[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Dat is ook leveled, ik dacht dat 20 misschien al hoog genoeg was :) Later vind je in elke grot wel 1 of 2 grand soulgems :)

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    moet je meer geluk hebben, eesrt kwam ik er ook weinig tegen maar als ik nu soul gems tegen kom zijn het meestal wel waardevolle soulgems.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Geluk heeft er weinig mee te maken :)

4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    oooh, maar goed waarom vindt ik dan bijna geen less soulgems meer?

(ik heb het over het geluk wat je kan verhogen als je net gespalen hebt, (na een level om hoog gegaan te zijn))

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Omdat je hoger in lvl bent gegaan neem ik aan :) Ik weet wat voor ''luck'' je bedoelt :) Het heeft er wel wat mee te maken, maar niet veel. Het ligt vooral aan het lvl van je char, luck speelt een bijrol van dat je er bijv. op een laag lvl al 1 vind, of later dat je er meer tegelijk vindt :)

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat spul heet 'leveled loot' (ik hoop dat ik het zo goed schrijf). Dat komt er op neer dat, hoe hoger je level is, hoe waardevoller de spullen zijn de je zult vinden.
    Zo weet ik dat mijn broeertje ooit in een grot is geweest waar hij heel veel steel en iron weapons vond. Die kon hij verkopen, en redelijk wat geld verdienen.
    Toen ik naar die grot ging (ook om geld te verdienen) was ik een veel hoger level en waren er geen steel en iron weapons maar dwarven weapons.
    Zo is het ook met de soulgems. Op de lage levels vind je petty en lesser soulgems. Op de hoge levels vind je greater en grand soulgems.

@ Curare. Je kunt ook nog naar De drunken mudcrab. Hij betaalt ook de volle pot, maar heeft 10000 bij zich. Die zit ten westen van vivec, iets onder de dwemer Ruine Mzahnch, op een eilandje (in the middle of nowhere). Een nadeel is dat hij alleen wapens, armor en drankjes koopt.

LET OP.

Hij loopt op de kaart, en heet gewoon mudcrab en hij loopt ook rond als een mudcrab. Praat in die regio dus met elke mudcrab. Valt hij je aan, dan is het een gewone mudcrab. Wordt er een gespreksvenster geopend, dan is het de Drunken mudcrab.

7. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat leveled loot ken ik cker sinds ik lvl 20 vind ik vet veel relics enzo veel meer dan in begin maar kom daarintegen ook wat meer vijanden tegen alleen zijn dat evengoed mietjes (3 cliffracers maak ik met fireball even makelijk af als 1) buiten dan in groten begin ik wel pittige dingen tegen te komen

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    verwar hem nou niet:eek:

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, het is de talking mudcrap toch? :p
    Anyway, wat vinden jullie hier nou van?

Dark Elf (Dodgie Ornitier)
    The Atronach

Major:
    -Long Blade (Pwnage (vooral in tribunal!:eek:)
    -Heavy Armor (Pwnage, Deadric :cool:)
    -Destruction
    -Mysticum
    -Alchemy

Minor:
    -Blunt weapon(Ebony staff -> fire dmg 100-100 2 sec on strike! :eek: En een staf hoort natuurlijk bij een magier ;))
    -Light armor
    -Atlethics
    -Alternation
    -Enchant

Wat vinden jullie ervan, wat moet blijven en wat moet weg ?:) (De dikgedrukte moeten iig blijven :))
    Ik zou Speechcraft of Conjuration ook wel in mijn char willen verwerken :)

10. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    je zou athletics door conjuration kunnen vervangen je kan athletics namelijk heel simpel trainen door altijd als je loopt te springen doe ik ook ben lvl 22 en heb een althletics van 39 en een acrobetics van 65 en ze staan beide bij misc skills

11. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens waar je iemand die altimer spreek kan vinden heb ik nl nodig voor dat boek hanging trees ofzo

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Iets duidelijker mag wel :)
    En Athletics blijft zeker, ik wil wel snel kunnen lopen :) Ik dank dat ik Blunt wegdoe, het is een beetje dubbelop :)

13. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    altimer is die oude taal van de dunmer
    en in die dwemer ruins of nchluftingth vind je het boek hanging gardens...... en die is dan goud waard als je iemand vind die altimer kan omdat dat boek half dwemer half altimer is en van daar uit een hele vertaling van dwemer gemaakt kan worden

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    egt vet, je hebt bovenin de kaart links een heel nieuw eiland:9

verder benk nog niet gaan kijken want ik moet helemaal overniuew beginnen en voor dat stuk dat je moet lopen moet je echt een iets hoger levenl hebben dan 1, ik had btw level 78. Maarja ik moet maar weer overniue beginnen:)

15. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    he ik wist niet eens dat goty:confused: al uit was hoe duur is ie dan gewoon volle prijs ofzow of goedkoper???

en nog een vraag hoe krijg ik me maximum magicka nog hoger heb nu nl een inteligence van 100 en een maximum magicka van 300 dit vind ik te weinig(heb spells die 80 kosten) en zijn er geen relics ofzow die dit verhogen zo ja welke???

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    keb US :p hijs nog neit uit volgens mij in NL, verder weet ik er niet zoveel over.

17. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had trouwens ook gehoord dat je weerwolf kon worden dat lijkt me fucking vet moet je gewoon vampier worden en dan ook nog eens weerwolf als je dan al lvl 20 ofzow bent kan nix je meer dood maken:p kan je gewoon heel vivic uitmoorden voor de lol:p

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    hehe maar dan moet je wel flink zwemmen met dat wolfje want als je op dat nieuwe eiland weerwolf word, moet je nog wel naar het oude gedeelte zwemmen om daar dan dat te kunnen doen
    :) .

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je bent niet altijd een weerwolf. Je veranderd 's nachts in een weerwolf, en overdag ben je normaal.

20. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    @ Dodgie, Dat verhaaltje was wel leuk vet ja. Moeten we maar n keer posten of niet? (heel misschien haal k GotY nog wel hoor, maar iig niet meteen bij de release. Eerder als een tussendoortje als er niks anders uitkomt)

Bij het vinden van Grand Soulgems spelen luck, en level een rol. Mijn eerste char was mijn luck lvl 50 en toen vond ik helemaal niks goeds, mijn 3e char had ik luck als belangrijkste skill gekozen en toen vond ik zelfs in het begin al af en toe een Grand Soulgem.
    Het level heeft er ook veel mee te maken ja. Op hogere levels vind je meer dure spullen. Ik denk dat het allebei ongeveer even zwaar meetelt.

Dark Elf (Dodgie Ornitier)
    The Atronach

Major:
    -Long Blade (Pwnage (vooral in tribunal!)
    -Heavy Armor (Pwnage, Deadric )
    -Destruction
    -Mysticum
    -Alchemy

Minor:
    -Blunt weapon(Ebony staff -> fire dmg 100-100 2 sec on strike! En een staf hoort natuurlijk bij een magier )
    -Light armor
    -Atlethics
    -Alternation
    -Enchant

De meeste dingen zou ik er ook in stoppen. Dark elf _O_ mijn favoriet.
    Ik heb zelf een verschrikkelijke hekel aan The Attronach. Maar als je weet hoe je ermee moet spelen kan het ook wel leuk zijn, ik kies altijd the apprentice als ik magic gebruik.
    Maar enchant zou ik niet pakken. Zoveel ben je toch niet bezig met enchant. Ik vind het zelf zonde van de skill. Zelfs als ik enchant gebruik is het maar heel af en toe. Kun je het beter laten doen, is de kans dat je een dure soulgem verkloot ook meteen weg.
    Blunt Weapon zeker houden, na een tijdje moet je voor de magesguild met een staf rondlopen. Dan is het wel handig als je hem ook kunt gebruiken.
    Ik vind Restoration altijd een fijne skill. Maar die dingen kunnen ook door alchemy gedaan worden. Is alleen wat meer werk om ingredienten te vinden.
    Denk er eens over na om Armorer erbij te pakken. Zeker bij een quest die wat langer duurt is het af en toe handig om alles te repareren. Ik heb wel eens zonder armor gestaan omdat alles kapot was. :eek:
    Dat was het verder wel zo'n beetje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina