1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Thnx da_master_chief voor alle tips! :) Ik ga wel proberen dat amulet te krijgen.!

2. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    en probeer ook es deze site
    hier vind je alle belangrijkste links. Met die sig bedoelde ik gewoon het level en je gold, niet al je skills ofzo:confused:

Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    weet iemand nou waar die orc is in maelkashishi?

4. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Maelkashishi can be found roughly North East of Gnisis (South East of Khuul) along the hill/mountain line. It is a Deadric Shrine so it is easy to spot. Bulfim can be found just inside the entrance and should not attack you on sight, though you may be attacked if you go further into the shrine.

5. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ze staat nergens:confused:

6. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Zow, ik ben nu bij het plaatsje Ald Velothi aan gekomen.. maar ik kan echt nergens een huisje vinden waar die vent moet staan :confused:. Weet iemand waar 'ie staat ?

7. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    is et die amulet of shadows dat je bedoelt?

Where is the Amulet of Shadows?
    The Amulet is being carried by a translucent fellow standing by a pond in the West Gash region. Locate Ald Velothi on your paper map. Due West of the words "Ald Velothi" you will see two bridges. At the base of the first bridge is the pond. You get the amulet as a "reward" for helping out his lady-friend. voila!
    en als je het nu nie vindt moet je eens kijken op deze site

8. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    zie ff hier: klik
    hier kun je misschien iets te weten komen over Malkashishi. Volgens die site behoort het tot 1 van de belangrijkere dingen in Morrowind. Het staat vermeldt met Azura and Cavern of the incarnate. Ben dus benieuwt wat je er gaat aantreffen:D ben er zelf nog nooit geweest (shame on me). Als je echt van het verhaal van Morrowind houdt, dan is dit echt een fantastische site

9. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    thomas63 heb jij die quest misschien ook gedaan ? Want ik heb wel een groepje van 3.. Tja rare wezens gevonden bij een brug, alleen vallen die me aan.. Is het daar ?

10. Trossarms

Trossarms Guest

hoe kan ik de beste mage maken ik ben nou met redguard bezig maar eigelijk wil ik mage maar er is nog 1 ding er is zon cheat van dat je blade skills heel ver naar bove gaan maar kweenie hoe die precies werkt als iemand mij datkan uitlegge

11. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nee, sorry ik heb de quest niet gedaan, want ik heb zelf een ring geenchant met constant invisibility, en kan trouwes makkelijk iedereen met een slag doden, dus...ik heb echt geen nood aan die dingen. Als er echt geen manier is om rond die wezens te komen, zou ik toch even wachten tot je sterker word. Je kunt natuurlijk zelf ff 10 sec. invisibility casten
    EDIT: kun je ook even die wezens beschrijven, zien ze eruit als witte gremlins? In dat geval kun je ze zeker aan
    EDIT: nee, laat maar, in zulke gebieden komen ze denk ik niet eens voor, het zullen wel ratten of nix hounds zijn

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    als je een combinatie wilt tussen mage en warrior, neem dan maar een Breton, die is wel goed. En trouwes die cheats kun je alleen op pc met iets dat de 'console' heet. Kheb zelf de pc-versie en xbox-versie. Ik cheat dus vaak op pc, en op xbox doe ik serieus:p

13. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al een tijd, maar meestal kom ik niet verder in level 15 (mijn ventje) met mijn quest want dan zijn de beesten gewoon te sterk.

Wat is nu een sterk ventje om mee te beginnen, ik was ook al met de woodelf begonnen maar dat vond ik niets. Ik hou van close combat, en niet echt een magier. Wat is ook het beste sterrenbeeld enz.

thanx!

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxrullez, wat voor quest ben jij nou bezig? Misschien is het handig om even met een andere guild of groep te beginnen. Deze opdrachten zijn weer even wat makkelijker zodat je makkelijk je skills wat traint. Of anders even wat training kopen voor je skills of ze zelf trainen.
    Oja, wat voor char heb je nu dan? Ik heb nu niet zo goed in mijn hoofd wat al die namen ook alweer waren. Maar ik zoek ze straks wel ff op.

15. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ehm... Dit is heel erg weird.. Ik me strength en me Endurance zijn ineens allebei op 0!.. :confused:.. Hoe kan ik dit weer terug krijgen ? Want al mijn spullen liggen nu op de grond @@''

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

koop een restore strength en restore endurance bij iemand of doe restore attributies bij zo.n imperial shrine

17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Of je bent door een spell geraakt, of je hebt een ziekte opgelopen. Heb je net een gevecht gehad met een tovenaar? Of met een dier? Met een dier is het bijna zeker een disease. Daarvoor moet je cure common disease of cure blight disease
    Als je tegen een mens(achtige) gevochten hebt is het waarschijnlijk een spreuk. Meestal gaat dit vanzelf weer weg. Maar je kunt het meteen terug krijgen door een potion/scroll/spell restore (de attribute die je nodig hebt)
    Je kunt in je inventory ergens zien wat je hebt, bij de spreuken bovenaan die blauwe en rode vakjes.

18. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben net door een dier geraakt ja, een rat.. Maar als ik mijn spullen laat liggen waar ze liggen, en ik ga even zoeken naar zo'n drankje, zijn ze dan niet ineens weg ? Voor de zekerheid ff checken voordat ik alles kwijt ben..

19. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

volgens mij gaan zi niet zomaar weg

20. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Hmz.. in Ald Velothi hebben ze geen drankjes.. (die ik nodig heb).. Dan maar een heeeeeel stuk overnieuw beginnen.. (had een extra save gemaakt met dit karakter)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina