[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Wat kun je met soul gems precies doen?

En wat is dat gedoe nou precies met die propylons? wat moet je daar voor doen?

2. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

soul gems kun je creatures in soul trappen en propylons zijn teleport staven voor de dunmer strongholds

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk eigenlijk niet dat ik hem ga kopen. Ik heb liever een compleet nieuw spel. Ik kijk erg uit naar Deus Ex: Invisble war, die zou ook rond die tijd uitkomen. En ik heb dit jaar examens, dus dat gaat voor.
    Misschien dat ik hem later koop (veel later).

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    LOL
    Het heeft mij ook 7 char's geduurt, totdat ik er 1 had, waar ik ook tot het bittere eind mee door zou gaan :+ De rest haakte naar 15 uur spelen ong. al af :p

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een klein verschil. XboxRulez4ever! heeft ooit een char gehad van level heel hoog.

6. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    wat is nou de beste bow, en waar kan ik hem nou halen, ik heb geen zin om alle pages van deze tread te lezen.

7. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    wat is nou de beste bow, en waar kan ik hem nou halen, ik heb geen zin om alle pages van deze tread te lezen.

8. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoeft ook niet:)

De beste boog is een Deadric longbow en Auriels bow.

Een Deadric longbow vind je hier: Maelkashishi, Shrine, Forgotten Galleries

Auriels bow vind je op hem: Ghostgate, Tower of Dawn (ralyn othravel)

9. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu van die traders en die willen niet handelen omdat ik zogenaamd skooma bij me zou hebben. Maar ik heb goed gekeken en dit heb ik zeker niet?? hoe kan dit?

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    @xboxrullez, dat heb ik ook wel eens, ik vraag me af wat er zo slecht aan 'moonsugar' is? :confused:

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    monsugar en skooma zijn Drugs als ik me niet vergist waar je lekker aan ken verdienen.....:9 je moet het in dat stripbarretje vekopen(geen idee meer hoe dat plaatsje heette... ben kaartje kwijt:cool:.....

@benneke.... die charr heb ik ook nog wel hoor..:9 lvl 58 is hij maar ik heb geen zin om me die charr de man quest te spelen, dat word veel te simpel:+

en me nieuwe charr is ondertussen lvl 13 en agility alweer 100 sneak 63 en security 55 dus dat gaat wel weer lekker... nu ff deadric of Auriels bow halen en dan de main quest beginnen:b

12. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Morrowind GotY zitten Tribunal en Bloodmoon bij, maar wat kun je hier allemaal extra mee? Het speelt zich tog wel op Vvardenfell af?
    Kun je je daar ook bij nieuwe factions aansluiten en nieuwe rassen kiezen?

13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn juist nieuwe gebieden in Vvardenfell. Tribunal voegt een nieuwe stad toe, en Bloodmoon een compleet nieuw eiland. Je krijgt heel veel nieuwe quests, nieuwe factions, armor wapens etc.
    De rassen en skills blijven wel hetzelfde. Het is eigenlijk meer van hetzelfde, maar dan net weer wat mooier/beter/uitgebreider.
    Zoek eens wat reviews op, daar staat altijd veel informatie in.

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit bij de fighters guild en ik ben nu protector, maar ik heb bijvoorbeeld mijn Axe op 93, Long blade op 60 en heavy armor op 67 en mijn strength is op 93 en endurance op 57.

Ik heb gelezen dat je als je guild master wil worden, je 1 skill op 90 en 2 op 35 moet hebben en Strenght en endurance op 35.

ze zeggen nu telkens bij advancement dat ik meer opdrachten moet doen en dat snap ik nog wel, maar ik heb nu 8 opdrachten voor Eydis Fire-eye gedaan en 4 voor Hrundi, dus ik moet er nog heel veel, maar kun je pas guild master worden als je alle opdrachten voor iedereen hebt gedaan of kun je dat ook worden met een paar opdrachten gedaan?

Ik weet trouwens wel dat je eerst de guild master moet vermoorden om die te worden

15. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Of je ze echt allemaal moet doen weet ik niet zeker. Maar in ieder geval nog een stuk meer dan je nu gedaan hebt.
    Je zult wel weten dat er 4 steden zijn met een guild. Balmora, Ald'Ruhn, Sadrith Mora en Vivec.
    De mages heb ik meer gespeeld, en daarvoor hoefde je niet alles te doen. Ik ben daar guild master geworden nadat ik Balmora en Sadrith Mora en een stukje van Ald'Ruhn (ik had toen geen zin om al die dwemer ruins af te gaan op een laag level) gedaan had. Toen ben ik maar naar Vivec gegaan, en daar had ik voordat ik het wist de guild master uitgedaagd :eek:.
    Ik denk dat het bij de fighters op dezelfde manier kan. Maar het is natuurlijk zonde om niet alles uit te spelen in MW. Ik raad je aan om gewoon alle steden af te werken. Af en toe kom je behoorlijk leuke items tegen :D. Zonde als je die zou missen.

16. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Maar je kan dus als Guild Master geen quests meer doen?

Wat kun je dan allemaal als je Guild master bent?

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet helemaal zeker of je dan geen quests meer kunt doen.
    Ik heb een openstaande quest nogwel afgemaakt bij de magesguild toen ik guildmaster was. Dus misschien kun je ze wel allemaal doen.
    Maar de titel guildmaster is de hoogste rang, als je die behaald hebt heb je die guild uitgespeeld. Je unlocked geen nieuwe quests. Gewoon opzoek gaan naar een nieuwe faction om je bij aan te sluiten.

18. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    owja mater_chief ( dit zal jij wel weten denk ik :+) waar in vivec in de sewers(welke) lag ook al weet die deadric dagger? ik heb ff snel geld nodig namelijk:9....

en nog iets ik heb een vriend(door hem ben ik weer begonnen) en die zegt dat het egt NIET ken wat ik gedaan heb ik heb dus een DIEF charr gemaakt en als major skill heb ik Alchemy erbij gekozen.... omdat ik dat een wan de handigste en leukste dingen van het spel vind.. potions bouwen en het levert bij hogere alchemy lvl heeeel veel geld op... maar nu zit hij al 6dagen te flippen dat ik die skill erbij heb..:eek: wat vinden jullie nou kan het wel of niet bij een dief charr?

(= goed bezig om ook weer morrowind master te worden:cool::+))O-)

Laatst bewerkt: 31 jan 2004
  19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Was t nie ergens in de Redoran underworks? Preciezer kan ik het ook niet zeggen.
    Maar als je toch alchemy hebt, haal wat leuke ingredienten en maak flink wat potions. Verkoop deze en je hebt ook snel een leuk bedragje en je alchemyskill stijgt weer een paar lvl's.
    Waarom zou alchemy niet kunnen bij een thief? Ik kijk ook altijd naar de skills die handig zijn. En je hebt toch iets nodig waarmee je jezelf kunt genezen. De hele tijd opzoek gaan naar winkels waar ze net die ene restore/heal/levitate etc potion hebben is ook irritant.
    Zoals vaker gezegd als iemand vroeg wat de beste char was, gewoon spelen wat jij leuk vindt. Het kan niet fout gaan 8) :+

20. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Die trader zegt dat ik skooma heb. Maar het staat nergens in mijn inventury. IK heb wel een skooma pipe maar die had ik al weggelegd en toen weer teruggegaan naar die trader maar die zegt nog steeds dat ik skooma heb?? Kan iemand mij helpen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina