1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat snap ik, maar dan weet je dat je Galbedir voortaan niet moet nemen om iets te enchante.
     
  2. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    op welk level kregen jullie corprus? ik ben van plan om het straks ff te krijgen (die ene missie ;) in illnubibibidinges boven gnaar mok) ben nu lvl 9 of zou ik nog ff moeten w8en?
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Daar moet je mee wachten. Ik zou nu de main quest voorlopig laten voor wat het is, en me gaan concentreren op wat andere dingen. Er zijn bijvoorbeeld een aantal dingen die je alleen kunt doen voordat je corprus hebt gekregen, met name vampier worden en dus Eltonbrand en de Dark-sunshield krijgen.
     
  4. BattleBrother

    BattleBrother Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    paar vragen over morrowind

    ff een paar vragen.

    1 hoe word je vampier?
    2 wat gebeurt er als je zo'n "breding"netch dood en zo'n waarschuwing krijgt?
    3 ik heb nu een opdracht van een man bij een vissersdorpje volgens mij heet dat hla-oad (vlak bij Balmora) en dan moet ik een slaaf mee nemen naar balmora en dan aan iemand geven. waar kan ik die gast vinden? (zijn huisdeur is dicht)
    4 waar kan ik een slaaf kopen/krijgen?
     
  5. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een vraag: Ik moet van Edwinna (mages guild, ald-ruhn) Naar een dwarven vesting boven molag mar (nchuleftingh d8 ik) en daar moet ik iemand ontmoeten, als ik met die kerel gesproken heb moet ik iemand gaan zoeken in de lower levels van die vesting, die kan ik dus niet vinden. weet iemand waar die is? (duidelijke aanwijzingen svp)
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    In die ruine is ergens een kamer met wat stoommachines. Aan een van die stoommachines zit een switch, waardoor een verborgen deur open gaat.
     
  7. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt!
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    uhmmm....ik ben level2 haha,net begonnen....iemand nog tips voor een beginneling?damn wat is dit spel BIG!!!
     
  9. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    He benneke, ik heb de machines afgezocht, maar kon nix vinden ik zag de cranks wel, maar nadat ik er al eerder 1 had omgedraaid kreeg ik schade, maar het was dus een andere crank.
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij moet je er zelfs meerdere omdraaien.
    Maar weet je zeker dat er niet ergens in de muur van die kamer opeens een grote gang is gekomen die er eerst niet was?
     
  11. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja, ik zal ook maar weer eens een keertje posten
    ben er al heel lang niet meer mee bezig geweest, maar ik kon em niet meer laten liggen,
    ennuh, als ik het me goed herinner moet je de achterste machine nemen, dan komt er een geheime gang
     
  12. BattleBrother

    BattleBrother Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand bij welke great house ik een eigen stronghold krijg zo ja waar kan ik die great house vinden. alvast bedankt
     
  13. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je hebt aangesloten bij 1 van de huizen krijg je vanzelf (door opdrachten uit te voeren).verder op in het spel een stronghold.
    Zoeken op stronghold levert veel antwoorden op:9
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    mischien is dit een hele dikke n00b vraag maar ik heb MW net en als ik loop gaat er steeds health af is dat normaal.:confused:
     
  15. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat misschien de groene balk?
    Dat is je fatigue, je vermoeidheid. Als je een actie uitvoert loopt die langzaam leeg. Als die helemaal leeg is loop je minder snel, raak je minder vaak etc.
     
  16. BattleBrother

    BattleBrother Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt marieke maar heb nog 2 andere vraagen.

    de 1st is: dat er zo'n vrouw langs de weg staat (in de buurt van genisis ofzo iets) en zegt dat ze haar ring kwijt is omdat de ring in het water is gevallen heb 15 min gezocht maar nog niks gevonden weet iemand waar ik die ring kan vinden?

    2de vraag is: waar kan ik die wizard's staff vinden (waar ligt "Sud" op de kaart? kan er ook een kopen maar heb geen 5000
     
  17. Quincman

    Quincman Kwast!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    @1ste vraag: je mag haar en haar bijna onzichtbare vriend (staat eindje rechts van haar) gewoon aanvallen en doden...
    je krijgt GEEn bounty maar wel de amulet of shadows (80 procent chameleon)

    heb ook effe miss stomme vraag maar hoe gaat je totale magicka omhoog?
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Klik hier, en vul de locatie die je wil hebben in.

    Door je intelligence te verhogen als je een level omhoog gaat. Of door je intelligence te verhogen door middel van enchantment.
     
  19. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    die ring ligt gewoon in het water vrij voorin, het is idd best wel een zoekwerk maar hij ligt er echt.

    Dan heb ik nog een vraag: Ik moet in Arvs Drelen (gnisis) die orc uit de lik halen, nu zei iemand al eerder dat de sleutel in het gebouw zelf is, maar die kan ik niet vinden. Die tovenaar wil ook niks geven en als ik em sla summont hij een storm atronach. Wat nou?
     
  20. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even iets. Zonder reden vallen de guards in sommige dorpen mij aan. Het zijn allemaal imperial guards (en ik zit bij het imperial legon). Het begon in Fort moonmoth, daarna kwamen ook Caldera, Pelagiad en nou kwam ik laatst in Dagon Fell, en ook daar werd ik aangevallen. Weet iemand hoe dit komt en belangrijker: Hoe ik er vanaf kom?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina