1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik moet nu naar dat vage kamp toe urshilaku, hoe kom ik daar het best? spring gewoon stukje ten noorden van khuul de zee in of moet ik helemaal bij maar gan door die ene kloof gaan of hoe kom ik daar?

    btw bij khuul wordt ik door een soort kreeft/dark elf mix achtig gastje aangevallen
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    @ Quincman
    Je komt het beste bij het Urshilaku kamp door de Silt Strider naar Khuul te nemen, en vanaf daar te zwemmen. Die kreeft/Dark-elf is een Dreugh, een onderwatervijand.

    @ Athion
    Je vind de burial tussen het Urshilaku kamp en het fort Valvaryon, en dan zuidelijk. Ik kan je helaas geen betere beschrijving geven, aangezien daar weinig orientatiepunten zijn.
     
  3. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    is die dreugh voor lvl 7 ventje makkelijk te verslaan (imperial steel cuirass armor rating totaal van 27)

    edit: armor:

    imperial steel cuirass
    imperial templar bracer's
    imperial chain pauldron's
    imperial steel greaves
    imperial silver helmet
    imperial steel boots
    silver longsword
    imperial steel towershield (kan ook gewoon steel towershield zijn)

    :p heb bliksem carriere gedaan bij de imperial legion.. na elke missie 1x advancen... ben champion... en heb nog maar net gnisis uitgespeeld
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  4. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Moet geen probleem zijn. Ik zou wel niet te ver zwemmen. Als je eenmaal een Dreugh bent tegengekomen, kom je ze vaker tegen. Zo is dat bij elke vijand. Zo kom je ze nooit tegen, en zo stikt het er van.
     
  5. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ben daar dus voor bij maar nu moet ik langs een deadric geval en daarnaast zou urshilaku camp liggen maar ik kom allemaal in de fik staande ventjes tegen... en heeft iemand miss een exacte aangeving van urshilaku camp oid?
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Het kamp ligt dus vlak naast die deadric ruine. Die ventjes die in de fik staan, zijn fire atronach's. En die zijn sterk genoeg om iemand van level 30 nog dood te krijgen. Ik zou in een grote boog om de ruine heen lopen.
     
  7. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd... probeer die kut-astronachs zoveel mogelijk te mijden, als je toch geconfronteerd word; summon een beest, want 2 aanvallen van die klote beesten en je bent weg (rond lvl 30 heb ik het over)

    Golden Saints en die zilveren duivel achtige beesten (srry, ben naam vergeten, dat krijg je ervan als je al een half jaar geen MW hebt gespeeld) kan je beter ook mijden:D



    edit: als je toch een gevecht aangaat met die dingen, soultrap ze dan eerst ff:D want die dingen zijn heel wat geld waard, en je hebt er ook veel aan. en als het je gelukt is een golden saint te soultrappen heb je helemaal geluk want dan kan je een constant effect item maken_O_ maar dat weten jullie vast al wel.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2003
  8. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    welk lvl moet je zijn om die burial goed af te ronden.
    ps: zie post eerder deze page.
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die kun je op ieder level doen. Je komt namelijk vijanden tegen die gelijkwaardig zijn aan jouw level. Als je level niet hoog genoeg is voor een quest van Caius Cosades, dan zal hij je de die opdracht pas geven als je level op een bepaald niveau komt.
     
  10. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    dan snap ik niet waarom ik allemaal skeleton champions tegenkom waarvan ik 1 tegen 1 al niet kan winnen zonder health te restoren.
     
  11. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 nieuwe vragen voor jullie:

    Wat is 'soultrap' precies en wat kun je ermee?

    Ik moet van edwinna (mages guild, ald ruhn) Naar zo'n dwarven kasteel en eenmaal binnen moet ik iemand gaan zoeken in de lower levels. Maar waar zijn die lower levels ergens?
     
  12. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    soultrap: je vangt een ziel in een juweel, dat je weer nodig hebt om een voorwerp te enchanten, de waarde van je gevangen soul bepaalt ook welk effect je het kan geven (constant. ontouch cast when used... etc.)

    weet iemand nog leuke voorwerpen voor lvl 7 ventje? (voor men armor/weapon's mot je ff pagina terug, longblade is major skill te samen met heavy armor)
     
  13. John117

    John117 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ??????

    hoe krijg je dat voor elkaar??
    ik zit op level 29 en sla een atronach met 2 slagen dood
     
  14. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog leuk spul voor een lvl 8 ventje?
     
  15. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan moet je je voor de lol eens laten raken door hun magie, kun je lachen. (save het wel van te voren)

    @Quincman. Je kunt naar Suran gaan voor de sword of white woe. Die ligt op de volgende plek.
    Zorg dat je geen gestolen spullen bij je hebt. Ga de toren in, ga helemaal naar boven. Boven staat een guard. Jat iets (een torch ofzo) en ren snel naar onder. Betaal de guard onder. Ren snel weer naar boven en pak het zwaard wat onder het bed ligt.
     
  16. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je een speciaal juweel hebben voor je een soultrap-spell uitspreekt of zit dat er al bij inbegrepen?
     
  17. John117

    John117 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    jup

    je hebt een soul gem nodig
    dan een beest betoveren met soul trap
    en binnen de duur van de spel dat beest vermoorden
    vervolgens komt de ziel in de kleinste lege soulgem die je bij je hebt
     
  18. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    btw: in balmora op de boven verdieping van mages guild kan je een paar <waardevolle> soulgems halen (met souls, mijn waardevolste is 60k die ik daar gejat heb)
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Onthoud nu wel dat je Galbedir in Balmora geen dingen meer kan laten enchanten, anders wordt je uit de mages guild gegooid voor diefstal.
     
  20. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    och... er zijn genoeg andere enchanters hoor... maar alleen.. waar de f kan je spul verkopen van rond de 12k (ring of surroundings... met amulet of shadow's bne je meer chameleon...)

    edit: creeper heeft maar 5k :mad: en die koopt geen eens raw ebony...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina