tja, herinner ik me nog vaag man, alleszins nu en dan een Winged Twilight in Molag Amur region en Golden Saint in de Azura's coast, fire beatles (niet correct geschreven). Als ik me het goed herriner kom je bij deadric ruins en in caves ook Deadroths en Ice Atronachs enzo tegen. Het is gewoon leuker (maar niet spannender, als je mijn level hebt) als je op hoger level komt. In het begin voel je je zo zwak in dat low level character, dat vin iets té erg, vooral als je 20 keer met een axe op een rat moet slaan voor je hem een keer raakt, zelf nog met een skill van 23 is me dat eens overkomen
Maar als je eenmaal hoger geraakt is alles ietje gemakkelijker en zijn de monsters wel leuk. Er is maar een gebied van het hele spel dat ik verafschuw, en dat is die sixth house base ten zuidwesten van Seyda Neen, het is er zo k*tdonker man, en dan verschiet je nog van die.........(No Spoilers
)
EDIT: Ook dacht ik dat je in GOTY de moeilijkheidsgraad een stuk hoger ligt, en zelf kun je ook het niveau instellen in de options. Maar jammergenoeg denk ik dat als alles op hoogste moeilijkheidsgraad staat, dan kunnen de sterkste monsters je nog niet bedreigen man, tenminste als je hoger dan level 50 bent. Als level 132 karakter, denk ik toch dat ik wanneer ik het spel heb, gewoon herbegin, want anders is er niks maar dan ook niks meer aan (ik sla alle dieren in 1 keer dood ofzo
). Ik mag nog staan dansen in de lava, en aangevallen worden door 10 Golden Saints (wat al onmogelijk is), dan ga ik nog bijna niks van mijn health verliezen, omdat mijn armor rating en health gewoon zo hoog is
Dus ik raad je aan, als je wilt blijven optimaal genieten van dit spel, moet je gewoon rond level 40 ofzo blijven hangen. Dan kun je denk ik de sterkste monsters bij de expansions wel aan. Zelf HOOP ik tenminste als je moeilijkheidsgraad op het hoogste zet het nog steeds moeilijk is voor een 132
Laatst bewerkt: 16 dec 2003