.asp?fid=4879&tid=1135120

want op de pc is dit probleem wel op te lossen maar op de xbox kan dat dus niet..... iemand die nog enige raad heeft voor mij??:'-(

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet eerst nog naar Gentleman Jim Stacey gaan. Hij zal je een aparte opdracht geven voor ieder baas. Fire Eyes in Balmora moet je het eerste omkopen.

Let op. Nadat je Sjoring Hard Hart hebt gemolt, benoemd Jim jouw tot baas van de Thieves guild. Jim verdwijnt dan. Zorg dus dat je eerst alle Bal Molagmer opdrachten hebt gedaan.

12. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    O tnx man, ik zat helemaal vast. Hoe kan ik dan baas van de fighters guild worden als ik die sjoring kill? Ik hoorde ergens dat je bij iemand van beide clans baas kan worden? Weet jij of iemand anders wie dat is:p?

13. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    maar weet niemand antwoord op mijn vraag

welk level je nodig hebt voor daerir's blessing? (imperial legion quest in gnisis, kwama queen healen)

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Als het goed is kun je ook een scroll kopen (volgens mij zelfs in gnisis) en daar heb je voor de rest geen skills voor nodig

15. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    nee? die heb ik maar hoe use ik die dan? heb zo'n beetje alles geprobeert...

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kan baas worden van de Fighters guild op twee manieren.
    1) Je voltooid Sjorings 2 opdrachten. Die zijn Vermoord alle Thievesguild bazen en vermoord Jim Stacey.
    2) Je voltooid de laatste opdracht van de baas uit Ald'Ruhn. Vermoord Sjoring Hard Hart.

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja da snap ik maar ik wil van de fighters EN de thiefs grandmasta worden maar ik weet het al. Tnx.

18. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm telkens als ik de barracks in gnisis weer binneloop wordt ik aan gevallen door zo'n beetje alle gastjes die daar lopen te huppelk*tten, heb de opdr8 gehad van darius om 2 gasten te vermoorden.... maar hoe voorkom ik dat ik afgeslacht wordt door de rest?

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Door te zorgen dat degene die je moet mollen, jouw eerst aanvalt.

20. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet van de kale rakker naar zo'n schooiers kamp in het noorden waar ik de opdracht krijg in een 1 of andere burial site een boog te vinden. ik heb er overal naar gezocht en heel de map uitgekamt, kan iemand mij een PRECIESE locatie geven want k wil nu echt verder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina