1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    hallo, weet iemand dit?

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    malkashishi (whatever) ligt int noordoosten van Gnisis, zuidoosten van Khuul. Het is trouwens een deadric shrine, dus op je map kun je waarschijnlijk al zien waar et ligt:)
    en ze is trouwes ook helemaal niet sterk

3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet ook niet zeker òf het wel in me slaap was, maar nadat ik had geslapen (in een bos) waren al die spullen weg :'-( ! En nu wil ik weer mijn armor enz. terug gaan verdienen, alleen wil ik dus weten wat de snelste manier is om aan geld te komen waar je niet op een al te hoog level hoeft te zijn.

4. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik zeg al dat ik hem honderd keer heb rondgelopen:confused: maar toch vind ik hem niet, naja zal wel. het is trouwens nog niet bekend wanneer goty uitkomt

5. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Gaat er dan wat veranderen in Goty ? ö

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

goty lijkt mij vet!

7. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    wat is goty?

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Dat betekent game of the year en dat is morrowind plus bloodmoon+tribunal:+

9. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, joch, ik had dat ook vaak in het begin, maar ik denk dat je een guard geld hebt gegeven voor je bounty en ondertussen nemen die guards ook al je gevonden en gestolen goederen. Het was toeval dus dat je na het slapen voor de eerste keer in je inventory keek en zo dacht dat ze gestolen waren. Als het bovenstaande waar is, dan moet je naar het dichtbijzijnde fort gaan (bv. Fort Moonmoth) en daar naar de treasure chest gaan en alles terug stelen:D

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  10. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ter info, moest je et nog nie weten...bloodmoon en tribunal zijn 2 nieuwe eilanden. Bloodmoon is een eiland in het noordoosten, in de sea of ghosts, die weliswaar kleiner is dan Morrowind zelf:D en tribunal is een eiland zuidwesten (dacht ik...) van Morrowind. Op beide eilanden is opnieuw een main quest en natuurlijk veel side quests. Goed dus voor weeral 140 uur gameplay.

11. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Dus goty is vet maar we moeten nog lang wachten denk

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    we zullen idd nog behoorlijk lang moeten wachten
    *gaat klaagbrief sturen

enne thomas heb je nog nooit van de edit-knop gehoord?

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    in Amerika is ie al uit, kijk maar ff op www.elderscrolls.com
    we kunnen hem denk ik tegen kerstmis hebben
    EDIT: kheb trouwes net wat reviews van GOTY gelezen. De meeste zijn positief, alleen dat de laadtijden verdubbelt zijn (ouch...):p . Graphics blijven hetzelfde. De meeste bugs zijn eruit maar de game crasht nog altijd vaak (loopt vast). Volgens hen is het best om de schaduwen uit te zetten om zo het spel zo vlot mogelijk te doen spelen. Ook verdwijnen vastlopers als je overbodige savegames weggooit.
    "Ive just about finished this GOTY. Each expansion has a final story that is very cool. Many crashes though... for some reason deleting a lot of the older saved game files helped."
    van...http://www.teamxbox.com/view_reviews.php?id=681&fc=1#3761
    "when it runs correctly, it's a solid game, but it crashes, and freezes alot. Oh and here's a hint if you buy this game....Turn off shadows, and auto save and the game will run smooth."
    van...http://www.teamxbox.com/view_reviews.php?id=681&fc=1#3761
    EDIT: GOTY komt 30 januari volgens www.xboxmax.nl

14. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

in amerika weet ik dat ie al uit is maar met de kerst valt nog te bezien

15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is precies wat er gebeurde!!!! Thnx dude!! :D

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja, goed dan. En trouwes als je geld wilt moet je gewoon creatures (bv. ancestral ghost) summonen en daarna doe je de spell soultrap (als je dit nog niet had, kun je hem vinden in tempels) op hem en daarna sla je of 'cast' je hem dood. Hij zit nu dus in je soul gem, en die kun je ff verkopen. Hoe beter je soulgem (kijk naar de geldwaarde), hoe sterkere monsters je erin kunt soultrappen. Dus probeer niet een stomme rat te soultrappen in een greater soulgem, das pure verspilling dus. En omgekeerd, probeer geen greater bonewalker in een common soul gem te soultrappen:cool: ook kun je de gevulde soultraps enchanten op niet-geinchante wapens (zoals een steel claymore bvb.). have fun!
    EDIT: je kunt ook gewoon beesten in het wild soultrappen, das nog gemakkelijker. want dan moet je niet eens je magicka verspillen

17. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Hmmm :mad:.. dat terugstelen van die spullen is makkelijker gezegd dan gedaan! Het lukt mij echt niet :confused:

18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    train dan eventjes voor meer health, of gebruik fortify health of andere spells. Het kan je zeker lukken hoor

19. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, het stelen opzich lukt wel.. Maar ik word ondekt en dan heb ik een hele stoet guards achter me aan! :confused:

20. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

probeer te sneaken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina