1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Maar die guard die er bij staat, heeft me al door als ik die spell doe om die kist te openen!

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    of je gebruikt mark en recal! voor je gaat stelen, cast je de spell mark ergens in the middle of nowhere (waar geen guards zijn). En als je dan gestolen hebt, dan gebruik je opstaade voet recall.
    Ze gebruiken heeel weinig magicka en eisen bijna geen skills:p

EDIT: als et zo niet lukt, dan vermoord je gewoon die ene guard (kdacht dat er meerdere waren?kill ze gewoon allemaal dan), en doe dan recall

Laatst bewerkt: 14 dec 2003
  3. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

je sneak skill meer trainen of een lockpick gebruiken of als je sterk genoeg bent de guard doden met taunt

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    zelf met mijn speechcraft van 110 kan ik die guard niet taunten, dus dat lukt ook niet hoor

EDIT: en aan iedereen: zet ff jullie stats van morrowind in jullie sig, zodat ik direct op iets kan oordelen of antwoorden zonder je te moeten vragen hoe goed bent of hoe slecht je nog bent.:)

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

peace a cake taunten gewoon als je hem taunt als het fail is moet je hem geldt geven dan ie je weer aardig vindt en dan verder doen de meer geadvanceerdere morrowind spelers weten dat taunten een makkelijk is en je moet ook wel je personelity hoog hebben.

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    als ik hem probeer te taunten(verbaal), dan is het altijd failed bij die generaal daar (naast de chest), en als ik hem bribe dan heb je direct veel bounty. trouwes als je bounty hoger dan ca. 4000 wordt, dan ofwel vermoorden ze je (proberen tenminste:p ) ofwel vlieg je de gevangenis in. dus je kunt niet eens je bounty meer betalen
    kzei trouwes net dat mijn speechcraft weleens het hoogste kan zijn dat je maar in dit spel kan krijgen, behalve als je de pc versie hebt (console, ne1?)...dus kom niet af met 'het is een makkie hem verbaal te taunten'

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dus als je die vent geldt geef heb je een bounty! nee joh mischien dat je al een bounty hebt ja en als je dan heb aanspreekt dat ie daarom jouw aanhoudt

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    als je hem direct de volle pot betaald, en dan mislukt het, dan heb je een bounty, jongen. Bij hem mislukt het waarschijnlijk, want zijn benodigde skills zijn nog te laag

9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Me arme spullletjes :p... Dus wàt moet ik trainen en hoe kan ik die skill het beste trainen ? :) (ik heb geen geld voor trainingen van personages)

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

als ik jouw was zou ik een vorige save doen

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    heb je het al geprobeert met frenzy humanoid? of met die mark en recall? Met frenzy humaniod kun je iemand taunten zonder te moeten briben of dat verbaal te doen. En ik denk ook niet dat je skill mysticism zo hoog moet zijn voor die spell te casten

12. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is het probleem, die zijn gewist. Niet dat ik daar zo ver in was (level 15) maarjah.. Kben gewoon een Morrowind-N00b |:-

13. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ach iedereen heeft in het begin moeite gehad en tegenslagen in morrowind

14. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    maar, vertel es, je bent nog maar level 5, dus je armor kon niet erg speciaal zijn hé. Probeer anders gewoon ff om ergens armor te stelen. Dat kan waarschijnlijk in Caldera.
    En vergeet het maar om op dat laag level die treasure chest open te doen en weg te wezen. Je hebt een heel kleine kans om het zeer snel te kunnen doen met mark en recall, maar dat betwijfel ik.

15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Maar ik begrijp het hele spel nog niet voor 100%, het magic gedeelte dan, want ik heb echt nog niks van magic getraint :confused:

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Het was een full armor van Bonemold.. Voor mij in ieder geval heel duur :p.

17. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon rond bij tempels of mages guilds en koop daar wat spells (zoals frenzy humanoid) en als je wat meer geld hebt, dan koop je gewoon training. Je grootste noodzaak nu is geld. Im only going to say this once: you have only three chances to get the money: 1.you rob everybody and everything, or 2.you do some quests (dit laatste is sterk afgeraden, omdat je bij de meeste quests niet veel geld krijgt, or 3. you join the mages guild, do some quests and steal the great soul gem upstairs!!
    zo, khoop dat je wat engels verstaat:cool:
    EDIT: die great soul gem is 60K drakes waard. Als je deze shit verkoopt aan de talking mudcrab (die je met je lage level niet kan bereiken) dan kun je veeeel geld krijgen in een korte periode..dus als je hem te pakken krijgt, bewaar hem dan en verkoop hem ZEKER NIET aan een of andere flutmarchant!:)

18. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben lid van de mages guild.. alleen wist ik in het begin nog niet dat boven die gems voor het oprapen lagen.. Dus nu staat dat mens daar en is het (voor mij) niet te stelen.

19. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, je moet nog wat quests doen totdat dat mens daar weggaat en dan pas ligt het voor het oprapen:)
    trouwes wat je nu wel kunt doen, is gewone soulgems enchanten. Lees mijn uitleg in 1 van de vorige bladzijden AUB

20. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Tadadadaaaaaa, de return of the morrowindmaster :+ Ik kom me weer ns bemoeien met de thread :D.
    Pas weer over MW gepraat op msn, en het begint weer ns te kriebelen :D. Moet MW toch maar ns terughalen bij mn vriend.

Probeer anders eens om de amulet of shadows te krijgen.
    http://www.buttersky.com/morrowind op deze site staat precies uitgelegd waar en hoe je hem krijgt.
    Deze amulet heeft chameleon 80% when used (of cast), hierdoor ben je bijna niet zichtbaar voor de guards.
    Doe deze aan voordat je bij de guard komt en ga achter de guard staan. Sneak dan ook, en met een beetje mazzel kun je de kist zo openmaken. Wel ff van te voren saven, zeker als je sneakskill nog laag is zal het vaak mislukken. Maar dit werkt uiteindelijk zeker.
    En nog een tip: als je de volgende keer door een guard aangehouden wordt. Voordat hij bij je is, snel alles laten vallen. Dan kan hij niks afnemen en gek genoeg nemen ze niks mee wat op de grond ligt.
    Dit kun je ook doen als je de spullen terugsteelt in de evidence chest. Eerst stelen. Dan meteen naar je inventory en de spullen droppen. (geld wel houden om de bounty te betalen). Ik weet alleen niet of de bounty dan wel betaalbaar blijft.

Oja, Thomas. editknop? komt dat je bekend voor? En doe nou alsjeblieft niet of jij alles weet.
    Als je iemand geld geeft heb je echt niet een bounty opeens, dat is gewoon briben. Pas als je iets op je geweten hebt, dan heb je een bounty hangen. Dat zal bij jou ook wel het geval geweest zijn.
    Je kunt iedereen taunten in het hele spel. Over dat speechcraft, er is niet echt een maximale hoogte. Je kunt enchanted items, spreuken, potions etc gebruiken om dit te boosten.

In je sign is niet eens de ruimte om alles neer te zetten. 5 regels maximaal dacht ik. Iedereen geeft wel de info die ze nodig hebben om de vraag te beantwoorden.

/edit, niet zo aardig gereageerd. Beetje aangepast, heb thomas PM gestuurd met uitleg.
    Oja, noem niet mezelf morrowindmaster hoor. Werd n keer zo door DoDgie _O_ genoemd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina