1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hey.. Ik speel Morrowind nu weer sinds kort, en ik heb een paar vraagjes..
    Ik ben pas op level 5 na 33 days...
    1. Hoe kan ik snel levels stijgen?
    2. Ik heb 2 'master's mortar and pestles' gestolen... ze zijn 2400 per stuk waard, maar als ik ze wil verkopen word ik gearesteerd! Hoe of waar kan ik het wel 'veilig' verkopen.. Diegene heeft ook veel geld nodig. (ik kan me herinneren dat die creep ofzo ze niet accepteerd ( ?))

Alvast bedankt,
    Furies

2. Arkantos

Arkantos THWD

Leuk Bevonden:
    0

1. Als je veel geld hebt kun je je major en minor skills laten trainen bij personages in het spel. Kost wel geld, maar is wel het snelst. En anders zul je toch echt zelf moeten oefenen.
    2. Ik kan me iets herinneren dat je gestolen spullen niet in hetzelfde gebouw of aan de persoon van wie ze waren moet proberen te verkopen. Ze zullen het dan herkennen en je aangeven. En anders zou ik ook niet weten waarom ze je zouden aangeven.
    Of die creeper hem wil kopen weet ik niet, maar anders moet je de talking mudcrab opzoeken. Die schijnt ergens op een eilandje rechts van Vivec te zitten.

3. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een zwaard,
    die is 90000 waard! (kan ook 9000)
    maar in 2 klappen in een wachter al dood.
    hij heet elbon longsword.
    iemand ooit van gehoord???

4. Richi Casholini

Richi Casholini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eboni longsword( nietegt zeldzaam;) ) verkoop je spullen gewoon aan creeper( leeft in Caldera) of aan de talking mudcrap( onder de mhaznch tempel(naast vivec op kaart) allebij hebben aardig wat geld( weet niet mer hoeveel heb morrowind al 0,5jr niet mer gespeeld en me lvl 87charr werd te makkelijk:cool: )

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zoals Arkantos al zei, je kunt geen gestolen spullen aan de oude eigenaar verkopen.
    Creeper koopt alleen wapens, armor, magisch spul en unecuipeble items
    Mudcrab koopt alleen wapens, armor en magisch spul
    Je zult dus iemand anders moeten zoeke om het aan te verkopen. Hierdoor zul je het dus wel dik onder de prijs moeten verkopen (volgens mij heeft de merchant in Khuul ook redelijk wat geld)

6. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie van fable???
    bij ons ik bartsmit staat er een lijst dat hij 12-12-03 uit komt.
    kan dat wel kloppen???
    ik ga hem dan denk ik wel kopen, hij is denk ik het zelfde bijna als morrowind, alleen dan wel wat mooier..............

7. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Oke thnx Arkantos en Benneke!!!:)

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    De makers van Fable hebben zelf gezegt dat hij pas ergens in 2004 af zal zijn.
    En wat het spel zelf betreft, ik wacht het rustig af. Grafisch ziet het er allemaal mooi uit en het concept van een character die veranderd naar aanleiding van je acties is ook vet.
    Maar waar ik wat Fable betreft heel bang voor ben, is dat het een spel is met alleen maar grafische pracht. Ik heb bijvoorbeeld nog niets gehoord van waar het verhaal ongeveer over gaat. Er is nog niets bekend gemaakt over de vijand.
    Meer over Fable

9. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ook gelezen.
    het is wel erg vreemd, misschien heb ik het verkeerd gezien maar dat lijkt me sterk.
    want het was de lijst van december.........
    en ik heb gelezen dat je maar 20 uur kan spelen, want dan word hij( gast van fable) oud en gaat dood.:confused:
    dan lijk het me toch wat minder......

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat lijkt mij wel heel erg sterk:) dat zal echt niet gebeuren

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hey jonges, wanneer komt morrowind: game of the year edition uit?

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wel, je kunt altijd mijn methode toepassen: en dat is de wonderbaarlijke, magische "naast je bedje trainen".
    je doet als je destruction wilt trainen, dan gebruik je heel je magicka voor vuurballen, dan ga je 8 uur slapen, zo doe je het telkens opniew. Als je axe of longblade of blunt weapon wil trainen, dan summon je een ghost of andere creature, dan neem je je zwaard, slaat em dood, dan doe dat opniew, dan slaap je weer...did you get it?

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    als iemand onder je post nog niet had gereageerd, verklaar ik et ff. Je moet eerst je quest bij Caius Cosades accepten, dan naar fighters guild (onderaan, die 2 mensen), en dan pas naar die Dwemer ruins en dan dat puzzle boxje nemen, dan naar Caius en gedaan..

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik moet nu voor jim stacey een hrevu locket vinden met die handschoen mologbal of zoiets nu ben ik in venim manor maar kan niks vinden waar zit ie hrevu locket?

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Er is daar ergens een gang met allemaal deuren. In een van die kamers ligt hij.

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

yep kheb hem nu moet ik proef vinden

17. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    hey ik heb ook ff een vraagie

ik ben bij de allerlaatste missie van de fighters guild, ik moet dan Jim stacey vermoorden. hij zit in vivec in de shinibe bookstore ofzo

kan iemand mij helpen?

ik ben trouwens level 51 en heb wel 1450000 tot 1500000 drakes!

EDIT: heb alles gevonden, ga nu voor Hlaalu of redoran beginnen

Laatst bewerkt: 13 dec 2003
  18. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand waar de orc ligt in maelkashi ofzo. Ik moet hem van de blight genezen van de temple maar ik kan hem nergens vinden.:confused:

19. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Grmbl... Ik ben in me slaap beroofd en nu ben ik allemaal waardevolle spullen kwijt + mijn geld! Weet iemand een manier om snel aan geld te komen ? Want mijn halve armor is ook weg :confused:.
    Furies

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    beroofd in je slaap, das ook het eerste wat ik daar van hoor?! bij de main quest word je soms door ash vampires of andere ash shit gewekt, maar als het niet met de main quest te maken heeft, dan weet ik et niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina