[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    yeps, ben ook opnieuw begonnen

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Het maakt niet uit welke je als eerst aanvalt. Zodra je er 1 aanvalt, vallen je ze allebij aan. Die ene onzichtbare heeft trouwens de amulet of shadows :)

3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Level 35? Ik kwam ze voor het eerst tegen rond lvl 18. Maar je moet ook in het gebied zijn waar ze voorkomen. Ik kwam ze vooral tegen in de Grazelands.

Over de amulet of shadows. Allebei vallen ze je aan ja. Maar het is me nog steeds niet duidelijk wat precies de redenen daarvan zijn :confused: . Je hebt net die vrouw geholpen met de ring, en dan valt ze je opeens aan :confused:

4. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik nou ook erg vreemd.
    moet de ring voor haar zoeken, heb hem gevonden, wil het geven.
    word ze ineens pisnijdig.
    erg vraag.:confused:

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

mischien is dat hoor manier van bedanken :p
    Maar ik heb ook een vraag ik ben nu met de main quest bezig maar waar zit die dagoth ur nu ik ben in zo'n dwemer ruin geweest met vampieren maar waar zit die dagoth uhr?

6. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook zo dat je op een bepaald level een vampier tegenkomt??
    ik ben nog nooit een vampier tegen gekomen.
    dus ook nog nooit 1 geworden, zou me wel cool lijken, maar aan de andere kant ook weer nie.
    heb van allemaal al gelezen wat de nadelen zijn.

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    kerel dit ga je niet menen is ie in de rest van nederland al uit dan
    ... kzit der al maanden op te wachten maar hier in het hoge noorden hebben ze em nergens

maar weet iemand of de vijanden moeilijker worden nadat je telkens level-upt in de GotY-edition dit is dus niet zo bij het origineel en met men leveltje 200 is het inmiddels behoorlijk saai aan het worden

Laatst bewerkt: 17 dec 2003
  8. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    nee die kun je bij level 1 al tegen komen (had ik toevallig toentertijd ook nog) maar dan moet je tombs in (bij hotheran ofzo zit er eentje vlakbij)

9. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    ben nog nooit bij hotheran geweest.
    waar is dat?

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik bedoel dus dat doordat Goty eraan komt, mensen weer morrowind oppakken. Hij is dus nog NIET uit..!

11. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    zo zo, rustig furies-ds.
    kan hij der wat aan doen dat hij wat dommer is dan de rest:p

12. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit nou voor een DOMME opmerking!!!?? NY giants kwam pas net op het forum en in de nieuwe posts stond er niets meer over GOTY:confused: Hoe kon hij dat nou weten? Damn jongen, let ff op je eigen woorden.

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    buffy-lover ik bedoelde het niet zo hoor,.. pff ben ik nou zo onduidelijk op dit forum.. of ligt het aan jullie:confused:...

Maaarrrrr dat boeit nu niet.. Ik heb vakantie!! Dus dat wordt full time morrowind doen :D..

14. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, ik wist nie dat je het goed bedoelde.
    en thomas63, weet ik veel dat hij nieuw is, ik d8 dat hij al vaker hier berichtjes had geplaatst.
    want die naam komt me wel bekend voor in MW helptread.
    maarja, laten we nu gewoon van onze vakantie genieten en natuurlijk van MW!

15. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Htf krijg ik het Sword of White Woe? Die guard hakt me neer zodra ik het wil pakken. Ik kan er wel aan ontsnappen maar een bounty van 17.000 is ook niet echt je van het.

16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    wacht tot je sterker bent, dan hak je hem in mootjes

17. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Daar is een truc voor.

Drop eerst al je spullen behalve je geld (je wordt zometeen gearesteerd)
    jat iets goedkoops en ren snel weg van de guard de trappen af. Laat je helemaal beneden arresteren en betaal de lutle bounty. Ren nu naar boven en pak de sword of whit woe.

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt wakker op een schip, verdwaasd kijk ik om me heen. Waar ben ik? Wat doe ik hier? Opeens komt er een man op me af. “wake up outlander, we’re here, why are you shaking, we’re here, stand up’. Langzaam dringt het weer een beetje tot me door. Ik ben Legolas. Ik sta op en loop voorzichtig een paar stappen.
    Ik wordt naar het dek geleidt, en mag van het schip af. Terwijl ik in het water kijk, zie ik mijn spiegelbeeld, een knappe mannelijke Wood Elf met lang blond haard. Ik loop verder. Voorzichtig doe ik de deur open en ga ik het kantoor binnen.
    Mij wordt gevraagd wie ik ben en wat ik kan. Langzaam komen er meer herinneringen boven van mijn leven voordat ik gevangen genomen werd.
    Ik was een elven prins, die leefde in de bossen van Lothlorien. Daar leefden wij, niet opgemerkt door de mensen. Elven zijn immers meesters in het onopgemerkt bewegen.
    Stealth is dan ook mijn sterkste punt.
    Zoals alle elven verkies ik de boog als wapen, en voor de close combat een short blade. Door het leven in de bossen heb ik veel kennis van planten en kruiden en hun helende werkingen. Zoals alle elven ben ik snel en bijna niet te zien. Een armor beperkt mijn bewegingsvrijheid, door mijn snelheid ben ik zonder armor al bijna niet te doden. Elven hebben allemaal een beetje magie in zich, maar dit gebruiken we alleen maar voor het goede, het genezen van mensen en dieren.
    Mensen vinden ons maar vreemde wezens, ze hebben respect voor ons omdat ze niet weten wat we kunnen. We worden erg gewaardeerd, en ons woord wordt altijd opgevat als goede raad.
    Als elvenprins ben ik geboren onder het sterrenbeeld van The Lady (of the Wood (Galadriel))

(Ik heb gekeken wat de skills zijn die bij een wood elf passen, en daarop gekozen. Dit is eruit gekomen. Om toch een gebalanceerde char te houden heb ik endurence en luck als favorite attributes gekozen.
    Unarmored – speed
    Alchemy – intelligence
    Marksman – agility
    Sneak – agility
    Security – intelligence

Acrobatics – strength
    Restoration – willpower
    Athletics – speed
    Speechcraft – personality
    Short blade – speed)

Eindelijk vrij. Ik weet niet waar ik terecht gekomen ben, en omdat ik geen geld heb pak ik snel de dure gouden schaal mee die op de kast staat. (oppakken, meteen op de grond laten vallen. De guard zegt je dat je het niet meer mag doen en loopt weg. Pak de schaal weer op en je hebt even genoeg geld om een mooie uitrusting te kopen om te beginnen). Ik vervolg mijn weg door het gebouw en kom in de volgende kamer. Er is niemand, dus neem ik alles mee. Door mijn thiefskills is het slot op het kistje geen probleem. Mooi, weer wat geld erbij.
    Ik loop naar buiten, tot mijn verbazing vindt ik een magische ring in een ton langs de deur. Vreemd, ik kan me nog herinneren dat mij ooit verteld is dat er niet veel magische ringen bestaan. Ik doe de ring om, en voel de magie weer door mijn lichaam stromen.
    Ik loop het tweede gebouw binnen en geef mijn papieren af. Eindelijk ben ik weer vrij! Als bedankje steel ik nog even de kast met zilverwerk leeg. (wel even saven voordat je het probeert, als je betrapt wordt kun je anders een boete betalen en je eerder gestolen spullen weer inleveren)
    Ik ga op onderzoek uit in het dorp, Seyda Neen. Na rondvragen kom ik bij de winkel uit. Hier koop ik wat goederen. Een boog en wat pijlen, lang niet zo goed als de bogen waarmee ik in Lothlorien schoot. Maar het kan er mee door. Verder koop ik een restore health spell, wat beter zittende kleding en een mooie zilveren shortblade. Als laatste zie ik daar nog een groene mantel liggen, die me doet denken aan de elvenmantels die me bijna onzichtbaar maakten. Deze koop ik dan ook maar. De vodden die ik eerst aan had verkoop ik, samen met nog wat andere spullen die ik tot nu toe gestolen heb.

Ik heb net Morrowind terug gekregen. En ben opnieuw begonnen. Ik denk dat de meeste wel gemerkt hebben dat ik probeer een elf (dit geval Legolas) te maken. Het leek me leuk om te beschrijven hoe ik speel. Beginners kunnen hier van leren en het is gewoon leuk om te zien hoe andere spelen.
    Ik heb geprobeerd om het als verhaaltje te schrijven (met af en toe wat extra tips om beginners te helpen) Ik ga proberen om dit een tijdje vol te houden. En post af en toe wel een nieuw stukje.

Ik hoor graag wat anderen hier van vinden, als mensen meer willen weten waarom ik iets gekozen heb. Ik vind het wel leuk om dingen te beschrijven waarom ik het doe. Misschien meer mensen die dit een leuk idee vinden en ook willen doen met een andere char?

20. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Even snel een vraag. Hoe zorg je er voor dat personen zich omdraaien. Ik heb nu in een kantoor ingebroken, op het bureau ligt een hoop geld. Maar de vrouw blijft maar naar het geld kijken en wil niet omdraaien :confused:.
    Oja, nog een vraag. Ik gebruik nu een boog. Hoeveel schade doet een pijl dan? Wordt dit ook steeds meer als je skill stijgt? Net zoals bij een zwaard?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina