1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

altijd een paar extra´s maken

2. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Als je door een rat geraakt bent heb je cure common disease nodig (als dat niet werkt cure blight disease)
    Deze gaat idd niet zomaar weg. Daarvoor heb je een scroll/potion/spell nodig.
    Je kunt je spullen gewoon op de grond leggen, deze blijven daar gewoon liggen (geld wel bij je houden, anders kun je geen cure kopen). Maar voor de zekerheid saven is aangeraden (kent MW al heel goed, bugs............)
    Maar een effect door een spell/potion/scroll gaat wel uitzichzelf weg normaal gesproken. (dit zijn altijd dingen zoals, cast when used for zoveel seconden on target/self etc)

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    damn, jonges, jullie geven me weer de kriebels om aan morrowind te beginne:9 en overmorgen begint voor mij de kerstvakantie, 20 dagen niks anders doen dan slapen, eten, morrowinden (veelgebruikt werkwoord bij mij thuis), en pc'en en de vakantie is weer dik gevuld! Wie heeft hier zin om met het spel te herbeginnen? misschien da-master-chief?

4. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    ehm ik WAS een redguard, maar ik wou helemaal op nieuw beginnen dus heb hem gewist.

5. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben nog newbie maar ik ga lekker verder in de kerstvakantie =)

6. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Redguard is de echte vechter. Dat wilde je toch?
    Mijn favoriet is nog steeds de Dark Elf, deze heeft goede fighting en Magic skills.
    Maar je kunt ieder wezen iedere skill leren. Alleen in het begin merk je verschil omdat je dan nog niet de andere skills getraint hebt. Dit hangt ook veel af van de skills die je gekozen hebt.
    Ga er bij het kiezen van skills ongeveer vanuit dat je een wapen in de major zet (ook al gebruik je magic), een armor in de major, ik zet ook altijd een armor in de minor (je hebt niet meteen het beste armor, dus je zult moeten pakken wat je vinden kunt)
    Geef anders eens een lijst met skills die je zou willen gebruiken. Dan kan ik je makkelijker helpen (als je iig hulp nodig hebt). Of msn kan ook altijd, stuur me dan maar een PM.

@ Thomas, ik wil wel een keer opnieuw beginnen. Maar ik weet niet hoe lang het duurt voordat ik MW weer terug heb. En ik moet ook nog steeds een keer de main quest afmaken. Maar je hoort het nog wel.

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben pas nog met het spel herbegonnen. Toen kreeg ik Kotor, en sindsdien (half oktober) heb ik het niet meer gespeeld. Ik denk dat ik in de vakantie weer eens verder ga.

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

tja morrowind blijft op een een of andere manier altijd leuk:p

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    eronder zijn vaults met een gassie vol met ebony armor:D maar meer bijzonders is er niet echt, ja een vrouw die wil vluchten omdat ze een offer zou zijn}:]

10. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    is het zo dat deze dieren ook in MW op de xbox zijn, of alleen op de pc??? ik weet trouwens ook nie van welke console dit gemaakt is.

11. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga er van uit dat deze allemaal in de Morrowind GOTY edition komen maar ik weet niet wanneer die naar Europa komt.

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    dat ziet er erg pc-achtig uit, wanneer goty uitkomt is nog niet bekend, er bestaan geruchten dat hij eind januari uitkomt

13. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou kunnen dat die wezens ook in GotY zitten. Die ijsbeer is nog wel geloofwaardig omdathet nieuwe gebied ijsvlakten heeft. Maar die draak komt er volgens mij niet.
    Wel is het zeker dat er weerwolven komen (je kunt er zelf ook een worden)
    Mooi armor btw, die wil ik ook wel hebben :D. Misschien is dat een van de nieuwe armors die je zelf kunt (laten) maken door raw ebony en glass te gebruiken (weet niet helemaal zeker of dit waar is)

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Kan ook zijn dat die draak een standbeeld is in die stad waar je speelt in Tribunal.
    In Ebonheart staat ten slotte ook een standbeeld van een draak.

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Daar dacht ik ook al ff aan ja. Maar aan de kleuren te zien. Lijkt het me eerder een MOD.
    *droomt weg met de gedachte dat hij een echte draak afmaakt in MW :D

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ja, inderdaad, dat zijn screens van de pc, kheb zelf morrowind op pc, en als je een deftig videokaartje hebt(zoals ik), dan ziet morrowind op de pc er zoveeeeeeel mooier uit man, echt gek!:p
    en dan nog met al die mooie mods voor geluidenchancements en graphicenchancements+nieuwe dieren+quests+locaties, ga zo maar door, is het duidelijk dat de pc versie veeeel beter is. Maargoed, op xbox is ie ook wel goed. Wat me toch ergert aan xbox is dat je nooit als je je snel voortbeweegt es een moment hebt van tien seconden zonder loading:confused: das zooo irritant. Daarom koop ik nu of tenminste download ik GOTY voor pc

17. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou die draak nie kunnen?
    het onderste plaatje is denk ik ook een ernorm monster.....
    want die bomen zijn wel erg klein als je het mij vraagt.:confused:

18. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nee man, dat zijn allemaal MODS van de pc versie. Er zijn veel leuke monsters in de expansions te vinden, maar je moet nu ook niet overdrijven, dit zou alleszins nooit gemaakt zijn door iemand van Bethesda...Het spel zit al vol met de bugs, dus met zon groot monster wordt het er zeeeeker niet beter op:D
    op deze site kun je er trouwes enkele vinden

Laatst bewerkt: 16 dec 2003
  19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ff een vraagje over Goty.. Kan je je sava data's overzetten van Morrowind naar Goty ? Ik hoop het wel! Weet iemand dit ?

20. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    jup, dat kan:Dgewoon cdtje GOTY instoppen en hij zoekt direct oudere morrowind files van je harde schijf, daarna kun je ze gewoon loaden.
    Wel jammer is dat er een bug bestaat waardoor als je teveel save games hebt, dan crasht je spel veel meer dan als je er maar 1 of 2 hebt

Laatst bewerkt: 16 dec 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina