[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    GOTY gaat maar €30 kosten hoor ;) Vindt ik wel een prijs voor een tussendoortje :+

Maargoed, Enchant, het is zeker niet zonde van je skill, je gebruikt het constant, Bijv als je een enchanted weapon hebt, naarmate hoe groter je skill voor enchant is, hoe vaker je de betovering kunt uitspreken voordat de betovering opraakt, en als de betovering op is, naarmate hoe groter je skill voor enchant is, des te sneller hij weer oplaad (Dit is aanzienelijk te merken:eek:).
    Bij elke char doe ik wel enchant in het pakket, op ten duur heeft dat echt aanzienelijk zo z'n voordelen :)
    The atronach is 1 van de beste sterrebeelden, mits je er idd mee weet om te gaan :) (je kent dat conjuration-verhaaltje nog wel ?;)) Maargoed, om het op te laden kan ik later ook ''Ayron's helpers'' gebruiken ;)

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Juist ja, sorry, je hebt gelijk.

Ten oosten van vivec dus.:)

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zuid-oosten ;)

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Bah bah, zeikerd:+

Ten zuid oosten van vivec, vlak onder de Dwemer ruine Mzahnch, op een eilandje in the middle of nowhere. (daar kun je dus de Talking mudcrab vinden)

Ik kan je zeggen waar je die kunt laten vertalen, maar het is een spoiler, dus zet ik hem tussen de spoiler tags.

Hier staat dus waar je die boeken kunt laten vertalen.
    In Tel Fyr is de corpussarium. Hier zitten allemaal 'mensen' die zijn geinfecteerd met Corprus. Een van hen heet Yavin (ik weet de naam niet meer zeker), hij ziet er heel anders uit, en is de enige nog levende dwemer. Hij kan dat boek voor je vertalen.

5. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    ?? he maar al die corprus stalkers vallen me aan

6. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, run like hell.
    Of maak jezelf ff onzichtbaar. Dit kan op verschillende manieren. potion/spell/scroll/enchanted item. Je kunt invisibility of chameleon gebruiken. Enige verschil is dat invisibility weggaat zodra je een handeling uitvoert (lopen kan wel gewoon)

7. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog wat vragen over stronghold(heb er nu 1 alleen nog tower maar goed) wat kan ik ermee en kan ik er nog extra dingen voor kopen(maakt niet uit wat slaven meubilair etc.)
    p.s. is telvanni stronghold

8. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    De telvanni stronghold kun je in de 1e fase nog niet in. Vanaf de 2e fase is het je huis. Je kunt hier spullen opslaan. Er wonen een paar mensen omheen waar je spullen kunt kopen. En je hebt een paar bedden waarin je kunt rusten. Een paar wezens bewaken je huis, maar dit voegt helemaal niks toe.
    Je hebt er eigenlijk helemaal niks aan, het ligt in de wildernis. Je bent lang aan het reizen om er te komen. En je bent zo weer klaar met wat je daar wilt doen, dus weer lang terug reizen. (kan natuurlijk ook met magicka, maar dan moet je mark/recall gebruiken. Niet aan te raden want die zul je nog vaker op andere plekken nodig hebben)

9. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar ik gebruik em nu alleen om artifacts te bewaren enzo of dingen die ik nu tog niet nodig heb maar kan ik geen meubilair ofzow kopen of iets er aan doen slaven kopen ofzow iets leuks

10. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kun je allemaal niet doen. Je kunt wel ergens slaven kopen die achter je aan blijven lopen (je kunt ze niet eens aankleden :confused:). Maar vraag me niet waar dat ergens was.

11. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je toch een zooitje slaven bevrijdt krijg je toch iets?

12. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je voor de twin lamps werkt volgens mij wel

@da master chief ja klopt in tyl fyr kan je slaven kopen maar die lopen dan achter je aan LOPEN dus als je gaat renen raak je ze op een geve moment gewoon kwijt:mad:

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    @ Curare.

Misschien vervelend dat je dat nu pas hoort, maar voor de Redoran stronghold krijg je de opdracht om wat slaven te kopen als inwoners.

En nog iets heel belangrijks over dat vertalen van boeken.

MAAK GEEN ENKELE CORPUS DOOD

14. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    een nieuwe vraag: Op een gegeven moment moet je voor de blades naar zo'n ashlandercamp om te praten over de nerevarine. Als je daar aankomt en vraagt ernaar wil niemand er iets mee te maken hebben. Hoe moet ik nou verder?

15. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt nog nooit gehoord van de pratende mubcrab.:confused:
    kan dat beest ruilen ofzo???

16. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Sommige dingen koopt hij van je (wapens, armor en drankjes). Hij betaalt net als Creeper de volle pot plus 10%, maar hij heeft in plaats 5000, 10000 gold

17. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    grappig ik heb nl 1 corprus dood gemaakt:p maar kon nog gewoon met die dwarf praten misschien komt het omdat die corprus in de ruimte voor de corpusarium bowls zat en die dwarf zit wel in de bowls

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dat had je dus niet moeten doen.

Die dwarf wil inderdaad nog met je praten, maar iemand anders, die je later nog nodig hebt, niet.

19. Curare

Curare Xbox junk

Leuk Bevonden:
    0
    kutzooit dus me spel is nu verknal of kan ik mezelf helemaal kapot gaan bribe
    en het was er :'-( maar 1tje:'-(

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Telvanni bugmusk sparen en op jezelf gebruiken als je bij hem komt, dat schijnt ook te helpen op de betreffende persoon.
    Of een oudere save opstarten (als je die niet hebt, zou ik gokken op de bugmusk)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina